Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Äiti retkotti selällään ja voihki - lapsuuden kauhukokemukset kun näitä vanhempiesi harrastavan seksiä

Vierailija
25.02.2024 |

Moni lapsi yön hämärässä on herännyt ihmeelliseen ääneen ja hiippaillut ovenraosta katsomaan. Ne perkeleet! Harrastavat seksiä! Niin moni on traumatisoitunut näystä ja psykiatrien palkka juoksee.

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/33ee56f5-75bb-4413-9303-a985e781c085

Kommentit (318)

Vierailija
81/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien täytyy yhtä aikaa varoa myös yöllä, ettei kukaan vain herää ja kuule mitään, ja samalla on erittäin itsekästä haluta laittaa lapset yön yli hoitoon mihinkään :D 

Yhtään mutkia suoristamatta, miksiköhän pikkulapsiaikoina erotaan niin usein? 

Seksiä voi harrastaa myös hiljaakin. Ei meillä ole ollut koskaan mitään ongelmaa seksielämän ja lasten kanssa. Ovi lukkoon eikä pidetä meteliä.

Juu niin teillä ei ole, mutta lapsellanne/lapsillanne saattaa olla. Eivät ne niistä teille kerro.

Vierailija
82/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on pahempaa lapsille, kuulla riitoja tappeluja fyysistä väkivaltaa vai seksin ääniä,?

Lapsen ei tarvitse kuulla kumpaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain juntit eivät huomioi ja ymmärrä ettei lapsen todellakaan tule altistua aikuisten seksille edes ääninä. Tämän kyllä fiksut vanhemmat pystyvät hoitamaan. 

Näin juuri! Eikä tarvitse elää puutteessa. Eipä ole koskaan tullut mieleenkään panna samassa sängyssä missä lapset nukkuu ja tätäkin joku tekee, hyi h**vetti!

Sanos muuta! Meidän vanhemmat kans näitä paneskelivat samassa huoneessa missä me lapset nukuttiin, muistan teininä asuntovaunussa ollessa kun heräsin aamuyöllä kun iskä suuttui äitille joka ei halunnut harrastaa seksiä samassa tilassa missä viereisellä penkillä nukkui yksi mun sisaruksista,toinen nukkui vanhempien yläpuolella kerrossängyssä ja minä nukuin toisella penkillä. Sitten oli loppupäivä iskä vihainen (kuten aina yleensäkin) meni loma pilalle taas kun iskä raivos äitille ja meille siinä sivussa,pienemmät sisarukset eivät ymmärtäneet taaskaan miks iskä oli vihainen,minä tajusin se että äiti ei suostunut harrastamaan seksiä samassa asuntovaunussa missä meitä nukkui 4 muutakin.

Mulle ällöttävää ja oksettavaa en todellakaan halua tietää vanhempien seksielämästä,kuvottavaa! En minäkään halua että muut tietää intimiielämästäni tai että tiedän muiden intiimiasioista,niitten pitäisi olla yksityisasioita! Ihan kuin iltapskat ei suolla tarpeeksi prnoa ilman että ihmiset retostelee omalle sekselämästään! Jos se tekee minusta tiukkiksen ja estyneen niin olen mielummin just sellainen kuin se että kuuntelen muiden seksijuttuja!

Vierailija
84/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain juntit eivät huomioi ja ymmärrä ettei lapsen todellakaan tule altistua aikuisten seksille edes ääninä. Tämän kyllä fiksut vanhemmat pystyvät hoitamaan. 

Joo ja just tuollaisista junteista, esim. alkoholisteista tuossa jutussa on kyse. Ei mistään normaaleista vanhemmista, jotka lapsi olisi vahingossa yhden kerran oven raosta nähnyt sekstailevan.

Vierailija
85/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on pahempaa lapsille, kuulla riitoja tappeluja fyysistä väkivaltaa vai seksin ääniä,?

Molemmista jää traumat.

Vierailija
86/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alle kouluikäisenä samassa sängyssä vanhempieni kanssa kun alkoivat vieressä paneskelemaan. Kyllähän siitä vähän vinoutuneet seksikäsitykset jäi kun lapsi ajattelee että äitiä satutetaan. Ei kauheasti seksi ole kiinnostanut itseä sattumoisin.

Vierailija
87/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella inhottavaa kuulla niitä huokailun ääniä joskus, onneksi ei nähnyt. Mutta vielä inhottavampaa olla kerran samassa sängyssä kuulemassa, vieläpä pahimmassa iässä teininä. Yrittää siinä muka nukkuvansa liikkumatta, josta siitäkin tuli kauhean ahdistunut olo. Äiti olisi tuohon suostunut, mutta pakko varmaan oli, kun isä tuli vaatimaan keskellä yötä. Inho jäi jotenkin molempiin pitkäksi aikaa. Traumat ihan varmasti myös ja epäilen, että tämä vaikuttanut myös omaan sekoilevaan seksielämääni nuorena.

Vierailija
88/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole mikään tabu, vaikka sitä ei lapsen läsnäollessa harrastaisikaan. Kyllä meillä on lasten kanssa puhuttu asiasta kun lapset ovat ottaneet itse esille, mistä lapset tulevat. Ja kerrottu myös että vanhemmatkin sitä harrastavat ja se on yksityinen asia. Lapset siis itse hihittelivät että teettekö tekin niin.

Vierailija
89/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien seksin näkemistä ei unohda ikinä. Ikinä. Muistakaa se!

Vierailija
90/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien täytyy yhtä aikaa varoa myös yöllä, ettei kukaan vain herää ja kuule mitään, ja samalla on erittäin itsekästä haluta laittaa lapset yön yli hoitoon mihinkään :D 

Yhtään mutkia suoristamatta, miksiköhän pikkulapsiaikoina erotaan niin usein? 

Ovet kiinni ja turpa kiinni? Ei mitään voihkimista ja ähkimistä. Meillä myös muita huoneita, joissa saa tarvittaessa vaikka oven lukkoon yölläkin. Turhaan näitä nyt selittelee sen tarkemmin, mutta on ihan eri asia kiljua ja rynkyttää olohuoneen pöytää vasten kuin mennä vaikka vierashuoneeseen lukkojen taa ihan hys hys.

Vierailija
91/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole mikään tabu, vaikka sitä ei lapsen läsnäollessa harrastaisikaan. Kyllä meillä on lasten kanssa puhuttu asiasta kun lapset ovat ottaneet itse esille, mistä lapset tulevat. Ja kerrottu myös että vanhemmatkin sitä harrastavat ja se on yksityinen asia. Lapset siis itse hihittelivät että teettekö tekin niin.

Niin? Nimenomaan se on yksityinen asia. Ei myöskään tarkoitettu lasten korville ja silmille. 

Vierailija
92/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli todella inhottavaa kuulla niitä huokailun ääniä joskus, onneksi ei nähnyt. Mutta vielä inhottavampaa olla kerran samassa sängyssä kuulemassa, vieläpä pahimmassa iässä teininä. Yrittää siinä muka nukkuvansa liikkumatta, josta siitäkin tuli kauhean ahdistunut olo. Äiti olisi tuohon suostunut, mutta pakko varmaan oli, kun isä tuli vaatimaan keskellä yötä. Inho jäi jotenkin molempiin pitkäksi aikaa. Traumat ihan varmasti myös ja epäilen, että tämä vaikuttanut myös omaan sekoilevaan seksielämääni nuorena.

Ihmettelen oikeasti mitä näin toimivat vanhemmat ajattelevat? Kiihottuvat siitä, että lapset on vieressä vai!? Jotain hyvin kieroutunutta siinä on. 

Vierailija
93/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on vielä vaikeampaa kun on niin kalliit vuokrat ja asutaan ahtaasti, niin lapsi saattaa herätä samassa huoneessa hässimiseen keskellä yötä. Ei enää ole varaa olla niin että lapsilla on omat huoneet kuten ennen vanhaan oli.

Vierailija
94/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri! Eikä tarvitse elää puutteessa. Eipä ole koskaan tullut mieleenkään panna samassa sängyssä missä lapset nukkuu ja tätäkin joku tekee, hyi h**vetti!

Sanos muuta! Meidän vanhemmat kans näitä paneskelivat samassa huoneessa missä me lapset nukuttiin, muistan teininä asuntovaunussa ollessa kun heräsin aamuyöllä kun iskä suuttui äitille joka ei halunnut harrastaa seksiä samassa tilassa missä viereisellä penkillä nukkui yksi mun sisaruksista,toinen nukkui vanhempien yläpuolella kerrossängyssä ja minä nukuin toisella penkillä. Sitten oli loppupäivä iskä vihainen (kuten aina yleensäkin) meni loma pilalle taas

Sinällään ymmärrettävää, mutta me isätkin halutaan panna joskus. Kyllä sinä menee tunnelma, kun tietää että on taas pakko lähteä perhelomalle hiihtolomalla ja se tietää koko viikon mittaista selibaattia. Ei hirveästi meitä isejä kiinnosta perheen yhteiset lomat.

Hermothan siinä alkaa olla kireenä, kun esitetään perhettä, mutta esitetään vaan. Vaimoa ei vähempää voisi kiinnostaa olla kaa ja suoranaisesti välttelee lähempää kontatkia.

Ei hirveesti ole hymyissä suin tunnelma tai sellainen että jaksaisi esittää onnellista perhettä. Parisuhteeseen nyt vain kuuluu seksi, jos ei, niin en minä näe mitään syytä olla yhdessä?

Näettekö te?

Vierailija
95/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukuimme koko perhe samassa huoneessa enkä - ihme kyllä - herännyt kertaakaan vanhempien yöllisiin petipuuhiin. Minut oli opetettu nukkumaan seinään päin kääntyneenä, ja koska menin nukkumaan aikaisemmin kuin aikuiset, vedin vielä täkin pääni yli, ettei valo ja puhe häirinnyt. Nämäkö lienevät eristäneet touhujen äänet. Tosin oli varsin usein isovanhempien luona, alle kouluikäisenä jopa useita viikkoja, ja koululaisena viikonloppuja ja lomia. Kai ne vanhemmat käyttivät näitä aikoja hyväkseen. Pikkuveli syntyi vasta, kun olin jo 8-vuotias. Parin vuoden päästä muutimme omakotitaloon ja sain oman huoneen, mutta veli nukkui vanhempien kanssa pidempään kuin minä. Koskaan ei tullut puheeksi, kuuliko hän yöllä vanhempien ähinöitä.

Vierailija
96/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen oikeasti mitä näin toimivat vanhemmat ajattelevat? Kiihottuvat siitä, että lapset on vieressä vai!? Jotain hyvin kieroutunutta siinä on. 

Jossain se on tehtävä. Yleensä silloin kun lapsi nukkuu. Ei kai sitä pidä mennä vessaankaan. Tosi ahdasta on vessassa. Yksi huone lisää tekisi aika kalliin hinnan vuokraan.

Se on pakko harrastaa seksiä kun lapsi nukkuu ja toivoa ettei se herää.

Vierailija
97/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ahtaita asuntoja ja kalliita nykyään. Ei ihme että tota varmasti tapahtuu nykyaikana enemmän, kun lapset nukkuu vanhempen kanssa samassa huoneessa.

Vierailija
98/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Nimenomaan se on yksityinen asia. Ei myöskään tarkoitettu lasten korville ja silmille. 

Kyllä siitä saa puhua lasten kanssa, mutta ei tarvitse käytännössä näyttää.

Vierailija
99/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jossain se on tehtävä. Yleensä silloin kun lapsi nukkuu. Ei kai sitä pidä mennä vessaankaan. Tosi ahdasta on vessassa. Yksi huone lisää tekisi aika kalliin hinnan vuokraan.

Se on pakko harrastaa seksiä kun lapsi nukkuu ja toivoa ettei se herää."

Onko se lapsi aina kotona? En minä edes kiihottuisi tuollaisessa tilanteessa. 

Vierailija
100/318 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta! Meidän vanhemmat kans näitä paneskelivat samassa huoneessa missä me lapset nukuttiin, muistan teininä asuntovaunussa ollessa kun heräsin aamuyöllä kun iskä suuttui äitille joka ei halunnut harrastaa seksiä samassa tilassa missä viereisellä penkillä nukkui yksi mun sisaruksista,toinen nukkui vanhempien yläpuolella kerrossängyssä ja minä nukuin toisella penkillä. Sitten oli loppupäivä iskä viha

Hui kauheaa, viikon mittainen selibaatti... Miten sulla edes seisoo lapsesi lähellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi