Masentaa, uusi ystävä ei vastaa puhelimeen
Nyt on toinen kerta kun ei vastaa puhelimeen, en enää koskaan soita sille.
En ymmärrä miksi on alkanut välttelemään mua.
Viime kerroilla kun ollaan tavattu, kaikki meni hyvin.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Jännittävä tää sun blogi.
Millaista sisältöä haluat että ihmiset sulle tuottaa, arvon individualisti?
Ehkä ystävälläsi on puhelin äänettömällä. Mikäli asia ei ole akuutti, laita mieluummin viestiä. Ehkä ei vielä kannata laittaa ystävyyttä poikki kahden vastaamattoman puhelun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että hänkin oli ystävystymismielessä liikkeellä? Itse olen pääsääntöisesti ystävällinen ja mukava ihmisille, joita arjessa tapaan, mutten ole kiinnostunut tutustumaan sen enempää.
Mutta annatko puhelinnumerosi heille?
Vierailija kirjoitti:
oletko rahaa vippaamassa vai mikä tärkeä asiasi on
ei vaan haluan vuodattaa sille uhriutumistani ja valitustani
Siirry eteenpäin ja etsi sellainen ystävä, joka päivystää koko ajan puhelimen vieressä odottamassa sinun puhelua. Ja jos ei vastaa heti, niin sitten anteeksipyyntöjen kera selittää sinulle pitkät selitykset, miksi ei vastannut sillä sekunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ystävälläsi on puhelin äänettömällä. Mikäli asia ei ole akuutti, laita mieluummin viestiä. Ehkä ei vielä kannata laittaa ystävyyttä poikki kahden vastaamattoman puhelun perusteella.
Voi olla, mutta joku viikko sitten laitoin viestin eikä vastannut siihen.
Eikä whatsappiin viestiin.
Ghostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko rahaa vippaamassa vai mikä tärkeä asiasi on
ei vaan haluan vuodattaa sille uhriutumistani ja valitustani
Et ole ap.
Tuttua. Minullakin oli ystävä, joka teki soittoihin ja viesteihin ihme ohareita. Sitten teki tapaamisiinkin. Siihen loppui ystävyys.
Ihan ihme selityksiä oli. Kerran vastasi soittooni viestillä, että on kiirettä, soitan lähipäivinä. Meni kolme kuukautta soittoon. Sitten teki perään törkeän oharin enkä enää ole ottanut yhteyttä eikä hänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi on kyllä hauska. Oli ketjun aloittajalla ongelma kuin ongelma, yleisimmät vastaukset niihin on v i t t u i l u j a. Itse olen ainakin oppinut näitä lukiessa, että jos koskaan tulee jotain henk.koht. elämän ongelmaa, niin täältä on turha hakea vastuksia, empatiaa jne. 😄 Tsemppiä ap. Kysy vaikka seuraavan kerran, jos näette, että mikä syynä.
No onhan tuo uusi ystävä todella törkeä, kun ei vastaa ap:n soittoihin. Ei varmaan ole tosiystävä ollenkaan, mutta stalkkaa ap:ta somessa ja postaa kiivaasti kuvia vielä uudempien kavereiden kanssa ja todennäköisesti tänään tulee postaus, jossa viettää laatuaikaa niin, että paikalla on toinen käly perheineen.
Ei ole ystäväsi, vaan henkilö jonka olet tavannut muutaman kerran ja hän ei koe tarpeelliseksi jatkaa tuttavuutta. Jatka siis elämääsi
Joo, ei ole enää ystävä.
Tänään tuli todella paha olo kun se ihminen tuli mieleen, tosi paha energia.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Minullakin oli ystävä, joka teki soittoihin ja viesteihin ihme ohareita. Sitten teki tapaamisiinkin. Siihen loppui ystävyys.
Ihan ihme selityksiä oli. Kerran vastasi soittooni viestillä, että on kiirettä, soitan lähipäivinä. Meni kolme kuukautta soittoon. Sitten teki perään törkeän oharin enkä enää ole ottanut yhteyttä eikä hänkään.
Ikävää käytöstä.
Kauanko ehditte tuntea?
Törkeää käytöstä. Onneksi mulla on yksi tosi hyvä ystävä joka soittelee aika usein.
Kaikki eivät ole niin innoissaan ehkä puheluista? Olen itse enemmänkin viestittelyihmisiä, koska puhelu sitoo ja vie aikaa. Usein saattaa olla myös väärä hetki puhelulle.
Lenkeillä ollessani vastaan tulee usein naisia, jotka puhuvat taukoamatta puhelimeen. Lieneekö sitten ihmisiä vähän kahdenlaisia, puheluihmisiä ja viestittelyihmisiä?
Mulla on tippunut kanssa pois ystäviä, joiden kanssa ois pitänyt puhua koko ajan puhelimessa. Ei vaan ollut mun juttu se jatkuva puhelimessa pölpötys. Mistä sitä asiaakaan kertyy koko ajan.
Minulle taas kävi niin, että henkilö jonka kanssa olin vuosia ystäviä lakkasi yhtäkkiä vastaamasta. En edelleenkään tiedä mitä oikein tapahtui, meillä ei ollut riitaa tai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas kävi niin, että henkilö jonka kanssa olin vuosia ystäviä lakkasi yhtäkkiä vastaamasta. En edelleenkään tiedä mitä oikein tapahtui, meillä ei ollut riitaa tai mitään.
Olisit laittanu viestin ja hienovaraisesti kysynyt mitä kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää käytöstä.
Kauanko ehditte tuntea?
Kuusi vuotta. Usein sanoi minua tärkeäksi ja muisti syntymäpäivät, joulut, ystävänpäivät. Sitten yhtäkkiä alkoi muutos.
Olin juuri menettänyt läheiseni ja kerroin tästä asiasta ystävälle.
Taisi olla liikaa, ei kestänyt.
Ap
Viestien lähettäminen on normaalia nykyajan käytöstä, soittaminen vain poikkeustapauksissa. Puhelu pakottaa toisen sosiaaliseksi juuri siinä hetkessä, kun taas viesti antaa tilaa.
Siis älä soita, ellet halua antaa itsestäsi outoa ja tunkeilevaa vaikutelmaa.