Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako miehen kokeneisuus naisten kiinnostuneisuuteen miehestä?

Vierailija
25.02.2024 |

Kuinka monen naisen kanssa miehen tulisi olla ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä ennen kuin aloittaa pysyvän parisuhteen? 

Monenko naisen kokemus miehellä olisi hyvä olla takanaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo 20 pitäisi vähintäin olla. Ihan aloittelijan kanssa joutuisi itse opettamaan lähes kaiken.

Vierailija
2/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa sillä ei ole merkitystä kunhan hänellä ei ole jälkeläisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on yleensä 30-40 seksi kumppania

Kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä sekä keskimäärin 1-3 tenavaa. En usko, että miehen kokeneisuudella on enää siinävaiheessa merkitystä vaan lompakon paksuus merkitsee eniten.

Vierailija
4/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä sekä keskimäärin 1-3 tenavaa. En usko, että miehen kokeneisuudella on enää siinävaiheessa merkitystä vaan lompakon paksuus merkitsee eniten.

Komppaan! Naiset useimmiten etsivät isähahmoa lapsilleen eikä miehen ulkonäölläkään ole sen suurempaa väliä.

Vierailija
5/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajattelin, että kokeneempi kumppani olisi todennäköisemmin hyvä rakastaja, mutta sittemmin opin, ettei asia korreloi seksikumppanien määrän kanssa välttämättä lankaan. Asialla ei siis ole mulle merkitystä.

Vierailija
6/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisynnyttäjän keski-ikä on siinä kolmenkympin kieppeillä, ja useimmiten lapsi syntyy parisuhteeseen. Ero tulee sitten myöhemmin.

Vierailija
7/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua miestä, joka on jakanut munaansa jokaiselle vastaantulleelle naiselle.

Vierailija
8/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ruvennut seurustelemaan alle kaksikymppisenä? Olisit etsinyt tyttöystävän sieltä lukiokavereiden joukosta.

Vierailija
9/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä kiinnostunut miehistä, joista on myöhemmin selvinnyt että ovat hyvin kokeneita (varsinkin minuun verrattuna). Mutta jos kummasta tahansa olisi paljastunut että kokemusta on vähemmän, en usko että olisi vaikuttanut kiinnostukseeni mitenkään. Eli periaatteessa voisin kuvitella kiinnostuvani miehestä, jolla ei paljoa ole kokemusta, jos kuitenkin olisi ne ominaisuudet joita mieheltä haluan. 

Vierailija
10/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viiden. En halua kaikilla kiertänyttä. Mieluiten esim. vain yksi pidempi suhde tms. Voi toki olla kokematonkin.

Vierailija
11/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselystä puuttuu oikea vaihtoehto eli 0-3.

Vierailija
12/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 5-10. Ei oo pelimies mutta jokusia testannut.

Vierailija
13/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän paskaa taas. Ei vaikuta ja kymmenenkin aiempaa kumppania nuorella ihmisellä kertoo persoonasta ihan tarpeeksi. 

14/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselystä puuttuu oikea vaihtoehto eli 0-3.

Minusta on varsin outo ajatus, että jos puhutaan ihmisistä, jotka eivät ole aivan nuorina päätyneet pysyvään parisuhteeseeseen luku olisi mitään keskusteluketjussa esitetyn kaltaista. En pidä itseäni aivan mahdottomana elostelijana: 35 vuoden aikana olen ollut sängyssä kymmenen naisen kanssa. Opiskeluajat olivat, kuten lienee tavallista, hiukan vilkkaampia, mutta väliin on mahtunut vuosien kuivia kausia, koska en ole törmännyt kehenkään kiinnostavaan.

Vastaavasti minua ei kiinnosta eikä minulle kuulu kumppanini seksikumppanien määrä. Jos hän sen haluaisi jostain syystä kertoa, se olisi ok. Ja jos hän olisi omina opiskeluaikoinaan nainut puoli kaupunkia läpi ei sekään minulle kuuluisi. Ei se tekisi hänestä yhtään vähemmän ihanaa tai rakastettavampaa ihmistiä.

Vierailija
15/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan normaalia että mies harrastaa seksiä 1-2 kertaa kuukaudessa joten väkisinkin tuo 50 kertyy vuodessa ihan perus ihmiselläkin minimissään, ellei ole sitten onanoitsija ja kuka sellaisen onanistin haluaisi?

Vierailija
16/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä saldo hieman alle sadan ja ihan hyvin on kiinnostuneita naisia ollut syvällisempiinkin suhteisiin, mutta itse olen kiinnostunut naisista lähinnä elementteinä. Henkisellä tasolla heillä yleensä on vähemmän tarjottavaa.

Vierailija
17/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Nainen on objektiivi ja hänen subjektiivisella näkemyksellään ei ole mitään käytännön merkitystä.

Järkevä mies ei koskaan kerro naiselle monenko kanssa on ollut sillä nainen ei sillä tiedolla tee yhtään mitään.

Se joka ymmärtää suomenkieltä ja osaa sijamuodot ymmärtää kyllä perusasiat.

Vuodesta vuoteen,vuoteesta vuoteeseen,mutta mitä se on preesensissä on jo eri asia. Vaikea ennustaa,ei siihen kukaan pysty..kukasta kukkaan jne. Kuka mihinkin taipuu tai sijoittuu ennen kuin jää sijoilleen.

Näin se vaan menee..

Vierailija
18/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön suhteet eivät tuo miehelle mitään lisäarvoa, päin vastoin. Pidemmässä suhteessa on voinut jotain oppiakin. Mutta näitä ei luonnollisestikaan menneisyyteen rajattomasti mahdu. Kokemattomuus ei ole mitenkään miinusta, ainakaan alle kolmekymppisenä. Yhdessä voi aina opetella.

Vierailija
19/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtube.com/shorts/YDlvkTUc58k?si=3D4wUoylXqWn-FkG 

Muijat epäilee aina kaikkea ja ihan vttu ilman mitään syytä. Sairasta. Hah! Joka muidu tunnisti itsensä 😂

Vierailija
20/24 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa ja kiihottaa eniten suht kokemattomat miehet. Lapsia ja avioliittoja ei tarviis olla takana ja mielellään tosiaan ei mikään joka reikään lykkijä. Vähän käytetty olisi mieluinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän