Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyn uudestaan: Miksi pohjalaiset ovat niin äkkipikaisia ja pitkävihaisia

Vierailija
25.02.2024 |

Kun minulla sitä kokemusta heikäläisistä on todella paljon. 

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäsiittoisuus, tyhmyys, uskontofundamentalismi ja äärioikeistolaisuus. 

Vierailija
62/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa viestiin

56/57

Pohjalaiset ovat erittäin korkeatuntoisia ja mielestään erehtymättömiä.

Miehet, ainakin osa, kovaäänisiä öykkäreitä.

Kovaluonteisia ja säälimättömiä, sekä miehet että naiset.

Kyllä ap:n kirjoituksessa vinha perä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loogisen ajattelun keskusta eli ohimoaivokuorta ei ole opeteltu käyttämään eikä myöskään impulssikontrolli toimi. Nämähän on Suomen ensimmäisten katujengien, puukkojunkkarien eli häjyjen jälkeläisiä. Sisäsiittoista, takapajuista ja hidasta väkeä, mitä tulee älyyn ja sopeutumiskykyyn.

Mistäpäin pohjanmaata sä olet kotoisin?

Olin lyhyen aikaa naimisissa pohjalaismiehen kanssa. Se oli eka ja vika kerta, lapsia ei tehty. Ei todellakaan pidä olla sieltä kotoisin, jos aikoo havaita heimon psyykkiset ongelmat.

Ai, mä olen ollut pitkän aikaa naimisissa pohjalaisen miehen kanssa eikä sillä mitään psyykkisiä ongelmia ole. Eikä ole anopillakaan, ei kenelläkään suvussa. Ja kaikki ovat pohjanmaalta. Itseasiassa monen monta vuotta pohjanmaalla asuneena en ole huomannut täällä mitään sen kummempaa psyykkistä oireilua kuin muuallakaan. Kiinnostaa mistäpäin itse olet, missä on noin katkeroitunutta porukkaa?

Vierailija
64/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka perkelehen pöyröö se panetteloo maaliman parahimpia ja sopuusimpia ihimisiä?

Lyömmä kuonohon sitä, joka tuollaasta tuloo sanomahan!

Vierailija
65/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi ei ole virallisesti psyykkinen sairaus.

Kyse on narsismista.

Vierailija
66/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka perkelehen pöyröö se panetteloo maaliman parahimpia ja sopuusimpia ihimisiä?

Täältä pesee takaisin!

Eläpä kuule siinä pullistele.

Vierailija
67/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, miten suoraan 1700-luvulta on päässyt joku provoilemaan vauva-palstalle. 

No, on täällä kivikautisiakin aloituksia. 😂 

Vierailija
68/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pohojalaanen anoppi, hyvin vaikea tulla toimeen vielä 20 vuoden jälkeenkin. Ei vaan hyväksy sukuun. Koska olen miniä, kaiken teen väärin ja mua sopii kohdella huonommin kuin koiraa. Lastenlasten synnyttäjäksi kelpasin, mutta sitten olisi pitänyt väistyä sivuun matriarkan tieltä, joka kasvattaisi lapsemme. Anopin oma äitikään ei tullut toimeen miniänsä kanssa, heilläkin välit poikki johtuen anopin äidin tiukasta kontrollista. Miniä ei siihen suostunut kuten en minäkään.

Olen juuriltani karjalainen ja monet itkut on itketty näiden tunteettomien ja kylmien ihmisten takia. Ihan käsittämätöntä miten ei olla vieläkään yhtä sukua. Vilpitön ilokin heiltä puuttuu kokonaan, katsovat kuin hullua jos jotain kepeää yrittää jutella.

No jopas, mulla on karjalasta kotoisin oleva anoppi ja on kyllä todella vaikea luonne. Puhuu minulle tiuskimalla, silloin kun nyt yleensä suostuu puhumaan. On vaikea oikeastaan kaikkia kohtaan, myös poikaansa (mieheni) ja tyttäriänsä kohtaan. Kateellinen ja jollain tavalla katkeroitunut, kukaan ei oikein tiedä minkä takia. Yhdellä anopin tyttäristä on pohjalainen anoppi ja on ihanista ihanin ihminen. Näin sitä ihmiset voi olla minkälaisia vaan huolimatta siitä mistä ovat kotoisin.

Vierailija
69/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pohojalaanen anoppi, hyvin vaikea tulla toimeen vielä 20 vuoden jälkeenkin. Ei vaan hyväksy sukuun. Koska olen miniä, kaiken teen väärin ja mua sopii kohdella huonommin kuin koiraa. Lastenlasten synnyttäjäksi kelpasin, mutta sitten olisi pitänyt väistyä sivuun matriarkan tieltä, joka kasvattaisi lapsemme. Anopin oma äitikään ei tullut toimeen miniänsä kanssa, heilläkin välit poikki johtuen anopin äidin tiukasta kontrollista. Miniä ei siihen suostunut kuten en minäkään.

Olen juuriltani karjalainen ja monet itkut on itketty näiden tunteettomien ja kylmien ihmisten takia. Ihan käsittämätöntä miten ei olla vieläkään yhtä sukua. Vilpitön ilokin heiltä puuttuu kokonaan, katsovat kuin hullua jos jotain kepeää yrittää jutella.

Just joo - karjalaiset on ihan väkisin kiinni perheessään ja suvussaan ja muita hylkii. Idässä ja lännessä yhtä hulluja - eri tavalla vaan. Välissä on mukavimmat ihmiset.

Vierailija
70/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalaise ovat nöyrä ja tyhmä kansa tästä se johtuu. Hankkisivat selkärankaa. Tämähän on se paikka missä tyhmät köyhät soti lahtarien puolella.

Vierailija
71/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo - karjalaiset on ihan väkisin kiinni perheessään ja suvussaan ja muita hylkii. Idässä ja lännessä yhtä hulluja - er

Eli kummastako suunnasta sä olet, idästä vai lännestä?

Vierailija
72/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät geenit, heikot tunnetaidot, haluttomuus oppia ja kehittyä. Omahyväisyys

Vierailija
73/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäsiittoisuus

Vierailija
74/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loogisen ajattelun keskusta eli ohimoaivokuorta ei ole opeteltu käyttämään eikä myöskään impulssikontrolli toimi. Nämähän on Suomen ensimmäisten katujengien, puukkojunkkarien eli häjyjen jälkeläisiä. Sisäsiittoista, takapajuista ja hidasta väkeä, mitä tulee älyyn ja sopeutumiskykyyn.

Mistäpäin pohjanmaata sä olet kotoisin?

Olin lyhyen aikaa naimisissa pohjalaismiehen kanssa. Se oli eka ja vika kerta, lapsia ei tehty. Ei todellakaan pidä olla sieltä kotoisin, jos aikoo havaita heimon psyykkiset ongelmat.

Ai, mä olen ollut pitkän aikaa naimisissa pohjalaisen miehen kanssa eikä sillä mitään psyykkisiä ongelmia ole. Eikä ole anopillakaan, ei kenelläkään suvussa. Ja kaikki ovat pohjanmaalta. Itseasiassa monen monta vuotta po

Kuten sanoin, te pohjalaiset ette näe puutteitanne, koska ette kykene itsekriittisyyteen.

Vierailija
75/82 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama kokemus. Se lapsen omiminen alkoi jo ennen kuin se syntyikään. Kaikki lomamatkat, sisustamisen jne arvostellaan ja minulle selitetään, ettei mieheni haluaisi lomailla perheensä vaan äippänsä kanssa :D 

Vierailija
76/82 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman pohjalaisen. Yksi yhdistävä tekijä heissä on ahkeruus, rehellisyys ja periksiantamattomuus. Jääräpäisiä ovat ja ulkoiset puitteet on kunnossa. Pohjalaiset miehet ovat usein isokokoisia ja komeita, naiset pukeutuvat hyvin. Täysi vastakohta savolaisille jotka ovat rumia, laiskoja ja kieroja.

Vierailija
77/82 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papat oli Kurikasta ja Pomarkusta kotoisin, ja olen kärsinyt koko elämäni tästä äkkipikaisesta ja vihaisesta luonteesta. Kyllä on kuulkaa ihmisellä elämistä itsensä kanssa. Monia tuiskahteluja mietin vielä vuosien jälkeenkin, anteeksipyynnöistäni huolimatta. Elämä olisi helpompaa leppoisammalla luonteella. Olen yrittänyt kasvattaa itseäni, mutta kiihtyvyys on sitä luokkaa, että ei siihen usein ehdi järki mukaan. Kyllä ottaa päähän!

Laske kymmeneen

Vierailija
78/82 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäsiittoisuus, tyhmyys, uskontofundamentalismi ja äärioikeistolaisuus. 

Mieluummin sekin kuin (viher)punikki :)

Vierailija
79/82 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä pesee takaisin!

Eläpä kuule siinä pullistele.

Tämähän kuin jostain elokuvasta

Vierailija
80/82 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo - karjalaiset on ihan väkisin kiinni perheessään ja suvussaan ja muita hylkii. Idässä ja lännessä yhtä hulluja - er

Joo niinkuin hesalaiset. Herttaisempia saa hakea