Onko sinulla IKI-osoite?
Minulla on ollut jo 2000-luvun alusta. Eli siis "ikuinen" nimesi@iki.fi sähköpostiosoite joka ohjaa sähköpostit haluamaasi oikeaan laatikkoon eli vaikka Gmailiin. Todella kätevää kun voi vuosikymmenet jakaa ihmisille samaa sähköpostiosoitetta, mutta varsinainen laatikko taustalla voi vaihtua. Suosittelen!
IKI ry:n kertaluonteinen liittymismaksu on tällä hetkellä 40 euroa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oma verkkotunnus ja icloud tilaus 0,99€/kk johon voi yhdistää sen
Aika kallis. Mun iki-tunnus maksoi 20 e ja mulla on ollut se jostain vuodesta 2006 lähtien. Muita kustannuksia ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ry. Ei yritys, joka menee konkkaan. Ry:tä hoidetaan, että se pysyy jäsenmaksuilla, lahjoituksilla ja vapaaehtoistyöllä pystyssä
Jäsenmaksut eivät riitä. Kertamaksuja.
Lahjoitukset ei riitä.
Vapaaehtoistyö ei auta kiinteisiin kuluihin, palvelimet maksaa ja verkkosoitteen varaukset yms.
Yhdistyksen varallisuutta sijoitetaan ja operatiiviset kulut katetaan sijoitusten tuotoilla.
Harmi vaan ettei Ikin kautta ohjaudu enää luotettavasti sähköpostit, moni (minä mukaanlukien) on lopettanut käytön sen takia. Monet sähköpostitarjoajat tiukentavat jatkuvasti turvakäytäntöjä eivätkä enää hyväksy noita tapauksia, joissa lähettäjän/vastaanottajan osoite on tosi asiassa eri kuin tuo @iki.fi. Siinähän sitten olet kun haluatkin vaihtaa sähköpostin järjestelmään x, mutta sähköpostinvaihto pitää hyväksyä nykyisessä osoitteessa, ja se ei tule perille kun osoite on iki-osoite. Koettu on ja on aika paskaa.
On iki-osoite. Vaikka samannimisiä on monta, kukaan muu ei ollut ehtinyt varata iki-osoitetta, joten sain omalla nimellä ilman mitään lisäyksiä.