Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~LokaHaaveet 15.1.~~

15.01.2007 |

En huomannut uutta pinoa, tässäpä sellainen... Tein nyt sitten päiväpinon, kun siitä tuolla viime viikolla oli puhetta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi viikko ja tammikuukin jo puolessa välissä. Meitähän alkaa olla jo iso kasa haaveilemassa lokavauvasta, toivottavasti kenenkään ei tarvitse marraskuisiin enää siirtyäkän. Kyllä ois lokakuussa ruuhkaa synnäreillä kun kaikki pamahdettais samaan aikaan. Onneksi kuitenkin varmaan ollaan jakauduttu tasaisesti ympäri suomea.

(.) Tänään pitäisi raahautua kouluun, tää alku on aina hankalaa. Kyllä se siitä lähtee taas rullaamaan. Eilen illalla olin ihan varma, että oon saanu siitä antibiootti kuurista hiivan, mutta tänään ei ollukaan enää semmonen tunne, toivottavasti ei tulekaan. Vuoto on muuttunut tuhruksi, varmaan enää pari päivää kestää jos sitäkään. Ei kyllä koskaan ole ennen kestänyt näin pitkään, eli kai se sitten oli joku varhainen keskenmeno. :( No mutta, kohta taas voi testailla, miten on käynyt.

Päivänjatkoja!!

F@iry kp 8/32-49

Vierailija
2/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mahtuisko vielä yksi ruuhkauttamaan synnäriä lokakuussa? :)

Ainakin toivon mukaan!

Tässä pientä esittelyä: Vm 79 ollaan molemmat miehen kanssa. Esikoinen on juuri 4-v. täyttänyt ihana pikkuprinsessa. Kakkosesta ollaan haaveiltu jo pitkään, yritystä on takana jo yli 2-vuotta (laskuissa mennyt jo sekaisin). Nyt kolmas terolut-kierto menossa. Sitten kai siirrytään clomit+pregnyl-osastolle seuraavaksi.

Tarviipa lueskella aikaisempia lokuisten pinoja, niin tutustun teihin muihin haaveilijoihin paremmin. Täällä menossa kp 4.

Kirjoittelen myöhemmin lisää! Nyt työt kutsuvat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava yllätys, painoa taas hieman pudonnut, vaik luulin et viikonloppuna löysäilin liikaa..

F@iry: toivottavasti sun tuhruttelukin nyt pian loppuu! Mulla on muuten aika pitkät menkat, aina kestää vuotoa väh 6, joskus jopa 8 pv. alussa on runsasta mut sit loppua kohden hiipuu.. kiintoisaa...

mä soittelin just yhteen työpaikkaan ja sielt kävi ilmi ettei se oikein sovi mulle kun en omista ajokorttia eikä toista autookaan olis ollu. noh, sain sielt kuulla yhestä toisesta työpaikasta, mut emmin vielä olisko se mua varten. huomen lupasin ottaa yhteyttä mikäli viel kiinnostaa. nyt siis ankaraa pohdintaa tää päivä.

menkat alkaa tosiaan olee hiipumassa ja eihän ovikseenkaan oo enää kuin vähän yli viikko, hui! siit se jännäys sit alkaa..

voi että tuo esikoinen alkaa jo tuntua isolta tytöltä. vasta 1v7,5kk mutta kun on ruvennu yllättää uusilla taidoilla jatkuvasti niin ihan tässä liikuttuu.. ja kun miettii sitä joskus (toivon mukaan) tulevaa pikkusisarusta ja että hänen myötä esikosta tuleekin ISOsisko, herättää pientä haikeutta.. taidan olla aika outo näine kaikkine pohtimisieni kanssa. ensin noi työkuviot ja nyt huoli esikoisesta.. on tää jännää aikaa!

nyt maksamaan laskuja ja myöhäisaamiaiselle!

sannuska kp 6/26-28 yk1

Vierailija
4/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoroon tänään lähdössä. Olen jotenkin ihan kauhean väsynyt. Mies laittoi lapsen aamulla kuntoon ja vei tarhaan. Nukuin ihan tähän asti. Nyt sitten unenpöpperöisenä istun tässä ja ihmettelen.

Vierailija
5/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistoi aamupäivällä kun lähdin töihin, olispa ollut kiva jäädä nauttimaan siitä eikä tulla tänne töihin näivettymään :-( Jaa, enää 6 viikkoa kevätlomaan :-)

Pupuilua on harrastettu ahkerasti meidän parisuhteessa viikonloppuna kun olen aika varma että mulla on/oli ovis menossa. Ensi viikolla onkin sitten piinaviikko edessä....

Mukavaa alkanutta viikkoa ja ovissäteitä!

Ykä kp 16/26

Vierailija
6/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin saatiin lunta myös tänne, kunpa nyt vaan pysyisi maassa.

Tänne ei oikeastaan mitään ihmeempiä, piinaviikkoa vasta odotellaan.

Mukavaa, kun mieskin on alkanut juttelemaan tulevasta vauvasta, jospa se on nyt huomannut, että tässä on ihan tosi kyseessä. ;-)

Ovisoireet tuntui jatkuvan useamman päivän, mutta eiköhän se nyt ole ohi. Eilen vielä tuntui nippailua...

-Savanna- kp 16/30 ja tyttö 8/05

Vierailija
7/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pikaisesti omaa napaa vain. Eli yö meni huonosti kun alaselkä niin pirun kipeä ,mikään asento ei oikein tunnu hyvälle.Masua nippaa edelleen aikas kovasti ja nälättää kamalasti kokoajan ja eilen huomasin että makuaisti tosi hyvä ja hajuaisti sekä vettä sais juoda myötäänsä. Joten positiivisellä mielellä jatketaan edelleen.

Hitsi et meinas sapettaa kun yritin lekurille soittaa aikaa polven takia, niin varmaan tunnin kokoajan varattua ja sit sain ajan vasta 2.2 arg. Saas nähdä mennäänkö kirurgin hotteille jo kolmannen kerran.

Mut nyt taas liidettävä,moikka kaikille.

Tari kp 19/25 yk25 dpo 10

Vierailija
8/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, lauantaina ja sunnuntaina oli sitten ovis ja tänään ei näyttänyt enää viivaa, joten oli ja meni! toivottavasti tuottaa tulosta!

priscilla 15/26-27

Vierailija
9/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh... Et mä inhoon näitä piinapäiviä. Tänään ois oviksesta 10 pvää joten ois voinu Aconilla jo näkyäkkin, mutta en missa mitään jos ootan vielä pari päivää. Alamahaa jäytää aikalailla, armoton paineentunne aina välillä ja vihloo aika usein... Kyllä maar se täti sieltä sit tulee =(

Vierailija
10/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille

Oon vähän kade kun tuntuu että kaikilla on jo ovis ohi ja jännitys päällä tärppääkö ja meikäläinen yrittää vasta rämpiä syyskuun itsesäälistä ylös. Meikäläisellä se vaan homma paranee nimittäin täti kesti meillä 1 päivän. Se oli pituus ennätys. Miulla oli tänään gynegologi ja se oli jo kolmas gyne joka sanoi että kuukautisveren määrä ei tarkoita samaa kuin limakalvon paksuus ja että mega niukka vuoto ei tarkoita sitä että kiinnittyminen ei onnistu. En usko edelleenkään silti. Viime kuun menkat oli kolme päivää ruskeaa valkovuotoa nyt tuli sentään ihan verta mutta vain päivän. No huomenna aloitan clomit. Kaksi kiertoa tarttee kuulemma enää yrittää ja sitten saan lähetteen lapsettomuuspolille ja jonoja ei kuulemma oikein ole. Aika tuntuu kuitenkin loputtomalta. Oon vaan ollut niin maassa tämän 2 päivää että tuntuu että täältä ei ole ylös ja ulos pääsytietä.

No enää 26 päivää

Pepsi kp 2/28 yk 11

Vierailija
11/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules Pepsi, älä sää huolestu tai masennu. alkupäiviä tääläkin elellään. Mä otin ja tilasin nyt ekan kerran ovistestit, saa nähdä onko niistä mitään apua vai ei. Mulla kanssa veti aika tiukille nyt nää viimeisimmät menkat mutta kyllä se tästä taas lähtee - ja sehän on pakko lähteä!! :)

Otat ja menet vaikka jonnekin ihanaan kasvohoitoon ja lepuutat mieltäsi niin kyllä se siitä.

Piinailijoille pitkää pinnaa ja peukutuksia. Kukakohan lienee eka plussaaja??

Katarina kp 6/28-30 yk 3

Vierailija
12/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsille nyt tsemppiä ja voimahaleja paljon!!!! suosta noustaan,vaikka väkisin.elämä kyllä välillä on aika vaikeeta ja väärää,mut sitten ainakin osaa arvostaa hetkiä kun asiat on paremmin ja mieli ilonen:) pian pääsette eteenpäin ton asian kanssa..voima- ja plussasäteitä ++++

).( vihlonnu tänään aika paljon,varsinki vasemmalta puolelta.kun yskäsin vähän rajummin meinas jalat mennä alta kun otti niin kovasti masusta.oikeen pisti!oliskohan siellä joku kypsymässä..hmm;) sitte myöhemmin pisti silleen tohon keskelle aaltomaisesti.ihan uus tuntemus,jee!:)

en oikeen tiiä pitäiskö jo vkonloppuna testaa..kun ovis olis jo n. kp11/12.vois vaikka netistä tilata niitä herkkiä testejä..

nyt vähän epäilyttää odottaa kierron loppua kun viimeks oli ihan oireettomat vikat kierron päivät vaikka yleensä menkkajomotus alkaa jo päiviä ennen tätiä..että kivuista ei voi enää välttämättä päätellä tuleeko täti vai ei:/

kyllä olis niiiin mahtavaa jos plussia satelis vaan kaikille ja joka päivä olis vaan ilouutisia kaikilla:) vaikkei itellä tärppäis,tulee muitten plussista niin suuret myötäelämisenväreet et hui!..mutta,toivotaan toivotaan..

piinailua vaan...

kp.18 yk.9

Vierailija
13/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Pepsi, älä masennu. Eiköhän asiat iloksi muutu. Toivotaan että clomeist a on apua.

Mulla kp 6 meneillään, joten ei mitään on:aan. Viikon kuluttua aion testata oviksen testeillä -viime kierrossa jäi aikaa menkkoihin vain 11 päivää, ja alkaa vähän huolettaa onko mulla aina se väli niin lyhyt. Täytynee siis testailla.

Ainakin siellä oli Tari ja Priscilla (ja muita?) kellä oli jänniä hetkiä meneillään... Toivotan paljon onnea!

Öitä,

Minttu_10 kp6/ 28-30, yk 6

Vierailija
14/15 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin alkoivat piinaviikot... Oviksen pongasin tikuttamalla kp 17. Nyt on menossa kp 20. Ennen pillereitä kiertoni oli 26-28. Nyt on menossa eka kierto pillerien jälkeen ja ilmeisesti tämä kierto on vähän pitempi, kun ovis oli vasta 17. Nyt odotellaan jännitykselllä miten käy, vaikka kärsivällisyyteni ei millään riittäisi... Koskahan sitä kannattaisi testata ekan kerran, kun en tiedä koska kuukautisten pitäisi alkaa? Onneksi tässä on kiirettä opintojen kanssa ja muuta menoa niin ei ehdi asiaa koko ajan ajattelemaan.

Plussaonnea!

Vierailija
15/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen itsesäälissä rypevä.Mulla vaan on päinvastainen ongelma kuin sulla :o(

Mulla menossa taas yritys josko kierto toimisi ilman lääkkeitä ja huonolta näyttää. Menkat akoi kyllä ajoissa kp 29 mutta nyt menossa kp 11 ja edelleen vuotaa ja vuotaa ja alamaha on kipeytynyt tänään :o(

EI tässä kauheasti jaksa edes yrittää raskautua. Usko silti siihen että plussaan tänä vuonna on vahva! Tänään aamulla ei vuotanut joten toivossa on hyvä elää josko ne vaikka loppuisi vaikka pitkään kestikin.

Mulla on ollut näitä loppumattomia vuotoja jo 1v 2kk ajan ja yhdessä välissä oli 3 menkat kuussa ja yhdet kesti kerran 40pv! et kauhean äkkiä en usko plussaavani. käisy jätettiin viime elokuussa ja tosissaan yritys aloitettiin vasta joulukuussa -06

Parempaa plussa onnea muille!!

Niiloakseli kp 11/29-39