Suuret ikäluokat varastivat itselleen kaikki hyvät mökkirannat
Meille nuoremmille polville ei jätetty oikein mitään. Ja jos jotain olisikin myynnissä, hinnat järjettömiä 70-lukuun verrattuna. Silloin tavallinen dunarikin pystyi hankkimaan kesämökin.
Kommentit (1486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2400 bruttopalkasta eläkemaksu on 177 euroa kuukaudessa ja se menee nyt eläkkeellä oleville. Lisäksi maksetaan veroja vähintään sama määrä tai enemmän.
Ajattelepa. Eläkettä maksetaan mam unaisille, vaikka eivät ole maksaneet ensimmäistäkään eläkemaksua, sosiaaliturvamaksua tai työttömyysvakuutusta ja sinä itket sitä, että ikänsä työtä tehneet ja veroja sekä eläkemaksuja maksaneet suomalaiset saavat eläkettä. Pitäisikö suhteuttaa asioita ja puhua niiden oikeilla nimillä?
Kyllä, cv 2 sivua.
Jatkossa sanon asiakaspalvelussa, että miksi valitat sun eläke on parempi kuin mun palkka.
Sano vaan, mutta valita oikeista asioista. Johan mammujen takia eläkeikääsik
Suomessa saa tosi hyviä palkkoja ja eläkkeitä moni. Ei ole rahapulaa.
Ja 50000 vuosipalkalla palkkaisi 2 ihmistä töihin, mutta sitä ei voi tehdä, koska teistä on kivempaa haukkua työttömiä luusereiksi.
Työttömiä on työpaikoissa, missä he näkevät suomalaisten tulot.
Niin, ja sitten itse ollaan välillä palkattomassa työkokeilussa ja meitä haukutaan.
Suomalaiset on ilkeitä.
Itse nostetaan valtiolla 50000 ja suurempia palkkoja ja haukutaan työttömiä luusereiksi.
-Ei me sun sijaisuutta voida jatkaa. Oman perheen kanssa lähdetään Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on varastanut ap:lta?! Kova syytös!
Kyllähän se "suuri ikäluokka" on itse omalla työllä ja rahalla saanut hankittua ne mökkirannat. Tekisit itsekin töitä ja säästäisit, niin saatat päästä ostamaan. Niitä "mökkirantoja" on myytävävä runsaasti, keväällä ja kesällä.
Ja tyhjentänyt eläkepajatson. Tiedätkö, että me työssäkäyvät maksamme 80% eläkeläisten eläkkeistä?
Kuules nyt ipana. Me olemme omat eläkkeemme maksaneet säännösten mukaan joten pidähän pienenpää ääntä. Eläkeyhtiöt ovat meidän maksumme sijoittaneet ja jos tuottoa ei ole tullut se on sijoittavan yhtiön vika. Jos olisit vähänkin aikanaan seurannut kuinka meidän maksamiamme rahoja hassattiin ja niillä kepluteltiin ja tämä on lopputulos, niin et tuollaista möläyttelisi. Lopeta syyttämästä syy
Ettekö te siis maksa omia tulevia eläkkeitänne yhtään? Olette huonosti järjestäneet asianne eli ette ollenkaan.
Jatkaisitte niitä sijaisuuksia, kun työttömät haluavat olla töissä.
Ei valtiolla ole just sulle rahaa, muille on kyllä. Me kotiin luuseri, mene töihin luuseri.
Välillä tuntuu, että Suomessa ei ole ainoatakaan mieleltään tervettä ihmistä.
Kokemäen joelta saa mökki tonttia ja kymijoelta.Nuorille sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinatuen määrä
https://www.kela.fi/tyomarkkinatuen-maara-ja-maksaminen
Työmarkkinatuesta menee vero
https://www.kela.fi/tyottomyysetuuden-verotus
Hallitus leikkaa lapsikorotukset pois työttömyyskorvauksista, että ei kun älypuhelimia ostelemaan lapsille ja maksamaan puhelinlaskuja ja asunnoissa kalliit vuokrat. Perheet asuu vuokrakaksioissa ja kolmioissa.
Miksi ihmeessä muiden pitäisi teidän puhelimenne ja puhelunne maksaa? Ihan sama, vaikka ette tekisi yhtään lasta, jos ette halua niitä itse elättää ja niistä huolehtia.
Ei me ostetakaan jatkossa. Jos kerrostalossa tulee tulipalo niin lähdetään ulos ja kävellään kauppaan sanomaan, että
Mitä luulet ihmisten aikoinaan tehneen. Soittelleen älypuhelimilla? Jos on surkea, on surkeat seuraukset.
Valtiolla ei ole rahaa jatkaa yhdenkään määräaikaisen työntekijän sijaisuutta.
Mene kotiin luuseri eiku mene töihin luuseri.
Niin, kumpaan menen, ei ole palkkarahoja, mutta töihin pitäisi mennä.
No Turkissa on meiltä varastettua rahaa enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmarkkinatuen määrä
https://www.kela.fi/tyomarkkinatuen-maara-ja-maksaminen
Työmarkkinatuesta menee vero
https://www.kela.fi/tyottomyysetuuden-verotus
Hallitus leikkaa lapsikorotukset pois työttömyyskorvauksista, että ei kun älypuhelimia ostelemaan lapsille ja maksamaan puhelinlaskuja ja asunnoissa kalliit vuokrat. Perheet asuu vuokrakaksioissa ja kolmioissa.
Miksi ihmeessä muiden pitäisi teidän puhelimenne ja puhelunne maksaa? Ihan sama, vaikka ette tekisi yhtään lasta, jos ette halua niitä itse elättää ja niistä huolehtia.
Ei me ostetakaan jatkossa. Jos kerrostalossa tulee tulipalo niin lähdet
Ai, että lapsen pitäisi osata sammuttaa tulipalo yksin.
Ohjeistan kyllä, että ulos asunnosta.
Ei se meidän vika ole, jos ei ole älypuhelimeen rahaa.
Kun ei ole rahaa niitä sijaisuuksia jatkaa.
Jätetty ja jätetty. Hoitakaa nyt hyvät ihmiset asianne. Emme me voi aina olla niitä järjestämässä. Vanhemmalta polvelta vaan odotetaan edelleen, että tehdään kaikki teidän puolestanne. Siihen olette niin tottuneet. Eivät ne asiat automaattisesti järjesty.
Vierailija kirjoitti:
Jätetty ja jätetty. Hoitakaa nyt hyvät ihmiset asianne. Emme me voi aina olla niitä järjestämässä. Vanhemmalta polvelta vaan odotetaan edelleen, että tehdään kaikki teidän puolestanne. Siihen olette niin tottuneet. Eivät ne asiat automaattisesti järjesty.
Jos cv on 2 sivua niin eiköhän ole yritetty tarpeeksi.
Jos saat aivoinfarktin niin hoida itse itsesi.
Olet niin täydellinen niin pärjäät ilman muita ihmisiä ainakin meitä surkeita nuorempia luusereita.
Eläkeläiset on tuossa niin halveksittavia kun eivät edes ole kiitollisia siitä että me nuoremmat maksamme heidän ylisuuret eläkkeet ja heidän vuosi vuodelta paisuvat sote-kulut.
Tuo ylimielisyys kostautuu vielä.
Te täydelliset eläkeläiset ette saa enää kohta avustajaa.
Miksi ylipäätään olette avustajaa pyytäneet, kun olette täydellisiä.
Hallitus leikkaa asumistukea ja soviteltua päivärahaa eli ei saa enää avustajaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä jaksanut työpäivän jälkeen mitään tehdä, lapset syö valmisruokia. Mutta teen sijaisuuksia ja olen työkkärin listoilla. Ollut neurologinen sairaus lapsena.
En ymmärrä miten jotkut pääsevät eläkkeelle.
Aina kun oli kokous jouduin ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pystynyt olemaan siellä.Tällaista se HÖNÖily on täällä Porissa :(
Toi hönö on mun naapuri.
Mä olen sen miesnaapuri ja esitin sitä palstalla.
Kun on mies ja sanoo muita miehiä lyhyiksi niin kyllä ne meinaan suuttuu.
Tämä on kiva provoilu palsta.
Voi esittää naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä jaksanut työpäivän jälkeen mitään tehdä, lapset syö valmisruokia. Mutta teen sijaisuuksia ja olen työkkärin listoilla. Ollut neurologinen sairaus lapsena.
En ymmärrä miten jotkut pääsevät eläkkeelle.
Aina kun oli kokous jouduin ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pystynyt olemaan siellä.Tällaista se HÖNÖily on täällä Porissa :(
Toi hönö on mun naapuri.
Mä olen sen miesnaapuri ja esitin sitä palstalla.
Toi hönö on sairaseläkkeellä oikeasti eikä sillä ole lapsia, mutta lisäsi vähän juttuja, olisi tullut niin tylsä juttu muuten.
Ja tampereen mies on ollut ihan innoissaan koko jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Te täydelliset eläkeläiset ette saa enää kohta avustajaa.
Miksi ylipäätään olette avustajaa pyytäneet, kun olette täydellisiä.
Hallitus leikkaa asumistukea ja soviteltua päivärahaa eli ei saa enää avustajaa.
Pitää saada 40 h viikko.
Työkkärin sivuilla ei ole avustettavien osoitteita eli jos joku tarvitsee avustajaa illalla niin pitäisi olla toinen avustettava läheltä 8 h päivä.
Työttömiä haukutaan enemmän kuin vankilassa olevia.
Ja mitä lehtiä lukee niin kyllä on ihan eri ammattien edustajatkin puuhailleet sitä sun tätä.
Mutta aina haukutaan työtöntä.