Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olisit jos 25 vuotias tyttäresi alkaisi seurustelemaan 58 vuotiian kanssa?

Vierailija
25.02.2024 |

En pysty ymmärtämään itse  rakastumista noin vanhaan mieheen. Mies on kuitenkin "kiltti , ihana ja kunnollinen "

Olisiko ok? 

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero; niin on myös pankkitilin saldo. Itse en ymmärrä/hyväksy ikäeroa joka on enemmän kuin 10. Suuri ikäero on kuin vanhempi+lapsi suhde. Toisaalta onhan niitäkin perheitä joissa siskoilla/veljillä on suuri 10-20 vuoden ikäero. Mutta silti. En hyväksy. 

N24

Ja taas verrataan romanttista parisuhdetta sukulaisiin. Olette te naiset pimeitä. 

Miehet ilmeisesti pedofiilejä, kun himoitsevat nuoria tyttösiä.

N24

Avaapa hieman tätä. Olet 24 -vuotias nainen. Jos 24 -vuotias mies on kiinnostunut sinusta, pidät sitä normaalina, eikö? Jos 54 -vuotias mies on kiinnostunut sinusta, on hän mielestäsi pedofiili?

Miten kaksi samasta henkilöstä

Vain kaltaisesi idiootin mielestä 24v ja 54v on sama asia. Ei jestas. 

Vierailija
82/84 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero; niin on myös pankkitilin saldo. Itse en ymmärrä/hyväksy ikäeroa joka on enemmän kuin 10. Suuri ikäero on kuin vanhempi+lapsi suhde. Toisaalta onhan niitäkin perheitä joissa siskoilla/veljillä on suuri 10-20 vuoden ikäero. Mutta silti. En hyväksy. 

N24

Ja taas verrataan romanttista parisuhdetta sukulaisiin. Olette te naiset pimeitä. 

Kyllä on ihan verrattavissa oleva asia. Jos sulla olisi esim se 26 vuotias tytär ja päättäisit seurustella samanikäisen kanssa niin eikö olisi outoa? Tytärtäkin inhottaisi. Vaikka ei olisi tytärtä niin silti ihan verrattavissa on. Kyllä tollasessa kuviossa on jotain kieroa, hyi.

Ei ollut outoa ja tytärtäkään ei inhottanut. Ihmetyttää nykyinen kaksinaismoralismi, jossa hehkutetaan pridea ja transsukupuolia, homous on normaali ja suuret ikäerotkin siellä mutta heteroparin suuri ikäero onkin jotain inhottavaa ja estottomasti tuomittavaa, avarakatseisuus päättyy yllättäen.

Teemu Selänne kritisoi presidenttiehdokkaamme parisuhteen suurta ikäeroa. Tai ei oikeastaan edes ikäeroa vaan sitä, että suhteen toinen osapuoli oli sen alkaessa vasta teini-ikäinen, kun toinen oli jo nelissäkymmenissä. Teemun miellpide lytättiin sosiaalisessa mediassa ja hänen väitettiin olevan homofobinen.

Nyt, kun keskustelussa on heteropari, jossa ikäero on samaa luokkaa ja nainen nuori täysi-ikäinen, tälläistä suhdetta pidetään ällöttävänä. Tällaisen mielipiteen lausujia ei suinkaan lytätä, vaan heitä myötäillään.

Onhan tämä huomiota herättävä epäsuhta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 54-vuotiaana naisena minulle kelpaisi oikein hyvin joku 25-vuotias mies seurustelukumppaniksi. Tienaan hyvin ja olen perinyt melko suuren omaisuuden, joten kyllä minä helposti toyboyn elättäisin. Se riittäisi, että hän pitäisi minut tyytyväisenä sängyssä, tekisi ruuan, siivoaisi kodin ja tekisi muitakin kotitöitä. Vastineeksi mies saisi seksiä joka päivä ja pääsisi mukanani ulkomaille kerran, pari vuodessa.

Vierailija
84/84 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen verran pieni veitikka että nenänreikä olisi sopiva sille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä