Toteutuneet unelmat
Mitkä pitkään unelmoimasi asiat ovat toteutuneet? Mikä on seuraava unelmasi?
Kommentit (9)
Puoliso, perhe, oma yritys, omistusasunto.
Haluan ostaa asunnon Puolasta kakkosasunnoksi.Sinne pakoon kun sota alkaa.
Unelmia, jotka toteutuneet :ulkomailla asuminen, mökki järven rannalla, okt meren äärellä.
Asiat jotka toteutuneet ja joista en uskaltanut edes unelmoida: parisuhde, lapset, mielenkiintoinen työ, matkustelu, ystävät
Unelmia tulevaisuudelle: terveys, työnteko, ulkomailla asuminen osan vuodesta, matkustelu, ystävät.
Neljä ulkomaanmatkaa vuoden sisään oli sellainen mitä en olisi uskonut vielä kaksi vuotta sitten mahdollista toteuttaa mutta näin kävi, lisäsi kyllä luottamusta oman talouden pitoon että jatkossakin onnistuu kuten budjetti-excel näyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Neljä ulkomaanmatkaa vuoden sisään oli sellainen mitä en olisi uskonut vielä kaksi vuotta sitten mahdollista toteuttaa mutta näin kävi, lisäsi kyllä luottamusta oman talouden pitoon että jatkossakin onnistuu kuten budjetti-excel näyttääkin.
Ja seuraavan unelman listalle laitan sellaisen että tuon noilta reissuiltani tuliaisiksi heilan!
Näyttää olevan tämä ulkomailla asuminen monen unelma :)
Oli minunkin, ja toteutui myös. Nyt kun vuosia asunut ei tämä sen kummemmalta tunnu, paitsi että hirveän kiitollinen olen että Suomesta lähdin.
Seuraava unelma - jaa-a. Ehkä matka Jordaniaan nähdä mm. Petra.
Pitkäaikainen haave on ollut safari Keniaan tai Mombasaan ja samalla rantaloma. Tai Tansaniaan. onhan näitä.
Hyvä, pitkä parisuhde. Lapsen saaminen. Omistusasunto.
Haaveilen edelleen siitä, että löytäisin "oman" alani jollain tavoin. Olen korkeakoulutettu ja koulutustani vastaavassa työssä, eli tältä(kin) osin hyvin onnekas, mutta koen työni melko tylsäksi ja että minulla olisi potentiaalia paljon muuhunkin. Pääsin opiskelemaan jo toista alaakin, mutta tällä hetkellä opintojen edistäminen ei aikataulullisesti onnistu enkä suoraan sanoen kokenut niitä muutamaa kurssia jotka kerkesin opiskella tätäkään alaa ihan omana juttunani niitäkään. Olen vähän jumissa tämän asian suhteen ja toivon, että löytäisin jonkinlaisen tasapainon ja mielenrauhan näiden urapohdintojeni suhteen.
Minäkin olen toteuttanut haaveeni ulkomailla asumisesta, perheestä, puolisosta ja omistusasunnosta. Matkusteltiin perheen kera just ne 3 reissuu joka vuosi.
Mutta sitten life happened.
Sairastuin vakavasti, mies otti eron, päätin itse lähteä rakkaasta kodistani sen oman omaisuuden puolikkaani kanssa. Unelmistani jäi vain se kaikkein tärkein: lapsi.
Seuraava unelmani on löytää oma pieni koti itselleni ja lapselleni ilman liian suurta velkataakkaa. Rahasta, matkoista tai rakkaudesta en enää haaveile.
Unelmat on tärkeitä, vaikka pienetkin.
Toteutunut kahteen otteeseen: asuminen ulkomailla.
Haaveena: Pieni mökkimäinen talo synnyinkaupungista kakkosasunnoksi. Ne ei onneksi paljoa maksa, mutta aika ei vielä ole oikea.