Tytölle nimeksi Riitta
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin alkaa olla kaikkien eelien eevien eemien elenien ellojen ellien einojen ja eeeojen jälkeen aika siirtyä seuraavaan trendiin, eli ritvat, riitat, pirkot, sepot ja pertit lienevät seuraavaksi vuorossa. Olet edelläkävijä jos nyt jo nimeät Riitaksi! Hienoa!
Tämä!
En tykkää Riitasta. Ei kuulosta raikkaalta eikä se ole tarpeeksi "vanha" nimi vielä.
Riitta on hyvä nimi Ennen oli Riitta Liisa tai Marjo Riitta.Ritva ja Tuulikki Tuuli ja Saana oli kivoja nimiä. Riikka.Raija.Kukka Maria tai Orvokki.Unelma.
Kyll Riitta, Jussi ja Petteri nimet ovat kokeneet aikamoisen inflaation. Mutta eiköhän ne ala tokeneen ku laitetaan ulkonaliikkumiskielto.
Missi Riitta Väisänen eikö hyvä nimi Riitta.
Vierailija kirjoitti:
nyt Riittaa ettei tule Riitaa
Olen Riitta ja edesmennyt mieheni kutsui minua Riita nimellä silloin kun halusi olla humoristisen hellä. Eli siihen kuului myös erittäin rakastava katse. Ei olisi koskaan tullut mieleeni loukkaantua. Nyt iski ikävä😥
Vierailija kirjoitti:
Riitta on tänä päivänä se n. 60-v , hankala ja katkera nainen. Ei vielä - pitkään aikaan - mikään trendikäs kiva nimi.
Ehkäpä tuo aloittaja onkin sinua fiksumpi, eikä haluakaan lapselleen trendikästä nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Missi Riitta Väisänen eikö hyvä nimi Riitta.
Ei ole kyllä koskaan tullut mietittyä, että onpa huono nimi. Riitta on oikein kiva naisen nimi.
Kerrankin kunnon nimiehdotus täällä.
Eipä ole ketään Riittaa tuttavapiirissä. Kuulostaa harvinaiselta nimeltä, mutta ihan nätti nimi.
Lapsenlapsi on Riitta 2v ja kummityttö Riitta-Maari. Riitta 40+
Riitta kuulostaa nimenä kovalta ja töksähtävältä.
Riitta nimi oli hyvin suosittu 50luvulla.
Riitta Uosukainen ja Riitta Väisänen
Mun äitini on Riitta ja ikävä ihminen. Mutta nimi on muuten ok, ehkä vielä kivempi olisi Brita.
Tunnen yhden nuorehkon Riitan (40v.) ja hän on niin ihana ihminen, että nimikin on alkanut kuulostaa kivalta korvissani.
Tulevaisuuden juoruämmä on Riitta
Riitta on tänä päivänä se n. 60-v , hankala ja katkera nainen. Ei vielä - pitkään aikaan - mikään trendikäs kiva nimi.