Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaisin eilen ennustajalta tulkinnan , kun on ollut vaikeeta

Vierailija
25.02.2024 |

Kertoi , että miehellä toinen mistä vähän loukkaannuin mutta tänään asia tuli ilmi mieheltä ja olen ihan äimänä miten tarkkaan tämä mulle eilen kerrottiin .toivottavasti ne hyvätkin asiat pitää paikkaansa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah!

Vierailija
2/8 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, olen käynyt saman helvetin läpi kaksi vuotta sitten! Oli rankka kokemus, mutta tosta selvii.

Mäkin olen välillä soittanut yhdelle, mutta mistä sinä  tilasit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia, olen käynyt saman helvetin läpi kaksi vuotta sitten! Oli rankka kokemus, mutta tosta selvii.

Kiitos, voimia tosiaan tarvitaan. Olen aivan paniikissa ja en tiedä miten selviän tästä. En olisi ikinä voinut uskoa, että meille käy näin. Just varattiin matkakin ja tuntuu että sekoan. Huomenna pitäisi mennä töihin, mutta tärisen kokoajan ja en tiedä mitä tehdä.Tää ennustaja , Mun ystävä vinkkasi, kun on aika henkinen tyyppi. Sellainen kuin taikaelina (taikaelina.online)

Vierailija
4/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta enemmän ongelmia, kun alat rahojasi viemään tuollaisille huuhaa tyypeille

Vierailija
5/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, voimia tosiaan tarvitaan. Olen aivan paniikissa ja en tiedä miten selviän tästä. En olisi ikinä voinut uskoa, että meille käy näin. Just varattiin matkakin ja tuntuu että sekoan. Huomenna pitäisi mennä töihin, mutta tärisen kokoajan ja en tiedä mitä tehdä.Tää ennustaja , Mun ystävä vinkkasi, kun on aika henkinen tyyppi. Sellainen kuin taikaelina (taikaelina.online)

Sellainen mainos sitten.

Vierailija
6/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mainos sitten.

Joo nämä huomaa kyllä.

Vierailija
7/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ap niin kiinni toisessa? Jos mies pettää se on hänen valintansa. Valitettavasti. Onko jokin lapsuudenhaava joka tuo läheisriippuvuuden, tutkisitko sitä? Mitkå ovat ne omat suunnitelmat, parisuhteesta riippumattomat? Vaikka olisikin kumppani niin me luotsaamme täällä omaa matkaamme. Ehkä tämä ikävä tapahtuma antaa sinulle nyt enemmän mahdollisuutta suunnata siihen. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
8/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humpuukia!