Naisen luonne omituinen
Vaimoni luonne on naiseksi kovin erikoinen. Olen sen (vähän) verran ymmärtänyt, että kehityshistoriallisesti nainen hakee miehestä turvaa. Ja mies on otettu ja nauttii että häneen turvaudutaan ja voi osoittaa sen naiselleen. Olen ollut 23 vuotta naimisissa puolisoni kanssa. Hän ei luonteeltaan mikään hellyyden osoittaja. Mutta - koko tämä liittomme aikana, eli 23 vuoteen, hän ei ole koskaan spontaanisti halannut, hyväillyt, suudellut tai tehnyt aloitetta seksin suhteen. Ja tämä on tosi! Itse en enää halua osoittaa näitä tunteita ja huomion osoituksia hänelle kun saa häneltä enää mitään näistä em. Emme tee enää mitään yhdessä ja olemme olleet jo kauan asumuserossa. Nyt haluan eron vihdoin, sillä elämäni valuu hukkaan ja kärsin sekä mietin tätä asiaa koko valveilla oloni ajan. Kaipaan naista, naisen tuoksua, hyväilyjä, pehmeää vartaloa, yhdessä tekemistä. Mitä sanoo tähän joku nainen?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole kiinnostusta esim. KESKUSTELLA sen ITSE VALITSEMASI kumppanin KANSSA? Muutenkin niin hämärä toi suhtautuminen naisiin (massana), että trolli taitaa olla.
Voi olla että kumppani ei pidä keskustelemisesta varsinkaan tunneasioiden kohdalla.
Voi olla että ap ei pidä ja projisoi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole kiinnostusta esim. KESKUSTELLA sen ITSE VALITSEMASI kumppanin KANSSA? Muutenkin niin hämärä toi suhtautuminen naisiin (massana), että trolli taitaa olla.
Voi olla että kumppani ei pidä keskustelemisesta varsinkaan tunneasioiden kohdalla.
Voi olla että ap ei pidä ja projisoi muutenkin.
Kyllä, olet oikeassa sillä sitähän tarina ei nyt kerro. Tuo oli yleisesti kantaa ottaen. Pahoittelen epäselvyyttä viestissäni.
0/5
Te ootte sisko ja sen veli. Turvaatte toinen toisenne mutta vain taloudellissti. Elätte kulissiliitossa, jossa rakkautta tuskin ikinä olikaan.
Just tuollaisia parisuhteita muodostuu, jos "tyydytään". Oikeasti kumpikin vihaa toistaan niin että voisi pienimmästäkin yllykkeestä tappaa.
Hyi helvetti sun kanssas ap. Vanhemmistasi kirjoittelet noin rumasti.
Surullista, sellainen fiilis mulle tuli tästä.
Mä en vaan ymmärrä tällaisia ihmisiä jotka haluavat olla suhteessa, mutta eivät koskea sitä kumppania. Se on parasta suhteessa ja erottaa parisuhteen pelkästä ystävyys suhteesta.
Muutenkin aina ihmetellyt miten koskettaminen voi olla niin vaikeaa joillekin ihmisille? Koskettaminen on tärkeää.
Miehet ja naiset hakevat toisistaan monenlaista turvaa loppujen lopuksi.
Koskettelu ja hellyys ovat parisuhteen kulmakiviä. Jos niitä ei ole, lienee parasta erota. Aloittajan tarina ei ole aivan täyttä sepitettä.
Vierailija kirjoitti:
Koskettelu ja hellyys ovat parisuhteen kulmakiviä. Jos niitä ei ole, lienee parasta erota. Aloittajan tarina ei ole aivan täyttä sepitettä.
Monet puhuvat "koskettelusta". On myös tilanteita joissa toinen vaatii koko ajan sitä koskettelemista ja se on oksettavaa. Silloin on kyllä oksettava koko ihminen. Nykyisin asioita ilmaistaan hyvin monilla tavoilla joten kun kaikki eivät aina ymmärrä näistä toimintatavoista niin tulee niitä epäselvyyksiäkin aikasta paljon enemmän kuin ennen. Läheisyys on toki tärkeä mutta molempien halu vaaditaan.
Trolli tai ei, mutta näin naisena vastaan kuitenkin että miksi ihmeessä mies elää 23 vuotta naisen kanssa josta ei edes pidä? Jonka kanssa ei ole mitään yhteistä?
Sitten se turva; älkööt nyt yksikään nainen heittäytykö yhdenkään miehen turvan varaan! Kyllä on elämä ja tulevaisuus heikoissa kantimissa jos sen tekee. Avuton ei saa olla, aina on oltava valmiudet oärjätä yksin ja omillaan. Selusta turvattu.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Trolli tai ei, mutta näin naisena vastaan kuitenkin että miksi ihmeessä mies elää 23 vuotta naisen kanssa josta ei edes pidä? Jonka kanssa ei ole mitään yhteistä?
Sitten se turva; älkööt nyt yksikään nainen heittäytykö yhdenkään miehen turvan varaan! Kyllä on elämä ja tulevaisuus heikoissa kantimissa jos sen tekee. Avuton ei saa olla, aina on oltava valmiudet oärjätä yksin ja omillaan. Selusta turvattu.
Ei mulla muuta.
Ei pidä? Ei se nyt sitä tarkoita taas tämäkään asia.
heh ihmiset on erilaisia kannattaa tutustua ensin hyvin
Ei siitä keskustelusta tule mitään kun menee heti riitelyksi ja syyttelyksi. Asiallista keskustelua ei synny. Ei huvita enää yrittää. Siksi katsoin, että edes parisuhdeterapiassa voisi tuoda ongelmat esiin.
Vierailija kirjoitti:
Että naiset ovat yksilöitä JA tuskin olet ollut päivääkään naimisissa. Sekava trolli.
Miten niin trolli???? Asiaa kirjoitti ap, paitsi tietenkään nainen ei hae turvaa useimmat ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet puhuvat "koskettelusta". On myös tilanteita joissa toinen vaatii koko ajan sitä koskettelemista ja se on oksettavaa. Silloin on kyllä oksettava koko ihminen. Nykyisin asioita ilmaistaan hyvin monilla tavoilla joten kun kaikki eivät aina ymmärrä näistä toimintatavoista niin tulee niitä epäselvyyksiäkin aikasta paljon enemmän kuin ennen. Läheisyys on toki tärkeä mutta molempien halu vaaditaan.
Et nyt lukenut viestiäni huolella. Jos koskettelua ei ole ollut vuosiin, niin kuka siinä on sitä tyrkyttämässä? Taidat olla itse arka kaikelle kosketukselle? Miksi?
Ehkä ollaan yhdessä, koska se yksinäisyys on vielä pelottavampaa. Siis vaikka sitä kipinää ei olisikaan. Mutta jos ei ole rakkautta tai välittämistä, ei kosketustakaan halua. Lopulta alkaa vihata sitä kosketusta haluavaa. Pelotti minuakin yksinäisyys ja pelottaa vieläkin, mutta ajauduttiin erilleen, miehestä tuli tunnekylmä. T: nyt eronnut
Oliko teillä järjestetty avioliitto ja tapasitte toisenne vasta alttarilla, kun olette olleet naimisissa yhtä kauan mitä olette tunteneet?
Vierailija kirjoitti:
jätä se emakko!
#naisvihanäkyväksi
Ei ollut järjestetty ja melkein heti naimisiin.
👍 Hyvä ajatus