Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini ja mies koko ajan puhelimella

Vierailija
24.02.2024 |

Tiedän, niin olen minäkin nyt, mutta olen tehnyt tänään aiks paljon muutakin (siivousta, kokkausta, lumityöt, pyykkihuoltoa jne.). Tiedän että tunnin päästä teini alkaa huudella että ois nälkä, mut kenellekään muulle kuin minulle ei tule mieleen että vähän sitä ennen olisi hyvä käydä ruokakaupassa ja valmistaa sitä ruokaa.

Jos pyydän, käsken tai kerron miltä tuntuu, niin olen vaativa nalkuttaja. Joten taidan vain olla hiljaa lähteä vaikka ostamaan rintsikoita ja pistäytyä itsekseni syömässä jossain sillä reissulla. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma syy, kun annoit miehestä tulla miesvauvan ja lastenkasvatus ei onnistu. 

Kokeile tehdä toisin. Varmaan töissäkin teet muiden työt. Sitten et saa unta, tulee burnout jne ja ihan omaa syytä.

Ihmiset toimii kuten toimivat, ja itselläsi vastuu omasta elämästä. 

Tää on kyllä aina hassua kun vastuu miesten saamattomuudesta on naisilla. Ihan kaikissa merkityksissä. Miehen syytä ei ole mikään. 

Ei mitenkään hassua. Totta kai mies suostuu maksuttomaan palvelijaan, jos nainen sellaiseksi ryhtyy. Minäkin suostuisin, vaikka en ole edes mies. Nämä uhriutuja-passaajat ovat vieläpä tyypillisesti sellaisia, että vain heidän tapansa on oikea tapa tehdä asiat ja siksi mies ei viitsi senkään vertaa tehdä mitään. Kun ei kuitenkaan kelpaa. 

Vierailija
22/27 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhyy yhyy, minä yksin aina, mies ja lapsi ei ikinä"

No kuka sinut pakottaa olemaan orja? Niinpä, ei kukaan. Tyhmä olet, kun tuollaiseen suostut vapaaehtoisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruokaa vain yksi annos, itsellesi. Sitten kun muut tulevat nälkäisinä paikalle niin kerro, että et tiennyt että heillekkin pitäisi laittaa ruokaa.

Vierailija
24/27 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ja mieskin voisi tykätä laittaa ruokaa yhdessä. Sanoisin itse vaikka tähän tapaan: ajattelin, että olisi kiva syödä salaattia illaksi. Täällä olisi nyt hommia kaikille: pilkotko mieluummin kasviksia vai paahdatko pähkinät? Entä jälkkäri? Millaisia jälkkäreitä teillä on kotitaloudessa tehty, olisiko siellä joku minkä haluaisit toteuttaa?

Kotitaloudessa saa ainakin täällä vieläpä lisäpisteitä, kun tekee kotonakin asioita ja kirjoittaa kotitalousvihkoon vanhemman allekirjoituksella vahvistettuna.

Vierailija
25/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tekemistä keksitään nyt viikonloppuna ilman että on puhelin kädessä?

Saatko heidät mukaan kävelylle, laittamaan yhdessä ruokaa tai mitä muuta?

Vierailija
26/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjatar. Laita keittiöstä whatsuppia, kun ruoka on valmis!

-teini ja mies

Vierailija
27/27 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismaa räpläävät, mutta kauppaan eivät lähde.