Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Lapset tarhassa, saa olla rauhassa kotona!

Vierailija
15.01.2007 |

Sanokaa mitä sanotte mutta kyllä subjektiivinen päivähoito-oikeus on ihana asia! Lapset 1v10kk ja 3v1kk on päiväkodissa, ja minä saan rauhassa siivota, olla netissä, tehdä ruokaa, käydä kaupassa, ottaa päiväunetkin jos haluan! Ja kun kolmelta haen lapset, heitä odottaa siisti koti, hyvä ruoka, ja iloinen pirteä äiti! Ja lapset on tyytyväisiä kun on ikäistään seuraa, ettei tarvi vaan oman siskon kanssa tapella!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää jaksa tähän lähteä.

Miksi ette keksi jo uusia juttuja?

Vierailija
2/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nautin lasteni seurasta ihan joka päivä ihan suunnattomasti. Lasken välillä kuukausia, jolloin joudun töihin (vaikka kyllä haluankin sinne.. ).

Ja tuolla ap:n menolla olisin kyllä yksinhuoltaja. Mies kun ei antaisi viedä lapsia hoitoon sitten edes vaikka olisin töissä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä nautin lasteni seurasta ihan joka päivä ihan suunnattomasti. Lasken välillä kuukausia, jolloin joudun töihin (vaikka kyllä haluankin sinne.. ).

Ja tuolla ap:n menolla olisin kyllä yksinhuoltaja. Mies kun ei antaisi viedä lapsia hoitoon sitten edes vaikka olisin töissä?!

Vierailija
4/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen jo yksinhuoltaja.

ap

Vierailija
5/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo näitä sosiaali tapauksia ja epäkypsiä äitejä riittää nykymaailmassa!! elämän pitää olla helppoa ja itsekästä!! vain minä itse asenne uus avuttomilla äideillä!!

Vierailija
8/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on vanhempi lapsi yhden " ylimääräisen" päivän tarhassa, jos kerta nuorempi on kotona? Tuota en käsitä.

Vierailija
9/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein ennen lapset tarhaan, vaikka itsellä sattui olemaan vapaapäivä. Nyt, muutamaa vuotta vanhempana, en vie heitä tarhaan vaan nautin vapaapäivistä heidän kanssaan. Outoa. Ennen oli tärkeää saada itselle lepoaikaa. Nyt se ei ole niin tärkeää. Mistä lie johtuu, mutta nyt en veisi tarhaan. Ajattelin jopa jäädä osittaiselle hoitovapaalle, että lapset saisivat olla kotona vähäsen enemmän.

Vierailija
10/10 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitovastuuta iltaisin ja viikonloppuisin tuomitko ihmistä, joka saa näin muutaman tunnin omaakin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi