Mihin voin työllistyä?
Minulla on korkeakoulutus, ikää 39 v, työhistoriaa yht noin pari vuotta toistuvien psykoosien ja niistä toipumisen (kestää pari vuotta) takia. Nyt olen viimeisimmän takia pitkällä sairaslomalla. Hain sitä ennen postinjakajaksi, tiskariksi ja tekstinkäsittelijäksi, en päässyt.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Siivoojista on pulaa.
Olen ollut mutta sain potkut koska olin liian hidas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoojista on pulaa.
Kikeile uudelleen. Saatat olla nyt nopeampi kun sinulla jo käsitys mitä siivous on. Oliko sinulla lääkitys, kun olit edellisen kerran siivoojana? Lääkitys nimittäin hidastaa tekemisiä. Toinen asia on ylipaino, jos on ylipainoa, on hitaampi.
Toiseen ketjuun kirjoitin, että metsänhoitoyhdistykselle puuntaimia istuttamaan pääsee kuka vaan. Metsässä liikkuminen sopii mt-ongelmaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoojista on pulaa.
Kikeile uudelleen. Saatat olla nyt nopeampi kun sinulla jo käsitys mitä siivous on. Oliko sinulla lääkitys, kun olit edellisen kerran siivoojana? Lääkitys nimittäin hidastaa tekemisiä. Toinen asia on ylipaino, jos on ylipainoa, on hitaampi.
Olen nykyään entistä hitaampi. Lääkitys on pikku pakko estämään uusia psykooseja, olen kokeillut olla kyllä ilman..
Vierailija kirjoitti:
Toiseen ketjuun kirjoitin, että metsänhoitoyhdistykselle puuntaimia istuttamaan pääsee kuka vaan. Metsässä liikkuminen sopii mt-ongelmaiselle.
Maksetaanko siitä palkkaakin? Epäilen etten pääse tuonnekaan mutta ainahan voi turhaan yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoojista on pulaa.
Minä olen ylipainoinen mutten todellakaan ole hidas, älä yleistä.
Olet sairaslomalla, ja kyselet mihin voit työllistyä?
Vierailija kirjoitti:
Eipä muuten ole tänä päivänä niin helppoa päästä puuntaimia istuttamaan. Kausi istutukselle on lyhyt ja pieni määrä työntekijöitä hoitaa suuren määrän metsän istutuksista. Ei ole aikaa perehdyttää uusia, vaan halutaan sellaisia jotka voi lähettää metsään suoraan omin nokkinensa. Lisäksi nämä on monesti yrittäjiä / sellaisia jotka laskuttaa tehdystä työstä, eikä heitä palkata varsinaiseen työsuhteeseen.
Minkä alan korkeakoulutus on? Helpottaa ehkä sinne työllistymistä.
Jos ei koulutuksesta ole apua niin ilman koulutusta pääsee ainakin pikaruokapaikkoihin, mutta niissä nopeudelle toisaalta on tarvetta.
Henk koht avustajaksi pääsee kanssa käsittääkseni lähestulkoon olemattomilla näytöillä?
Siivoojista on pulaa.