Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>> Kymppikerho -07, vko 3 <<<

15.01.2007 |

Aloitetaas maanantain kunniaksi uusi pino!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei myöskään ihan putkeen mennyt laihdutuksen toinen viikko, sillä viikonlopun vieraat piti syöttää ja juottaa enkä itsekään malttanut sitten ihan kuivin suin olla. Saldo onneksi kuitenkin miinuksen puolella, joten en ota asiasta suurempaa stressiä.

Lisäksi vyötärönympärys on nyt pienentynyt aika huimasti. En edelleenkään ole ihan 100 % vakuuttunut siitä, kuinka se oikeaoppisesti mitataan, mutta siitä olen vakuuttunut, että oloni on jo heti timmimpi, ja että menossa ollaan oikeaan suuntaan.

Lähtöpaino: 64,4 kg/ viikko 1: 63,4 kg/ viikko 2: 63 kg/ tavoite 55-56 kg/ eli kokonaispudotus siedettävät - 1,4 kg

Vyötärö alunperin 91 cm/ nyt: 86 cm, jee

Vierailija
22/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä ei mitään suuntaan eikä toiseen.

Aloitus 72,1kg

Nyt 70,7kg

Pudotus -

Tavoite 60kg

Toivottavasti ensi viikolla paremmat lukemat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku paino 80kg

viikko pudotus -1.8kg

nyt 77.8kg

Pudotus yhteensä -2.2kg

Olen todella tyytyväinen tähän viikkoon. Pisteitä olen laskenut ja oikein hyvä olo on ollut koko viikon. Kaks lämmintä ateriaa päivässä on taas tullu pitkästä aikaa syötyä + aamiainen, välipala ja iltapala.

Tästä on hyvä jatkaa! :)

Vierailija
24/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Täällä olisi myös yksi kymppikerholainen, vähän vaan jälkijunassa löysin tämän ketjun..

Eli ikää 28v, aloituspaino 26.12.06: 64,9 kg, paino nyt 16.1.07: 62,6kg, tavoite ensin 57 ja mielellään vielä 55.

Laihdutusmetodina ihan herkuista luopuminen (olen kova karkinsyöjä), kasvisten käytön lisääminen sekä liikunnan saaminen säännölliseksi.

En katsonut tarkemmin, mutta ilmeisesti maanataisin teillä aina punnituspäivä?

Tsemppiä kaikille samassa veneessä oleville, kyllä nää tästä pikkuhiljaa lähtee..

T. Manna78

Vierailija
25/25 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin tuli tulosta eli pudotusta 2,5 kg. Arvasin jo viime viikolla puntarissa käydessäni että joulun mässäilystä on jäänyt ylimääräistä nestettä ja nehän ne varmaan lähtivät ensimmäisenä, ainakin kovasti juoksuttu mua vessassa öisin.

Tässä siis tietoni

aloituspaino 93,4 kg

paino nyt 90,9 kg

pudotus viime viikosta -2,5 kg

kokonaispudotus -2,5 kg

pituus 180 cm

vyötärö 93,5 cm

Tsemppiä kaikille, hienoa tulosta tullut!