Suostutteko yhden illan seksiin ilman kortsua?
Olen viime aikoina harrastanut joitakin yhden illan juttuja ja kummastuksekseni olen huomannut, että miehet eivät *millään* haluaisi niissä kondomia käyttää. Tuntuu heistä jopa ajatuksena kummalliselta, vaikka siihen asti ovat varsin fiksuilta ja mukiinmeneviltä tyypeiltä vaikuttaneet. Mietinkin, antavatko naiset nykyään liian helposti ilman kortsua yhden illan jutuissa ja siksikö kondomin vaatiminen miesten mielestä niin vastenmieliseltä ja jopa omituiselta heistä tuntuu? Kokemuksia? Mun mielestä olisi lähinnä omituista olla ilman, mutta miehet taitavat helpommin tyytyä naisiin, jotka eivät kortsusta niin piittaa.
- Valitse -KannataVastusta
Kommentit (12)
Hyi hitto. En ole halunnut kännisiltä tuntemattomilta miehiltä yhtään mitään muutenkaan. Ei sytytä lähteä vieraan mukaan, enemmänkin pelottavaa nykyaikana. 😅
Pääsääntöisesti en suostunu sinkkuna. Yks kerta oli poikkeus koska halusin elää kerran sellasen aivot narikkaan yhenillan jutun mitä muistella myöhemmin. Tyhmää ehkä ja tiesin riskit sukupuolitaudeista, kävi tuuri eikä tullu mitään. Pokasin baarista aivan järkyttävän kuuman itteeni 10v nuoremman romanialaisen miehen ja yö oli kyl yks kuumimmista ikinä, en halunnu sotkea sitä kumilla, vaan otin riskin.
Mut on kyllä tullu vastaan paljon miehiä, jotka ei ymmärrä miks en ota suihin (en tykkää imeä kumia joten ei suuseksille) ja miks haluun kumin vaikka mulla on kierukka. Suurinosa on kuitenki loppujen lopuks suostunu kumin kanssa. Tosin mulla ei oo montaa tällästä ku yleensä oon ensin tapaillu jonku aikaa ja suostunu seksiin vasta sukupuolitautitestien jälkeen. Oon ite myös käyny testeissä jokasen välissä.
Suostuin silloin kun halusin lapsia.
Ei. Tietenkään.
Mitä joku toinen haluaa, sillä ei ole vaikutusta, maailmahan on puolillaan matalan älykkyyden omaavia ihmisiä, käyttäytymisensä kautta riskiryhmiä ym.
Totta kai, jos miehellä on iso kalu.
N57
Itse olen mies, mutta pitkässä parisuhteessa. Jos nyt joutuisin sinkuksi, niin ei kiinnostaisi mitkään kortsut, vedän mieluummin käteen. Tauteja voisi sitten tulla, piuhat nyt löisin heti poikki. Mutta en niitä tauteja kevittäisi muille kuin toisille riskinottajille. No hypoteettista, tuskin pääsisin edes panemaan. Paras pitää vaimo tyytyväisenä.
Miksette hae ilmaista PreP-lääkettä kuten homot ja anna paljaalla niin paljon kuin ehditte???
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti en suostunu sinkkuna. Yks kerta oli poikkeus koska halusin elää kerran sellasen aivot narikkaan yhenillan jutun mitä muistella myöhemmin. Tyhmää ehkä ja tiesin riskit sukupuolitaudeista, kävi tuuri eikä tullu mitään. Pokasin baarista aivan järkyttävän kuuman itteeni 10v nuoremman romanialaisen miehen ja yö oli kyl yks kuumimmista ikinä, en halunnu sotkea sitä kumilla, vaan otin riskin.
Itselläkin aika sama. Silloin kun olen saanut kauniin ja kiihottavan naisen, en ole halunnut kumia käyttää, koska se sotkee panemista ja turhaa säätöä vain. Itselle seksissä on todella tärkeää, että saa laueta sisään paljaalla.
Jos oon tarpeeksi kännissä, niin joo.
En. Nainen kun ottaa poskeenkin, niin saa leikata kondomista suojakkeen huulillensa. Naiset ei millään vaan tunnu suostuvan tuohon kumin käyttöön.