Onko 7kk jo kauan tinderissä?
Kommentit (9)
Ei kai se järvi soutamalla kulu, yleensä sanotaan.
Monet tuntemani tyypit, sekä miehet että naiset ovat olleet tuon ajan tai kauemmin löytämättä ketään. Huomaan myös itse että paljon samoja ihmisiä vielä pyörii kun otan sen uudelleen käyttöön taukojen jälkeen.
Eikä sinänsä ihme. Siellä on aika paljon kaikenlaisia hörhöjä, pelleilijöitä ja sellaisia jotka eivät vaan nappaa. Ei se ole mitään herkkua ainakaan meille parisuhde-ihmisille.
Kai sentään välillä uusit ilmoituksesi poistamalla profiilin? Muuten tuo on ihan ajanhukkaa kun et vanhana käyttäjänä näy kellekkään uusille eikä matcheja voi syntyä vaikka kuinka itse swaippailisit oikealle.
7 vuotta oon kohta ollut kaikenmasilman deittisivuilla. Ei ole tullut edes suuteloitua kenenkään kanssa.
Eli malta vielä hetki.
Vierailija kirjoitti:
Kai sentään välillä uusit ilmoituksesi poistamalla profiilin? Muuten tuo on ihan ajanhukkaa kun et vanhana käyttäjänä näy kellekkään uusille eikä matcheja voi syntyä vaikka kuinka itse swaippailisit oikealle.
Onko totta? Miten usein pitää poistua?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ainakin itse olen (naisena) huomannut tykkäysten loppuneen kuukauden kohdalla. Siitä eteenpäin tulee vain satunnaisia ilmoituksia uusista tykkäyksistä, kun sitä ennen oli useampia joka kerta kun sovelluksen avasi. Tietysti kannattaa odottaa että kaikki keskustelut tyrehtyy ennen kuin aloittaa alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ainakin itse olen (naisena) huomannut tykkäysten loppuneen kuukauden kohdalla. Siitä eteenpäin tulee vain satunnaisia ilmoituksia uusista tykkäyksistä, kun sitä ennen oli useampia joka kerta kun sovelluksen avasi. Tietysti kannattaa odottaa että kaikki keskustelut tyrehtyy ennen kuin aloittaa alusta.
Sama taktiikka itselläni, kannattaa poistua välillä, luulen että siitä on ainakin jotain hyötyä kun uutena saa taas boostia. Itse käytän deittisovelluksia noin kerran vuodessa muutaman viikon aktiivisesti, yleensä tapaan ainakin muutamia hyviäkin tyyppejä (pitempiaikainen parisuhde ei ole itsellä haussa). Ei siellä kannata kuukausikaupalla odotella, huomaa kyllä miten "kuivuu" vähän ajan päästä eikä kiinnostavia profiilejakaan tule vastaan enää.
No ei ne kaikki talotkaan heti mene kaupaksi.