2007 Yritykseen ryhtyvät ------- viikko 3
Aloitetaanpas uusi pino tälle viikolle, niin ei viime viikkoisesta paisu mahdottoman pitkä.
Kommentit (48)
Niin se viikonloppu taas vierähti ohi... Meillä on tällä viikolla ohjelmassa oviksen metsästystä, saas nähdä saadaanko tärppi aikaan mutta yritys on ainakin kova :)
Eli oviksen pitäisi olla (jos ne menkat tulee niin kuin ennen pilsuja tuli) perjantaina, mutta koko viikoksi ollaan kyllä ajateltu mahdollisuuksien mukaan tapahtuvaa pupuilua (mies on ilmeisesti taas koko viikon illass aja minä aamussa) ja sitten jäädään vain odottamaan :)
Olen huomannut että pillereiden pois jättö on ollut tosi hyvä juttu. Minulla on ollut suuria kostumisongelmia mutta ne tuntuu kaikonneen kokonaan, seksi kiinnostaa taas huomattavasti paljon enemmän (mikä on aika olellista jotta saadaan se vauva aluille) ja elämä on huomattavasti mukavampaa :)
Käytiin lauantaina höperöinä katselemassa vaunuja :) Tarjolla olisi ollut juuri sellaiset vaunut kun haluan ja tosi hyvään alehintaa mutta ei vielä, tuo pahaa onnea jos menee ostamaan tavaroita ennen kuin vauva on tilauksessa. Ihan oikea tarkoitus meidän vaunureissulla kyllä oli että ei käyty vaan ihailemassa. Käytiin katselemassa niiden kokoa ja hakemassa vähän esitteitä jotta on kokoontaittomitat tiedossa, uutta autoa kun ollaan nyt katseltu ja sen auton pitäisi olla sellainen että sinne mahtuu vaunut ja koira takaboksiin eikä kaikki farkut ole sen kokoisia että sinne mahtuu niin piti hakea tarkkoaj mittoja. Taitaa Volkkarin Touran tulla meille...
Täytyy taas jatkaa töitä ja pidän sulle lillis peukkuja ;)
-Doodels
[color=red][size=3]
Tässä olemme me, jotka yritämme vauvaa vuodelle 2007 [color=red][size=2] ♥[/size][/color]
[color=blue]
-marissa- 01/07 toinen lapsi, lapsi -06
72oinas 05/06 kolmas lapsi, lapset -00, -02
Afu-82 /07 ensimmäinen lapsi ?
alli78 11/06 kolmas lapsi, lapset -00, -01
Debi75 01/07 ensimmäinen lapsi
Doodels 01/07 ensimmäinen lapsi
ellaelmeri 01/07 toinen lapsi, lapsi -04
eppuliina 01/07 toinen lapsi, lapsi -02
Ja_me 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
jasminmaria 10/06 ensimmäinen lapsi ?
iMamma 01/07? ensimmäinen lapsi
Kiti76 01/07 toinen lapsi, lapsi -06
lilliputti_83 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
maajo 01/07 ?
mammamiau seitsemäs lapsi, lapset ?
mammuliz 01/07 ensimmäinen lapsi
meiko 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
miiku85 06/06 ensimmäinen lapsi
minni1974 /07 kuudes lapsi, lapset -93, -95, -02, -04 ,-06
moonshine 01/07 kolmas lapsi, lapset ??
nasuli78 01/07 viides lapsi, lapset -98, -00, -01, -05-
Nelli_79 01/07 ensimmäinen lapsi
Nezzie 01/07 kolmas lapsi, lapset -01, -03
Niiloakseli viides lapsi, lapset -98, -01, -03, -04
paivi79 10/06 toinen lapsi, lapsi -04
priscilla 11/06 neljäs lapsi, lapset -97, -99, -01
pyykkivuori /07 kolmas lapsi, lapset -01, -03.
sannis85 01/07 ensimmäinen lapsi
Sumunen /07 neljäs lapsi,
tearangel 01/07 toinen lapsi, lapsi -05
tosca 01/07 toinen lapsi, lapsi -05?
Tutti 07/06 kolmas lapsi, lapset -00, -03
[color=red][size=2] ♥[/size][/color]
Ensi viikolla olisi ovis..tarkemmin lauantaina tottakai ollaan nyt pupuiltu mutta sitten enemmän ensi perjantaina ja siitä eteen päin!!! Toivotaan että tärppää oon kyllä viikko sitten vasta jättänyt pillerit pois mutta kai se nopeasti poistuu se e-pilleri hormooni kehosta..mene ja tiedä : ) Pitäisi töihin lähteä kohta puoliin!!! Moikkelis!!!
Taas olisi työviikko aluillaan, iltavuoro niin kerkeää hyvin käydä koneella ennen töihin lähtöä.
Mulla jo oli " raskausoireita" eli rinnat kipeät pari viikkoa ja alavatsaa nipisteli mutta kyllä kuukautiset sieltä sitten tulikin päivää aikasessa=(
Mutta pitää vaan yrittää vaikka kyllä harmitti.... Varmaan vähän stressaan ja jännitän nii heittelee parilla päivällä tuo kierto.
Nyt sitten pitäsisi olla kp2/27-29, ota nyt sitten selvää millon se ovulaatio on kun heittää tuo kierto....
Meilläkin on jännä viikko edessä sillä menkat kuuluisi normaalin kierron mukaan alkaa tällä viikolla. Samoja tunteita on kuin lilliputti_83:lla, pettymys tulee olemaan vaikka kyseessä onkin vasta ensimmäinen yk. Me ollaan sovittu että sunnuntaiaamuna tehdään testi jos vielä tarpeen. Paljon plussasäteitä kaikille ja voimia uuteen viikkoon.
Tänään on vääsyttänyt todella paljon ja päätäkin meinaa jomottaa. Liekö sitten vaan oiretta jostain ihan muusta. Sunnuntaina tuli jokin oikosulku ja kuvittelin eläväni ensi viikonloppua ja tekaisin tietty testin...tietysti negaa näytti...noh nyt vaan odotellaan tyhjennys vaihetta ja uusi yritys päälle...Niin ja lapset oliva 03 ja 04, kun ei listasta käynyt ilmi =)
nyt siis kp26/27-28
Taidan alkaa ruuan tekoon ja päikkäreille, jos jaksais illalla seitten taas harjoitella =)
Tsemppiä kaikille
nyt kp 18/28-30 eli ovis oli viimme viikolla. nyt on jäljellä pientä nipistelyä munasarjojen kohdalla, mistä lie johtuu. nyt ei auta kun odottella ensviikon lopulle ennen kuin tietää kuinka tässä kierrossa käy. Eka yritys kerta km jälkeen.
Tsemppiä kaikille piinaajille ja toivotaan useita plussauutisia.
Nyt on sitten toivottavasti viimeiset menkat päällä! Tästä se vauvakuume alkaa nousta entisestäänkin... Tosin mulla on papakoe 23. päivä, joten siihen asti pitää käyttää ehkäisyä. Tuli ekan kerran kutsu seurantaan, koska täytän 30 tänä vuonna. Kamalaa, tässähän tuntee itsensä jo vanhaksi, kun tulee kutsuja seurantoihin! ;-) Ovulaation pitäis olla 24.-26. päivä, joten siihen sitten tähdätään. Vähän jo jännittää, miten käy. Esikoisen kohdalla en jännittänyt yhtä paljon, jännä juttu.
Onnea kaikille!! Toivottavasti nähdään plussia mahd. pian!
Meillä otettiin nämä ovistikut käyttöön eilen..sain mun mielestä siihen jo haamun..ovis mulla on lauantaina tänään taas testailen = ) Voih kun se olisikin raskaustesti missä on haamu tai edes selvä plussa..ehkä kohta!!! Mites muilla menee? Tulkaa kertomaan kuulumisia!!!
Eipä paljon mitään uutta sitten eilisen =)
Tänään on jostain syystä vatsanahkaa krinnannut kamalasti. Johtuuko se sitten menkoista vai ei? Eipä ennen ainakaan ole tällaista vaivaa ollut, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Väsyttää myöskin kamalasti, mutta sille on luonnollinen selitys: aikainen aamu ja melko huonosti nukuttu yö. Esikoinen oli taas hiippaillut meidän väliin jossain vaiheessa yötä. Sitten se ei kuitenkaan kestä nukkua siinä, kun hänellä on liian vähän tilaa. Potkii ja hyörii siinä välissä. Pakko on silti sinne aina tulla =)
Niin ja hampata harjatessa meinasi tulla oksennus. Tämä oire kuulostaa jo lupaavalta, heh.
Menkkoja ei ole vielä kuulunut, mutta jatketaan piinaamista.
Lillis
Täällä ollaan myös odottavalla kannalla. Menkkojen pitäsi alkaa viikonloppuna tai viimeistään ensi viikon alussa. Minkäänlaisia raskausoireita en ole vielä huomannut.
Viikonloppu ja alkuviikko humahti ohi. Esikoinen toi päiväkodista ensimmäisen flunssan, jonka sairastimme kaikki kolme. Vieläkin on lämpöä, mutta huomenna taitaa olla jo pakko mennä töihin, muten hommat kasaantuu liikaa toisten niskaan.
Joku kommentoi pillereiden lopettamista ja kiihottumista. Itse huomasin myös saman, kun lopetin pillerit ennen esikoisen tekoa. Kun käytin pillereitä, olin ihan tyytyväinen niihin enkä ajatellut, että olisi ollut jotain sivuvaikutuksia, mutta lopettamisen jälkeen ihmettelin eroa ja päätin, että jatkossa en ainakaan samaa merkkiä/samaa hormonia käytä.
Esikoisen syntmän jälkeen nyt tähän yritykseen mentiin kumilla. Saa nähdä miten sitten taas joskus.
Mutta siis odotus jatkuu. Tsemppiä kaikille.
aamulla tuli sitten varmistus että aikailtu testi oli oikeassa...osasihan tuota jo vähän sitten odottaakin. Esikoinen tuli ensimmäisestä kierrosta eikä kuukautiset ehtineet edes alkaa kun toinen ilmoitti tulostaan. Eipä mennyt tämä ainakaan niin helposti, mutta ei masennuta vaan uutta yritystä heti kun tämä tylsyys loppuu =)
Toivottavasti kuultaisiin paljon myös plussa uutisia pian teiltä joilla on nyt jännät paikat menossa.
hellurei ja uutta viikkoa vaan kaikille!
Tässä ovista ootellaan.. Laskin, että se ois tuossa 18. päivä, mutta jo eilen ja tänään vielä voimakkaammin on ollut tuntemuksia vasemmalla puolella. Osaatteko sanoa mitä se ois? Kierrot on ollu mulla tosi epäsäännöllisiä 29-45, tasaantumaan päin kumminkin.
Kiti: meillä jäi pillerit pois 7/06, et voi ehkä laittaa jo sen yrityksen aloiusajaksi. Kiitos, että teit meistä listan :)
Kiirettä on ollut niin, ettei ole oikein ehtinyt koko vauva-asiaa ajattelemaankaan, kunnes vilaisin kalenterista, että tällä viikolla ois ovis. Mies on nyt sit pitänyt tiukkaa linjaa, että JTP, eikä poikkeuksia. Ihanaa, että se on niin mukana tässä. Miten teillä muilla? Onko miehet mukana innolla, puhuuko ne vauvasta tai suunnitteleeko jotain?
iMamma kp 16/29-45
enpä ole tänne pitkään aikaan kirjoitellut.
Olen niin kyllästynyt oman kropan toimintaan :o( Taas lääkärin käskystä kokeiltu lääkkeetöntä kiertoa joka toimi niin kauan hyvin kunnes menkat alkoi eivätkä taaskaan lopu... :o( nyt menossa kp 11 ja vuotaa edelleen ja mahaa särkee. Kait se on taas huomenna lekuriin mentävä. Edellisellä kerralla sanoin etten suostu enää syömään sitä lääkettä jota mulle on 7 kertaa tuloksetta myönnetty. Se aiheutti viimeksi ihan hirveän masennuksen hormoni lääke kun on. Tiiä nyt mitä tekevät kunhan jotain että se plussa meille saatais ja odotukseen asti päästäis.
Vuoden olen taistellut kierron kanssa enkä enää olleenkaan jaksa kun se vauvakin olisi niin toivottu eikä sitä kyllä näin tule!
Anteeksi vuodatus mutta kun kukaan ei juurikaan tiedä yrityksestä niin en voi kellekkään valittaakaan :o(
Parempaa plussa onnea muille ja ovisbongareille pupuiluintoa!!!
Niiloakseli kp 11/29-39 alias teuraslehmä :o/
Hei,
vieläkö mahtuu joukkoon 30-vuotias ensiyrittäjä? Avomies on samanikäinen ja virallinen yrittäminen alkoi vuoden alussa, eli ihan äskettäin. Vuosien pillerinsyömisen jälkeen jännittää ja kauhistuttaa, että tärppääkö - pillerit jäi kyllä pois jo syksyllä. Pikainen mahankasvu olisi toiveissa minulla niin kuin kai kaikilla muillakin!
Manna07 tervetuloa mukaan :)
Päivitän tota listaa huomenissa.
Jännittäviä päiviä monet odottaa, kuten myös me :)
Ihan hyvä että on jotain tekemistä joka päivä ettei vaan tunteja laske koska voi testata ;) no ei nyt ihan...
Meiän pikkusella on korvatulehdus ekaa kertaa ja siinä nyt menny koko päivä lohdutellessa.
Kyllähän se aina näin iltasella mieleen palaa, hmm 31 kiertopäivä menossa eikä ainakaan vielä täti ole kylässä. Ku ei ollenkaan voi tietää monesko päivä vois odotella tätiä kylään kun synnytyksen jälkeen pikkasen pitkä oli tuo viime kierto.
Kaikille plussasäteitä
Kiti kp 31/??
Meillä kävi eilen niin että minun vauvaintoni on pursunut hieman yli ja mies on ottanut kovan stressin aiheesta pupuilu (=seksi maistuu puulta eikä innosta) joten nyt onminun löysättävä tahtia ja lopetettava vauvantekemis -puheet. Täytyy vaan jollain konstilla saada mies innostumaan torstaina koska silloin pitäis olla ovis (eilen kun sovittiin että annetaan luonnon hoitaa homma eikä suunnitella ja stressata) mutta en haluaisi painostaa... :( Itse en ota sinänsä mitään stressiä, höpöttelen vaan aikani kuluksi vauvajuttuja, enkä todellakaan yritä painostaa mitenkään mutta näköjään onnistun kovat paineet kehittämään. Taitaa tuo minun miekkonen olla ensimmäinen mies jota ahdistaa ajatus seksistä joka päivä ;) Tai kai sille kelpaisi jos en loisi niin kovia " suorituspaineita" ...
Eilen käytiin yhdessä kaupoilla ja hankin samalla ensimmäiset raskaustestit :) Kyllä se ukkokulta illalla jo kyseli että koskas sitä sitten testaillaan mutta jouduin tuottamaan sille pettymyksen, vasta ens kuun vaihteessa jos silloinkaan...
Eli jos en jo ole raskaana niin aloitamme yrittämisen :)
Lastwish ja viidettä koitamme saada ;) Hyvillä mielin pinoudun tähän koska aamu on ollut ihan mukiinmenevä eikä lapsetkaan pistäneet hanttiin pukemisessa.
Mukavaa keskiviikkoa kaikille <3
ainaki ens kuukaus. Menkat alko tänään, yleensä varmaan tässä tilanteessa olis harmissaan, mutta mä oon ihan ilonen että nyt voi sanoa että on jo normaalissa rajoissa toi kierto. Pystyy jo varmaan pikkasen arvailemaan millon vois tärpätä.
Muutaman viikon päästä pitäis sitten varmaan peitot heilua :D
Lisäilen uusi tuonne listaan, pistetään uus lista taas maanantaina uuden viikon kunniaks.
Kiti kp 1/jotain (nyt oli 32)
Töihin pitäisi pian lähteä, mutta tietenkin sitä ehtii sitä ennen vähän netissä surffailla =)
Tämä viikko on aika piinallinen. Menkkojen pitäisi alkaa päivänä minä hyvänsä. Odotan kyllä edelleen, ettei ne alkaisi. Menkkamaisia tuntemuksia kyllä on ja pahaa pelkään. Eihän sille tietenkään mitään voi, jos ei heti olekaan onnistanut. Ymmärrän toki, että usein yritykseen menee enemmän aikaa eikä tärppä heti, mutta täytyy myöntää, että pettymys se silti olisi.
Lauantaina varmaankin sitten testaan, jos ei mitään ole siihen mennessä tapahtunut.
Miten muuten suhtautuisitte sellaiseen viiltävään kipuun (noin) munasarjojen kohdalla? Tuli eilen, kun esim. nopeasti nousin sohvalta. Sattui vain hetken ja sitten oli taas ihan normaali olo. Sama kohtaus tuli kummallekin puolelle, ettei se varmaan ole merkki kohdunulkopuolisesta raskaudesta?
Hauskaa päivää kaikille ja tärppionnea!!
Lillis kp 26/27-28 tai jotain sinnepäin