Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen luonne omituinen

Vierailija
25.02.2024 |

Vaimoni luonne on naiseksi kovin erikoinen. Olen sen (vähän) verran ymmärtänyt, että kehityshistoriallisesti nainen hakee miehestä turvaa. Ja mies on otettu ja nauttii että häneen turvaudutaan ja voi osoittaa sen naiselleen. Olen ollut 23 vuotta naimisissa puolisoni kanssa. Hän ei luonteeltaan mikään hellyyden osoittaja. Mutta - koko tämä liittomme aikana, eli 23 vuoteen, hän ei ole koskaan spontaanisti halannut, hyväillyt, suudellut tai tehnyt aloitetta seksin suhteen. Ja tämä on tosi! Itse en enää halua osoittaa näitä tunteita ja huomion osoituksia hänelle kun saa häneltä enää mitään näistä em. Emme tee enää mitään yhdessä ja olemme olleet jo kauan asumuserossa. Nyt haluan eron vihdoin, sillä elämäni valuu hukkaan ja kärsin sekä mietin tätä asiaa koko valveilla oloni ajan. Kaipaan naista, naisen tuoksua, hyväilyjä, pehmeää vartaloa, yhdessä tekemistä. Mitä sanoo tähän joku nainen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, jassoo, no sitten vaan eroamaan, mitä sitä täällä selittelemään???

Vierailija
42/46 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat yksilöitä, enkä esimerkiksi minä ole koskaan tuntenut tarvetta läheisyydelle,  enkä ole halannut tai suukottanut miestäni. 10 v naimisissa nyt. Olen aina ollut samanlainen, jostain syystä mies halusi minut, joten ei pidä yrittää muuttaa ihmistä sitten toisenlaiseksi.

Ap:n väite, että naiset haluaisivat miehestä turvaa, on naurettava. Se ei pidä paikkaansa lainkaan, se on miesten oma fantasia, jonka projisoivat naisiin.

Se että ap kertoo heidän asuneen erillään jo pitkään, eivätkä he enää teekään mitään yhdessä, kuulostaa kyllä siltä, että he ovat eronneet. Miten ap ei ymmärrä, että he ovat eronneet? Todella oudon kuuloinen koko juttu. Paras vain viimeistellä se ero paperillakin nyt ja mennä elämässä eteenpäin.

N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ollaan yhdessä, koska se yksinäisyys on vielä pelottavampaa. Siis vaikka sitä kipinää ei olisikaan. Mutta jos ei ole rakkautta tai välittämistä, ei kosketustakaan halua. Lopulta alkaa vihata sitä kosketusta haluavaa. Pelotti minuakin yksinäisyys ja pelottaa vieläkin, mutta ajauduttiin erilleen, miehestä tuli tunnekylmä. T: nyt eronnut

Ei pelota yksinäisyys yhtään. Minulla on niin paljon harrastuksia, että niissä tapaa samanhenkisiä ihmisiä ja keskustelut viriää laajalti. Lopun aikani vietän ainakin. Sillä tavalla tunnustan, että kaipaan seuraa iltoihin erityisesti. Haluan kosketusta ja läheisyyttä naiselta. En ole tunneköyhä.

Vierailija
44/46 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat yksilöitä, enkä esimerkiksi minä ole koskaan tuntenut tarvetta läheisyydelle,  enkä ole halannut tai suukottanut miestäni. 10 v naimisissa nyt. Olen aina ollut samanlainen, jostain syystä mies halusi minut, joten ei pidä yrittää muuttaa ihmistä sitten toisenlaiseksi.

Ap:n väite, että naiset haluaisivat miehestä turvaa, on naurettava. Se ei pidä paikkaansa lainkaan, se on miesten oma fantasia, jonka projisoivat naisiin.

Se että ap kertoo heidän asuneen erillään jo pitkään, eivätkä he enää teekään mitään yhdessä, kuulostaa kyllä siltä, että he ovat eronneet. Miten ap ei ymmärrä, että he ovat eronneet? Todella oudon kuuloinen koko juttu. Paras vain viimeistellä se ero paperillakin nyt ja mennä elämässä eteenpäin.

N50+

Mielestäni olet outo ihminen, kuten puolisonikin. Vähintäänkin kummajainen naiseksi. Kun et kaipaa kosketusta! Et ole suukotellut miestäsi. Kuulostaa aivan järjettömältä. Sama kuin oma tilanteeni, järjetön.

Naiset etsivät pitkiä miehiä hyvin monessa tapauksessa. Mieshän on alkuajoista lähtien hoitanut perheen turvan. Pitkä mies on uskottavampi ja turvallisen tuntuisempi kuin lyhyt tappi. Näin naiset minulle kertovat, kun sitä heiltä kysyy.

Vierailija
45/46 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+

Mielestäni olet outo ihminen, kuten puolisonikin. Vähintäänkin kummajainen naiseksi. Kun et kaipaa ko

Eipä sinulla pikein ole varaa luokitella toisia oudoksi, friikki.

Ohis sivusta

Vierailija
46/46 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat naiset ovat nykyisin vaikeita persoonia ja heillä on kamalasti ongelmia. On vaikea myöskin asioida missään koska naiset ovat kateellisia sekä ilkeitä ja vääntelevät rumia naamojansa koko ajan. Siihen palaa hermot liian usein. Kenenkään kärsimyksestä ei pitäisi myöskään nauttia.