Gallup: pituutenne ja lantion leveys
Mä olen 168 cm ja lantio on leveimmästä kohtaa 107 cm.
Kommentit (33)
Pituus 174cm ja lantio 105cm. Laihdutan ja lantion toivon laihtuvan alle 100cm
173 cm ja 87 cm. Ja joo, olen y-vartalotyyppiä.
Pituus 168cm, paino 61kg, lantionympärys 95cm.
Lantio on melko kapea edestä katsottuna, mutta pakarat treenatut, joten kokoa löytyy siihen suuntaan.
162cm, 73kg, lantio 88cm. Maha on isompi..
175 cm ja 59 kg. Lantion leveys 35 cm ja ympärys 96 cm. Vartalo on suora ja sen levein kohta on hartiat, niissä ympärys on 103 cm.
190/103. Mieheksi leveä lantio, mutta on kyllä hartiatkin. Paino 88 kg.
168cm, 58kg, lantio vajaat 100cm.
Ympärysmitta ollut reippaasti yli 90cm myös alipainoisena. Kaikki kilot kertyy ekana aina lantiolle ja liikunta kasvattanut lihaksia (sekä ympärysmittaa) vain entisestään.
Lantion luut siis todella leveät, enkä tykkää siitä yhtään, koska hyvin istuvia housuja on käytännössä mahdoton löytää. Olen aina toivinut, että olisin erilainen, ja voisin valita itse oman tyylini sekä pukeutua eri tavoin. Tämä on ollut jatkuva ahdistuksen aihe kautta vuosien.
Vierailija kirjoitti:
168cm, 58kg, lantio vajaat 100cm.
Ympärysmitta ollut reippaasti yli 90cm myös alipainoisena. Kaikki kilot kertyy ekana aina lantiolle ja liikunta kasvattanut lihaksia (sekä ympärysmittaa) vain entisestään.
Lantion luut siis todella leveät, enkä tykkää siitä yhtään, koska hyvin istuvia housuja on käytännössä mahdoton löytää. Olen aina toivinut, että olisin erilainen, ja voisin valita itse oman tyylini sekä pukeutua eri tavoin. Tämä on ollut jatkuva ahdistuksen aihe kautta vuosien.
Mulla sama. 90 luvulla kun kapeus (nisti look) oli muotia niin on ollut vaikea hyväksyä itseä isompana kuin muut. Nykyään kyllä ainakin miehet tuntuvat tykkäävän, vaikka itse ei muodikkaasta lantiosta.
171 cm ja 108 cm. Olen reilusti ylipainoinen. Painan 89 kg.
157cm, 51kg, lantio 106cm.