Selkä täysin paskana työtapaturman jälkeen
Jätettiin kuin nalli kalliolle sen jälkeen, kun minusta ei ollut enää hyötyä. Vakuutusyhtiö hylkäsi korvaukset, työterveyttä ei ole ja palkkaa ei maksettu työtapaturma-ajalta, kun kuulemma se ei ollut työtapaturma, kun vakuutusyhtiö sanoi niin. Kelasta sain 183 euroa. Alalla en pysty jatkamaan. Opintolainaa vajaa 50 tonnia työstä, jota en pysty tekemään.
Välittävä Suomi. Hallelujah.
Kommentit (28)
Kuten tiedät. Sinun olisi pitänyt ennustaa tämä ja valita viisaammin
T. Palstan tekopyhikset
Mitkä olivat perustelut, ettei ollut työtapaturma?
Mitä sitten tapahtui, jos se ei vakuutusyhtiön mielestä ollut työtapaturma?
Otan osaa ja tervetuloa meidän romujen joukkoon :D
Vierailija kirjoitti:
Voin minä sen tänne kopioida. Hetki.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteellisen selvityksen perusteella katsomme, että työkyvyttömyys ja sairaanhoidon tarve
eivät ole seurausta tapaturmasta, vaan kyse on todennäköisesti selän
sairausperäisestä oireilusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa ja tervetuloa meidän romujen joukkoon :D
Kiva ja olen 25 v.
ap
Valitettavasti ihmisen selkä on ihan muutenkin sellainen, mihin tulee helposti kiputiloja. Jos ei pysty todentamaan, että selkä on ollut täysin kunnossa ja sitten on tapahtunut tapaturma ja sen suorana seurauksena vamma, niin harvemmin luetaan työstä johtuvaksi. Sama muissa tuki- ja liikuntaelinten oireissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteellisen selvityksen perusteella katsomme, että työkyvyttömyys ja sairaanhoidon tarve
sairausperäisestä oireilusta.ap
Ihanaa! Ja jos olet tarpeeksi romu, että terveyskeskukseen onnistut pääsemään, siellä kerrotaan, ettei sinulla mitään selkäsairautta ole. Edes kuntoutusohjetta et saa, vaikka kävely ei onnistuisi.
Oletko valittanut päätöksestä?
Tuttavani taisteli 5 vuotta ennen kuin vakuutusyhtiö tunnusti tapaturmassa syntyneen pysyvän vamman olemassaolon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Ja jos olet tarpeeksi romu, että terveyskeskukseen onnistut pääsemään, siellä kerrotaan, ettei sinulla mitään selkäsairautta ole. Edes kuntoutusohjetta et saa, vaikka kävely ei onnistuisi.
Minulle sanottiin, että tervetuloa uudelleen sitten kun pidätyskyky on mennyt.
-ei ap
Mikä se itse tilanne sitten oli, jossa tämä tapaturma sattui?
Meneppäs nyt vakuutuspummeroinen töihin. Sun selässä ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, lääkärihän nauroi minulle päin naamaa ja pilkkasi minua, kun käski mennä kyykkyyn ja luustoni pitivät ääntä. Siis aivan täys sekopääsadisti sekin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko valittanut päätöksestä?
Tuttavani taisteli 5 vuotta ennen kuin vakuutusyhtiö tunnusti tapaturmassa syntyneen pysyvän vamman olemassaolon.
Kyllähän minä kaikkeni teen mitä voin, mutta muutoksenhakulautakunnallakin käsittelyaika 11 kk.
ap
Mistä olet onnistunut saamaan opintolainaa 50 000 €? Eikä työterveyttäkään ole? Eikä Kela kuntouta?
Vierailija kirjoitti:
Meneppäs nyt vakuutuspummeroinen töihin. Sun selässä ole mitään vikaa.
Haista sinä paska. Totta kai olen töissä. Luuletko, että haluan eläkkeelle 25-vuotiaana? En tasan halua. Eniten minua nyt huolettaa tuo selän pysyvä vamma. Työnkuva toki muuttui eikä ole kiva maksaa lainaa alalta, jolla ei pysty työskentelemään.
ap
Lääkäritkin suu sylkeä vaahdoten kauhistelevat haluanko nyt sairaslomaa ja kipulääkkeitä ja eläkkeelle vain, vaikka haluan vain selkäni kuntoon. Sairasta sakkia.
ap
Niin millä perusteella se siis olisi sinusta ollut työtapaturma?
siis alalta
ap