Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täti-ihminen, mitä suunnitelmia viikonlopuksi?

Vierailija
23.02.2024 |

Kerrankin kysytään. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin museossa. Huomenna siivoan ja sen jälkeen simahdan sohvalle. Sunnuntaina tapaan ystäviä. Harmi, kun ei tänä viikonloppuna pääse täteilemään, mutta viikon päästä leikitään.

Vierailija
22/35 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tapaamaan muistisairasta isää hoivakotiin ja su siivousta, kotihommia ja metsäverotuksen tekemistä sekä henkistä valmistautumista töihinpaluuseen talvilomaviikon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täti, tekeekö se musta täti-ihmisen?

Tässä vedän lonkeroa, odotan saunavuoroa ja mietin saisko jonkun miehen seuraks.

Vierailija
24/35 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen uudet tyynynpäällyset sohvatyynyihin ja laitan burgundinpaistin hautumaan.

Vierailija
25/35 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele täti-ihminen.

Vastaa nyt vaan.

Vierailija
26/35 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin olostani. Juuri vein miehen lentoasemalle, sitten laitoin itselleni lasganea ja nyt siemailen hyvää punaviiniä, Vega Izán reservaa juustojen kera. Kohta katson La Promesaa ilman tekstitystä.

Aamulla pitkälle lenkille meren rantaan, kuten lähes joka aamu, shortsit jalassa, hah! Ei tarvitse pelätä liukastelua. Hiukan shoppailua huomisen ohjelmaan ja lounas jossain tapas-paikassa. Illansuussa kuntosalille ja sitten telkkarin ääreen neulomaan. Sunnuntaina aika sama ohjelma shoppailua lukuunottamatta ja sen korvaan kielen opiskelulla.

Vierailija
27/35 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä huomenna teen. Vapaa valinta.

Vierailija
28/35 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ja huomenna töitä, sunnuntaina vapaaehtoishommia ja ensi viikon alun esivalmisteluja.

Vierailija
29/35 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilen lasten kanssa niitten huoneita, käyn salilla ja uimassa ja lepään. Saatan tehdä pari työhakemusta.

Vierailija
30/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Alangon keikalle.

Vierailija
31/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilua, iäkkään isän seurana oloa, siivoamista, saatanpa käydä elokuvissa jos hotsittaa, pitkään nukkumista, saunomista, hyvää ruokaa, luen kesken olevan kirjan loppuun. Laitan tomaatin ja chilin siemenet itämään. Nyt aamupalalle ja pitkälle kävelylenkille. Ihanaa kun on jo valoisat aamut! Kivaa viikonloppua kaikille.

Vierailija
32/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täti-ihminen aikoo helliä pallejaan. Mutta jos täti-ihmisellä on pallit, eikö hän ole setä-ihminen? Ei enää nykyään, sillä jokainen voi olla ihan miltä itsestä tuntuu.

Vierailija
33/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti täti vaikka jo mummoiässä.  Tänä viikonloppuna tulee mieskaverini vieraakseni.  Laitan ruokaa, syömme, katsomme telkkaria ja teemme sanaristikoita ja illalla saunomme.  Nukumme kiltisti vierekkäin ja huomenna sitten yksin ollessani luen

Vierailija
34/35 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee illallisvieraita, jotka ovat meillä ekaa kertaa. Siivoan ja laitan aika työläät ruuat, joita he eivät ole koskaan maistaneet, eivät ainakaan pääruokaa. Ovat kulinaristeja ja todella taitavia kokkeja, joten pikkuisen jännittää, mutta kaikki ruuat ovat sellaisia, joita olen tehnyt lukuisia kertoja, joten pitäisi onnistua. Olen aika taitava amatöörikokki, mutta joku voi silti mennä pieleen, jos raaka-aine on outo. Viimeksi en osannut käyttää agar agaria (ruokavieras oli kasvissyöjä), kun en ollut sitä koskaan käyttänyt, ja pannacotta jäi vähän löysäksi.

Sunnuntaina saa nukkua pitkään, toivottavasti nukuttaa. Sitten varmaan siivoan jäljet ja käyn pitkällä lenkillä koiran kanssa. Se on edistynyt hyvin voimankäyttöharjoituksissa ja viettää sekin vapaa-aikaa. Huomenna jatkan myös kirjani kirjoittamista.

Vierailija
35/35 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sunnuntaita jäljellä, mitä suunnitelmia?

Itse olen vähän krapulassa, mutta hyvällä tavalla. Olen dokannut myös viime viikon lauantaina, kun silloinkin oli vieraita, joten kiva ajatus, ettei sitten enää tarvitse pitkään aikaan juoda mitään. Alkoholin juominen on kivaa, jos sitä tekee harvoin, mutta jos siitä tulee pelkkä tapa, tulee haittoja.