Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40-vuotias nainen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
25.02.2024 |

Vastaan kaikille paitsi trolleille. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko huomiosta ja itsestäsi puhumisesta? nvm, otsikko kertoo kaiken.

Vierailija
22/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko "tätiytynyt"?

Riippuu siitä, mitä kaikkea tämä termi käsittää. Kieltämättä menen mm. vaateostoksissa nykyään käytännöllisyys ja laatu edellä. Ei korkkareita, ei ekassa pesussa irtoavia strasseja, ei epämukavia keinokuituja. Luonteeltani olen kuitenkin aika samanlainen kuin parikymppisenä.

Ap

Ei minulla ole oikeastaan mitään kysyttävää, kommentti vain. Minä olen 40-vuotias mies ja yllätyksekseni ja järkytyksekseni olen huomannut, ettei se oma luonteeni ole myöskään muuttunut mihinkään sitten lukioaikojen. Tässä vaiheessa olen totutellut ajatukseen, että niin se varmaan tulee olemaan hautaan saakka. Eli loppujen lopoksi olemme kaikki nuoria naisia ja miehiä, jotka ovat vankeina vanhenevissa kehoissaan. Jotenkin vähän karmivaa, mutta minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko hakata halkoja?

Osaan. Ei kuitenkaan ole suosikkihommiani. Pidän enemmän nurmikon ajamisesta ja istutusten hoitamisesta. 

Vierailija
24/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko "tätiytynyt"?

Riippuu siitä, mitä kaikkea tämä termi käsittää. Kieltämättä menen mm. vaateostoksissa nykyään käytännöllisyys ja laatu edellä. Ei korkkareita, ei ekassa pesussa irtoavia strasseja, ei epämukavia keinokuituja. Luonteeltani olen kuitenkin aika samanlainen kuin parikymppisenä.

Ap

Ei minulla ole oikeastaan mitään kysyttävää, kommentti vain. Minä olen 40-vuotias mies ja yllätyksekseni ja järkytyksekseni olen huomannut, ettei se oma luonteeni ole myöskään muuttunut mihinkään sitten lukioaikojen. Tässä vaiheessa olen totutellut ajatukseen, että niin se varmaan tulee olemaan hautaan saakka. Eli loppujen lopoksi olemme kaikki nuoria naisia ja miehiä, jotka ovat vankeina vanhenevissa kehoissaan. Jotenkin vähän karmivaa, mutta minkäs teet.

Ihmisen sielu on kuolematon.

Vierailija
25/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut vaihtaa työpaikkaa, jopa alaa tai kenties muutoin kouluttautua? Seuraatko säännöllisesti myös printtimediaa? Keskusteletko avopuolisosi kanssa "deep dive" myös oman mukavuusalueen ulkopuolisista asioista, eli pyrittekö puhkomaan reikiä omaan kuplaanne tai kupliinne?

Ala vaihtaminen on parhaillaan mielessä, koska nykyinen urapolku ei tunnu mielekkäältä. Uutiset luen verkosta, painettua lehteä ei tule. Keskustelemme kaikenlaisista asioista, vaikeistakin. 

Ap

Vierailija
26/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko elää vaatimattomasti

Olen todella hyvä siinä. Arvostan yksinkertaista elämää ja omavaraisuutta. En omista mitenkään kauheasti tavaraa, vaikka asumme omakotitalossa. 

Ap

Vierailija
27/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla alkanut jo vaihdevuosi oireiluja ja jos niin millaisia? kysyn ihan tosissani en ole trolli. En kehtaa mennä työterveyteen kun mies lääkäri.

Ei ole vielä. Käsittääkseni vaihdevuosioireet alkavat useimmilla vasta myöhemmin. 

Ap

Esivaihdevuodet voi alkaa jo 10+ v. ennen vaihdevuosia. Nykyään tästä tiedetään enemmän

Ohis

Niin, edellisessä puhuttiin vaihdevuosioireista, ei esivaihdevuosista. Nämä ovat kaksi eri asiaa. 

Ap

Vierailija
28/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile luonteesi. 

Olen introvertti, omaa rauhaa rakastava, luonnossa viihtyvä ja analyyttinen luonne. Tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, mutta minuun ei ole silti kovin helppoa tutustua. 

Ap 

Vierailija
29/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootko oikeesti näin tyhmä

En tiedä, mihin "näin" tarkalleen ottaen viittaa, joten tähän on vaikea vastata. Älykkyysosamääräni on on testien mukaan hiukan keskimääräistä korkeampi. Mikä sinulla on hätänä kun kirjoittelet tällaisia, ja miksi teet kaikkiin viesteihisi nuo sisennykset, joista sinut tunnistaa täällä?

Ap

Vierailija
30/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä rupsahdit?

Määrittele rupsahdus. Ihmiset eivät vanhene millään yksittäisellä hetkellä. Toki olen eri näköinen kuin 16-vuotiaana, kuten me kaikki.

Ap 

Vierailija
31/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisitko saada piiskaa nahkavyöllä?

Vierailija
32/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluaisitko saada piiskaa nahkavyöllä?

En välitä s&m-jutuista, olen aika tavallinen vanilja.

Ap

Vierailija
33/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäätkö peppu seksistä?

Vierailija
34/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkäätkö peppu seksistä?

En. Kerran parikymppisenä kokeilin, ei tarvetta kokeilla toiste. 

Ap

Vierailija
35/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole. Olet Veeti 14v ylikseltä.

Vierailija
36/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Ei kiinnosta.

Vierailija
37/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko rinnoisasi luomia?

Vierailija
38/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole. Olet Veeti 14v ylikseltä.

Miksi Veeti 14 v. Ylikseltä vastailisi tällaisiin asiallisesti? 

Ap

Vierailija
39/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko rinnoisasi luomia?

Ei ole. Minulla on ylipäätään aika vähän luomia. 

Ap

Vierailija
40/45 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistatko mitään isoa dildoa jos omistat ni minkälaisen?