Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaa, uusi ystävä ei vastaa puhelimeen

Vierailija
24.02.2024 |

Nyt on toinen kerta kun ei vastaa puhelimeen, en enää koskaan soita sille.

En ymmärrä miksi on alkanut välttelemään mua.

Viime kerroilla kun ollaan tavattu, kaikki meni hyvin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties tavannut hänet leikkipuistossa...

Vierailija
42/48 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties tavannut hänet leikkipuistossa...

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jospa on omakin elämä, eikä ehkä mennyt niin hyvin kuin sinun mielestä meni. Jos on kovin uusi tuttavuus niin ei välttämättä ole edes ystäväsi, mielestäni ystävyys vaatii pitkän ajan 

Monet elävät jossain ihme harhamaailmoissa: juttelet kerran pidempään jonkun kanssa ja ehkä vähän erehdyt avautumaan, niin olet jo bestis näille. Minusta on tullut näistä kokemuksista vähän paranoidi. En pidä vaan siitä otteesta minkä nuo heti kahmaisevat kun toinen vähänkin osoittaa ns perusinhimillisyyttä. Ja puhelimeen saisi olla vastailemassa ja kuuntelemassa heti pitkät monologit.

Ei hitto, eivätkö nämä oikeasti ymmärrä että muut eivät ole heidän säiliöitään aina valmiina ymmärtämään ja tsemppaamaan? En aio enää tsempata yhtään tämmöistä. Ihan ryövätyksi itsensä tuntee kun noista tokenee. 

Vierailija
44/48 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla niin monia arvaamattomia, Esim. ystävän mies oli kehunut minua. Kesti kaksi viikkoa, ennen kuin sai kerrottua. Tilanne normalisoitui. Toinen tapaus. Olin ostanut uuden mekon. Sopi minulle. Ystävää ärsytti. Olin saanut työpaikalla ylennyksen muita kaihersi. Näihin en voinut vaikuttaa, mutta itsetutkistelu aina paikallaan. Puhunko liikaa tai vääristä asioista. Ahdistelenko liian usein. Toiset katsovat kerran vuodessa olevan yhteydenpitoon riittävä. Tunkeudunko liian aktiivisesti toisen elämään ym. 

Vierailija
45/48 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Muut ystäväni eivät jättäneet mua vaikka kerroin tästä menetyksestäni!

Vierailija
46/48 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi on kyllä hauska. Oli ketjun aloittajalla ongelma kuin ongelma, yleisimmät vastaukset niihin on v i t t u i l u j a. Itse olen ainakin oppinut näitä lukiessa, että jos koskaan tulee jotain henk.koht. elämän ongelmaa, niin täältä on turha hakea vastuksia, empatiaa jne. 😄 Tsemppiä ap. Kysy vaikka seuraavan kerran, jos näette, että mikä syynä.

Juu en ymmärrä miksi ihmiset purkaa tunteitaan nettiin. Tiedonhakua, opiskelemista ja viidettä vartenhan se on. Tunteet kannattaa käsitellä ihan aidoissa kontakteissa livenä tai yksikseen.

Vierailija
47/48 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet rauhaan!

Vierailija
48/48 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on rauhassa!