Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olisit jos 25 vuotias tyttäresi alkaisi seurustelemaan 58 vuotiian kanssa?

Vierailija
25.02.2024 |

En pysty ymmärtämään itse  rakastumista noin vanhaan mieheen. Mies on kuitenkin "kiltti , ihana ja kunnollinen "

Olisiko ok? 

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella iljettävä ajatuksenakaan. Mieshän voisi melkein olla naisen isoisä. Yök. 

Palstanaisilla ajatukset usein ajautuvat insestiin. Outoja ihmisiä. 

Sinä se sitä ajattelit!😅

Huomio siitä että mies on tytön isoisän ikäluokkaa tuo itselle mielikuvan esim. miehestä joka kiinnostuu ystävänsä tyttärentyttärestä. Kuten sanottu: Yök.

-eri

Sinä vasta kirjoitit ikäluokasta, edellinen vain isoisästä. Lue tarkemmin. 

Pil*unnussija

Kyllä, mutta en sukulaistennussija, kuten palstanaiset vaikuttavat olevan. 

Vierailija
22/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 22v kun aloin seurustelemaan 50v miehen kanssa. Olimme yhdessä 10 vuotta ja enimmäkseen suhde oli hyvä ja muistelen sitä (paitsi ihan loppuaikoja) nyt 46-vuotiaana edelleen lämmöllä. Olen aina tuntenut itseni henkisesti ikäistäni vanhemmaksi, joten silloin kun olin 22 niin minua ei kiinnostanut mikään biletys jne, vaan halusin käydä töissä ja olla illat miehen kanssa kotona. Meillä oli ihan samanlainen suhde millaisen olisin halunnut myös oman ikäiseni kanssa jos olisin sattunut rakastumaan oman ikäiseeni. Meille tuli ero sen takia, kun olin heti suhteen alussa sanonut etten halua lapsia, mutta mies epäili koko ajan että muutan mieleni kunhan olen vähän vanhempi, ja hänellä oli jo aikuiset lapset eikä hän halunnut lisää lapsia. Kävi sitten niin että tulin vahinkoraskaaksi kun olin 32v ja halusin abortin, niin yllättäen mies olisikin halunnut pitää sen lapsen! En suostunut, joten ero tuli.

Pointtini on se, että meidän suhteen vaiheet olisi voinut tapahtua niin kuin tapahtui myös siinä tapauksessa että meillä ei olisi ollut ollenkaan ikäeroa. Suhteen muodostaa suhteessa olevat ihmiset, eikä heidän ikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero; niin on myös pankkitilin saldo. Itse en ymmärrä/hyväksy ikäeroa joka on enemmän kuin 10. Suuri ikäero on kuin vanhempi+lapsi suhde. Toisaalta onhan niitäkin perheitä joissa siskoilla/veljillä on suuri 10-20 vuoden ikäero. Mutta silti. En hyväksy. 

N24

Vierailija
24/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numero; niin on myös pankkitilin saldo. Itse en ymmärrä/hyväksy ikäeroa joka on enemmän kuin 10. Suuri ikäero on kuin vanhempi+lapsi suhde. Toisaalta onhan niitäkin perheitä joissa siskoilla/veljillä on suuri 10-20 vuoden ikäero. Mutta silti. En hyväksy. 

N24

Ja taas verrataan romanttista parisuhdetta sukulaisiin. Olette te naiset pimeitä. 

Vierailija
25/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 20v kun annoin neitsyyteni ja monta kertaa sen jälkeenkin 53v miehelle. Oli ihanaa kun kokenut mies tiesi mitä teki ja osasi saada mut nauttimaan toisin kuin oman ikäiseni pojanklopit olisivat osanneet.

Joten olisit iloinen että tyttäresi saa nautintoa

Vierailija
26/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös IsoD ole vanhempi kuin 58V ?

Vierailija
27/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että tytöllä on pappafetissi. 

Vierailija
28/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ja taas verrataan romanttista parisuhdetta sukulaisiin. Olette te naiset pimeitä. 

Miehet ilmeisesti pedofiilejä, kun himoitsevat nuoria tyttösiä.

N24

Vierailija
29/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme tytärtä ja heistä yksikään ei ole ollut pappaikäisistä kiinnostunut. Heillä onkin ollut hyvä suhde isäänsä, joten rima on korkealla miehiin nähden.

Vierailija
30/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v tyttö oli tuonut kotiimme yökylään 35v miehen. Mies tuli aamiaispöytään niin ilmoitin, että taksi tulee vartin päästä joten syö nopeasti aamupala ja sitten häivyt etkä lähesty tytärtäni enää. Ei ole miestä sen koommin näkynyt ja tytär kiukutteli minulle vain pari päivää. Joskus vaan täytyy kovinottein ohjata jälkikasvu oikealle tielle 👍

M46

Vierailija
31/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Miehet ilmeisesti pedofiilejä, kun himoitsevat nuoria tyttösiä.

N24

Kyllä. Miehet himoitsevat hoikkia ja kauniita 25-vuotiaita pikkutyttöjä eli ovat pedofiilejä. Oliko muuta? 

Vierailija
32/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18v tyttö oli tuonut kotiimme yökylään 35v miehen. Mies tuli aamiaispöytään niin ilmoitin, että taksi tulee vartin päästä joten syö nopeasti aamupala ja sitten häivyt etkä lähesty tytärtäni enää. Ei ole miestä sen koommin näkynyt ja tytär kiukutteli minulle vain pari päivää. Joskus vaan täytyy kovinottein ohjata jälkikasvu oikealle tielle 👍

M46

Arvostan. Vaikka ikäeroa olisikin alle 20 vuotta, on se silti liian suuri. Kuin teinivanhempi+lapsi; tai suuren ikäeron sisko+veli.  

Vierailija
33/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli äitiä 17 vuotta vanhempi. He olivat naimisissa yli 25 vuotta ja heille syntyi neljä lasta. Lukekaa tietosanakirjasta mitä pedofiili tarkoittaa. He ovat kiinnostuneita pikkulapsista, eli alle 10-vuotiaista.

Vierailija
34/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi minulle. Nuori nainen oli se aloitteentekijä. Iät ainakin täsmää.

Vierailija
35/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se varmasti outoa, että vävy olisi minua toistakymmentä vuotta vanhempi.

Vierailija
36/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joillain nuorilla pelko köyhyydestä ja turvattomuudesta. Sitten on helppo ottaa se ikäerosuhde turvaksi? Joka onkin ehkä joskus ajanhukkaa. Ellei ole varma.

Vierailija
37/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joillain nuorilla pelko köyhyydestä ja turvattomuudesta. Sitten on helppo ottaa se ikäerosuhde turvaksi? Joka onkin ehkä joskus ajanhukkaa. Ellei ole varma.

Mikä tahansa suhde voi osoittautua ajanhukaksi, myös ne suhteet joissa ei ole ikäeroa. Eikä mistään suhteesta voi olla 100% varma, ei edes niistä joissa ei ole ikäeroa.

Vierailija
38/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu muille.

Vierailija
39/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juurikin tuon 58 ja tyttäreni 26. Jos hän alkaisi seurustelemaan ikäiseni kanssa niin tilanne olisi takuulla todella surrealistinen ja ahdistava. Ikäeroa on aivan liikaa. Enhän minä pysty aikuisen tyttäreni asioita päättämään mutta jotain todella outoa tuollaisessa suhteessa kuitenkin olisi, joten todennäköisesti yrittäisin pistää homman poikki nopeasti.

Vierailija
40/84 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollaisiin suhteisiin päätyvät tytöt ole perheistä, jossa ei ole turvallisia vanhempia syystä tai toisesta. Päädytään sitten ties mihin että saisi kokemuksen jostakin turvallista muistuttavasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi