Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten varmistatte, että mies ei petä?

Vierailija
24.02.2024 |

Mitään merkkiä ei ole ilmassa, mutta haluaisin olla täysin varma. Jos kysyn, hän vastaa tietenkin ei, mutta se voi olla valettakin.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kelarotilla taas murheet ja ongelmat.

Menkää TÖIHIN!

Vierailija
42/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle:  Vain valitsemalla kumppanikseen mies. joka ei petä!  Siinä se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Hänen ongelma, ei minun mitenkään. 

Vierailija
44/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mies? 😅

Vierailija
45/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paras keino saada toinen pettämään, mies tai nainen, on kyttäily, kontrollointi, testaaminen, kuulustelu.

Kun oikein lujaan sidot ja rajoitat  sitä varmemmin lähtee.  

Vierailija
46/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu kertoi että äitinsä oli mustasukkainen. Nuuhki, tutki kauluksista punaa, kontrolloi kaikkea. Ei mies pettänyt, mutta erosi koska elämästä ei tullut mitään. Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
47/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastrointi lienee melko varma keino. Loppuu nylkytys.

Vierailija
48/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut mieheen GPS-paikantimen.

Vierailija
49/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos antaisit sille miehellesi? Aina suihinotto tai kunnon pano, kun mies lähdössä jonnekin, kummasti laskisi todennäköisyyttä pettämiselle. Mies saisi lähteä kotoa kassit tyhjänä, eikä panetuksessa.

En kai minä nyt omaa muijaa pane jos olen vieraisiin lähdössä.

Vierailija
50/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuden syy on yleensä joku näistä kolmesta ja mikään niistä ei ole epäillyn vastuulla:

1) Ei ole tullut lapsena rakastetuksi omana itsenään, jolloin ei rakasta itseään terveellä tavalla, mikä johtaa siihen että on ihan loogista epäillä että on niin ei-rakastettava, että tottakai ennen pitkää tulee petetyksi ja/tai jätetyksi.

2) on joskus oikeasti kokenut traumatisoivan pettämistilanteen ja jättänyt sen aiheuttaman trauman käsittelemättä, jolloin sitä sitten oksentaa uuden kumppanin niskaan

3) on itse taipuvainen pettämään, mistä syystä epäilee aina muita, koska ellemme pysähdy asiaa ajattelemaan, oletamme muiden olevan itsemme kaltaisia

Minulle kaikki nämä kolme ovat dealbreakereitä, sillä kohdissa 1 ja 2 mustasukkainen on ITSE LAIMINLYÖNYT käsitellä traumansa ja oksentaa sitä sitten viattoman kumppanin niskaan. Sellaista ei kenenkään tarvitse sietää. Se miksi kohta 3 on dealbreaker, lienee itsestään selvää.

Eli aloittajalle: Mikä näistä kolmesta on syynä siihen, että olet mustasukkainen?

Itse olen kiitollinen jos minuun kohdistuu mustasukkaisuutta, koska se paljastaa henkilön olevan sellainen, jonka kanssa en halua olla tekemisissä. Nämä kolme asiaa ovat nimittäin dealbreakereitä minulle myös silloin, kun ne eivät aiheuta mustasukkaisuutta. 

Vierailija
51/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla, että jos haluaa kokeilla vierasta niin siitä vaan, kunhan kertoo asiasta mulle. En halua rajoittaa toisen elämää. Ei ole vielä kokenut tarvetta kokeilla ja luotan että kertoo sit jos on. 

Vierailija
52/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton miehen olkkarin patteriin kiinni käsiraudoilla. Tuolla se on nyt istunut toistakymmentä vuotta, eikä varmana ole pettänyt.

Vierailija
53/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomalla, että jos haluaa kokeilla vierasta niin siitä vaan, kunhan kertoo asiasta mulle. En halua rajoittaa toisen elämää. Ei ole vielä kokenut tarvetta kokeilla ja luotan että kertoo sit jos on. 

Muutkin naiset käyttää tuota keinoa ja se on huonoksi havaittu. Miksi ottaa ongelmia siitä, mitä sinulle kertominen aiheuttaisi. Mieluummin pysyy hiljaa ja lentelee kukasta kukkaan ihan vapaasti.

Vierailija
54/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripottelen perunajauhoja palleihin. Heti näkee jos joku on niihin koskenut. 

Entä jokin pallitarra  joka sitten varmasti irtoaa, jos pettää. 

Vierailija
55/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan erilaista seksiä mieheni kanssa sen verran usein että hän jaksa pelehtiä muiden kanssa. Eli en pihtaa ja pidän mieheni pallit tyhjinä.

Vierailija
56/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, ja naisetkin, pettävät ja osaavat tehdä sen huomaamattomasti, jos ovat tarpeeksi itsekeskeisiä. Saavat sinut kuvittelemaan, että sinussa olisi jotain vialla ja sitten kun suhteessa menee huonosti, ajattelevat olevansa oikeutettuja pettämään. Rakastavaisimpaankaan puolisoon ei voi luottaa, sen olen kokenut.

Vierailija
57/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään keinoa kaikki miehet pettävät, joka muuta väittää valehtelee...

Vierailija
58/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartutin mieheen tippurin ja kerroin se hänelle. 

Ootko mun exä? P?

Hahaha, toi onkin hyvä tapa. Ehkä ainoa toimiva. Mun kaveri tartutti mieheensä herpeksen. Tai siis hänellä oli se ja kertoi miehelle, mutta harrastavat silti seksiä, että oletan, että nyt jakavat taudin. Ovat olleet vuosia yhdessä. Siinä on ainakin vähän hankalampi pettää, kun pitäisi toiselle naiselle myöntää, että voi tartuttaa herpeksen, tai sitten voi saada syytteen ja joutua korvausvelvolliseksi taudin levittämisestä.

Vierailija
59/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan paras keino saada toinen pettämään, mies tai nainen, on kyttäily, kontrollointi, testaaminen, kuulustelu.

Kun oikein lujaan sidot ja rajoitat  sitä varmemmin lähtee.  

Hieman kyseenalaistan tätä. Henkilö jolla on normaalin ihmisen moraali ei petä missään tilanteessa, vaan eroaa ensin nykyisestä.

Tuo on nimenomaan niiden pettäjien käyttämä keino saada kumppani tuntemaan itsensä vainoharhaiseksi kyttääjäksi eli siirtää katse omasta toiminnastaan siihen että vika on aina puolisossa.

Vierailija
60/63 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos antaisit sille miehellesi? Aina suihinotto tai kunnon pano, kun mies lähdössä jonnekin, kummasti laskisi todennäköisyyttä pettämiselle. Mies saisi lähteä kotoa kassit tyhjänä, eikä panetuksessa.

Ketjun ainoa hyvä ohje saa luonnollisesti ankaraa alapeukutusta...