Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyn uudestaan: Miksi pohjalaiset ovat niin äkkipikaisia ja pitkävihaisia

Vierailija
25.02.2024 |

Kun minulla sitä kokemusta heikäläisistä on todella paljon. 

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikinkien jälkeläisiä,

ovat myös tottuneet ottamaan muilta ja työnteko on heille vierasta. Miksi tehdä duunia kun voit ottaa muilta.

Vierailija
22/82 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tulevat Tampereelle sääntöjä noudattamaan virassaan. Kuten idästä/pohjoisesta tulee savolaisia, ne pahimmat. Missä kivat ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on  geeneissä  :)   voi  luonnetta  myös  kouluttaa  ja  oppia  olemaan  rauhallisempi!

Vierailija
24/82 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun äiti on jo nuorena iskenyt kerittimet jonkun ruiskariyrittäjän selkään. Arvostan. Ruiskareita pitää hieman tökkiä jotta oppii olemaan.

Isä taas teki niin kuvottavia juttuja etten ilikee kertoa. Poliisi ja Suomen psykiatrinen hyvävelikerho arvostaa. 

Heh heh.

Oikeesti ollaan savolaisia, vähän mulattia mukana. 😂 

Arvostakaa ihmisten erilaisuutta!

Vierailija
25/82 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Oon pohjalainen ja olen kyllä aggressiivinen ja monesti kiukkuinenkin.

Vierailija
26/82 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne jaksa mitään paskaa kattella

Vierailija
27/82 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta syntisi... ?   

Vierailija
28/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt pohjalaista, joka salailisi ikäviä asioita Enemmänkin puhuvat suoraan ja rehellisesti asioista siten kuin ne ovat.

Vierailija
29/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hämäläiset lupsakoita tarinan iskijöitä

Vierailija
30/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä sakkia sekä lännessä että idässä. Toisaalla jyrkkiä jörriköitä, toisaalla lipeviä selkäänpuukottajia. Siinä välissä tervehenkisintä porukkaa Suomessa.

Vierailija
31/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuu soittamahan suutas, taikka mä tuun ja ruotaasen!

Vielä kakaroolleskin annetahan selekähän äijän suunsoitot!

Vierailija
32/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pohjanmaalla asuu maailman tyhmin kansa.

Vierailija
33/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hämäläiset lupsakoita tarinan iskijöitä

Jos

vaan

jaksaa

varttua 

lauseitten

putoamista

sana

kerrallaan.

Tarinanisku on siinä kaukana, savolainen hermostuu odotellessaan seuraavaa sanaa. 

Vierailija
34/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eräästä psykiatrian kirjasta, että narsistinen persoonallisuushäiriö on Etelä-Pohjanmaalla yleisempää kuin muualla.

Vierailija
35/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kokemusta pohjalaisista 60 vuoden ajalta, koko tämän ajan oon asunut niiden seassa. Enkä ole huomannut että täällä kukaan erikoisemmin äkkipikainen ja pitkävihainen olisi. Olet siis tehnyt päätelmäsi parin, kolmen pohjalaisen yksilön perusteella? En usko alkuunkaan että ihan jokaikisen pohjalaisen tuntisit ja ihan jokaikinen olisi kuvailemasi kaltainen.

En tiedä mistä ainä olet kotoisin, mutta eipä tule mieleen tehdä päätelmää sun käytöksen perusteella jotta kaikki sun kanssa samalta paikkakunnalta olevat on yksinkertaisia älyltään.

Vierailija
36/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjalaisuuteen kuuluu äkkipikaisuus, mustavalkoisuus asioita kohtaan, itsekäs ja ylimielinen asenne, puhumattomuus, ikävien asioiden salailu, perheen ja suvun ongelmien salailu ja valehtelu ja hankalista puheenaiheista ja ikävistä tunteista vaikeneminen.

Pohjalaisissa perheissä on perinteisesti kontrolloitu vahvasti perheenjäseniä. Perheissä on käytetty ja käytetään alistamista ja henkistä väkivaltaa etenkin lapsiin ja nuoriin. Pohjalaisissa perheissä on kielletty ja kielletään edelleen - vuonna 2024 - lapsia ja nuoria puhumasta kodin ulkopuolisille ihmisille kodin ongelmista. Juoppo äiti tai isä, perheenjäsenen mielenterveysongelmat, perheväkivalta, hankalat ihmissuhteet, perintöriidat, konkurssi, velat, ulosotto tai avioton lapsi on edelleen - vuonna 2024 - kauhistus Pohjanmaalla. Mitä nyt ihmisetkin ajattelevat!!!

Miniän ja anopin ihmissuhde on Pohjanmaalla erityisen hankala. Anoppi vihaa ja kontrolloi miniäänsä, joka on pojanryös

Mistä paikkakunnalta sinä olet? Missä on noin katkeroitunutta ja kateellista sakkia  :D  On tainnut pohjalainen kloppi joskus sut jättää ja kauhia kiukku jäänyt sulle päälle.

Vierailija
37/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin eräästä psykiatrian kirjasta, että narsistinen persoonallisuushäiriö on Etelä-Pohjanmaalla yleisempää kuin muualla.

Mä luin kans eräästä kirjasta että ei ole.

Vierailija
38/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap miettiä omaa käytöstään,  jos yhä uudelleen ja uudelleen suututtaa täysin uuden ihmisen. Oletko kenties "hauska" savolainen? 

Vierailija
39/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pohjanmaalla asuu maailman tyhmin kansa.

Tuu tänne pohjanmaalle sanomaan tuo. Saat hakea tekarit kotimatkalla.

Vierailija
40/82 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpakkuus johtuu Isostavihasta ja ryzzzien kaameista kidutuksista ja veritöistä alueella 1700-luvulla..

Viimeestään silloon opittihin puolustamahan ittiämme. Ja luottamahan ittehemme. Ja vain ittehemme.

Viittiikkös vilikaasta Ukrainahan, nekin osaa puolustautua. Eurooppa on maannu äireen villakopas ja unohtanu ittepuolustamisen tairot.

Pohojalaaset vaalii niitä. Saattaa näkyä äkkipikaasuutenakin!

Jonset usko niin mä tärähytän!