Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ehdottaa vaimolle anaaliseksiä, mutta en tiedä kehtaanko

Vierailija
23.02.2024 |

Voisiohan vaimoni panna minua dildolla pylyyn

Suostuisitko?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä miehen g-piste

Vierailija
22/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän ihme on maalimaan tullut, ulosteenpidätyskyky on aika lailla mukava asia. Ja se on menetetty näillä jutuilla monelta, niin valuu kakat housuun ja mikä ihmeellisintä nautinto muka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikähän ihme on maalimaan tullut, ulosteenpidätyskyky on aika lailla mukava asia. Ja se on menetetty näillä jutuilla monelta, niin valuu kakat housuun ja mikä ihmeellisintä nautinto muka.

Hyvä ihme, miten joku voi olla tyhmä. Pidä vaan uloste siellä omien korviesi välissä.

Vierailija
24/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ei valu, ihan on pökäleen paksuinen

Vierailija
25/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat dildolla anaaliin? Onko sinulla koskaan ollut fantasioita miehistä? 

Olen nainen ja haluaisin tietää ennen kuin voisin päättää suostunko vai en.

Tietysti haluaa kokeilla laukeaako eturauhasen hyväilystä. Ja 'osien vaihto' voi kiihottaa jos naisella on strap-on. Tällä nyt ei ole mitään tekemistä miehistä fantasioinnin kanssa - ja mitä sitten vaikka olisikin jos ne fantasiat voi toteuttaa vaimonsa kanssa.

Vierailija
26/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen sinkkumies ja ainakin kerran viikossa harrastan itseni kanssa peppuleikkejä. Löytyy kaikenlaisia leluja. Minkäs sille voi, että eturauhaseen pääsee helpoiten käsiksi pyllyn kautta.

Miksi kieltää itseltään nautintoa jos sitä yksin teet, ei siinä silloin ketään muuta satuta.

Vierailija
27/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen sinkkumies ja ainakin kerran viikossa harrastan itseni kanssa peppuleikkejä. Löytyy kaikenlaisia leluja. Minkäs sille voi, että eturauhaseen pääsee helpoiten käsiksi pyllyn kautta.

Miksi kieltää itseltään nautintoa jos sitä yksin teet, ei siinä silloin ketään muuta satuta.

Laukeatko pelkästä eturauhasen hyväilystä vai pitääkö käydä varteen kiinni?

Vierailija
28/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita puhumaan asiasta vaikka puolivillaisella vitseillä tai läpällä. Tyyliin: Miltähän tuntuisi suriseva dildo takapuolessa? Ja röhönauru päälle. Toivottavasti puolisosi myös nauraa tai pyörittelee ainakin silmiään sinulle. 

Siitä sitten vähitellen pääset ehdottamaan, kun asiasta jo osataan edes puhua - edes vitsinä. Monesti se suurin ongelma on se, ettei seksistä ole opittu puhumaan ja jopa sanasto on hukassa ts. sanoja ei sanota ääneen. 

Toisaalta noin pääset myös testaamaan sen, kannattaako edes ehdottaa. Jos puoliso lyö raamatulla päähän ja lukee sieltä muutaman jakeen  viitteeksi synnistä, niin vaihtaisin ensin vapaamielisempaan kumppaniin. 

Vierailija
29/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat dildolla anaaliin? Onko sinulla koskaan ollut fantasioita miehistä? 

Tietysti haluaa kokeilla laukeaako eturauhasen hyväilystä. Ja 'osien vaihto' voi kiihottaa jos naisella on strap-on. Tällä nyt ei ole mitään tekemistä miehistä fantasioinnin kanssa - ja mitä sitten vaikka olisikin jos ne fantasiat voi toteuttaa vaimonsa kanssa.

Olen kyllä hieronut mieheni eturauhasta sormin samalla kun olen ottanut suihin. Dildo on vain paljon miehisempi ja järeämpi niin se saisi aikaan homoepäillyt. Jos taas ajattelisin mieheni pitävän miehistä niin miettisin mitä muuta hän on salannut.

Olen ehkä vanhanaikainen mutta haluan oman mieheni olevan täysin hetero. Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta jos omalla miehelläni olisi miesfantasioita miettisin kokoajan riitänkö minä? 

Vierailija
30/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole ollut kärsivällisyyttä että pelkällä eturauhasen stimuloinnilla olisi lauennut. Kiima vaan siinä vaiheessa sen verta kova, että vähän haluaa kättä käyttää, mutta kunnon hengästyttävän ja välillä koko kehoa tärisyttävän orgasmin saa silti.

Myönnetään, että on käynyt fantasia jossa olisi jalat ja kädet sidottu ja olisi siinä sitten naisen käsittelyssä avuttomana, uikuttavana surkimuksena.

Vierailija
31/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksikaa suolle homottelijat. Mitä tekemistä tällä on homoilun kanssa? Aika säälittävää ja rajoittunutta. Kokeilkaa, menetätte kyllä aika paljon jos tuommoinen lapsellinen asenne estää.

Säkin oot homo.

Vierailija
32/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole ollut kärsivällisyyttä että pelkällä eturauhasen stimuloinnilla olisi lauennut. Kiima vaan siinä vaiheessa sen verta kova, että vähän haluaa kättä käyttää, mutta kunnon hengästyttävän ja välillä koko kehoa tärisyttävän orgasmin saa silti.

Myönnetään, että on käynyt fantasia jossa olisi jalat ja kädet sidottu ja olisi siinä sitten naisen käsittelyssä avuttomana, uikuttavana surkimuksena.

Tuohan ei eroa mitenkään arkiolemuksestasi vaatteet päällä.

Äitisi

Vierailija
33/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan et PerSua ehdottele!

Vierailija
34/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään siis vielä, että suostuisin jos olisin aivan varma ettei se liity mitenkään miesfantasioihin. Jos liittyisi miesfantasioihin kokisin etten riitä ja se aiheuttaisi epävarmuutta. Tällöin dildoleikit tuntuisivat tosi ahdistavilta ja epämiellyttäviltä minulle. 

Mikäli ei liittyisi miehiin voisin painaa menemään. Tavallaan olisi ihan hauskaakin tietää miltä tuntuu olla se kuka panee eikä olla aina se ketä pannaan. 

Vierailija
35/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuhan et PerSua ehdottele!

Ihan perseestä ajatus että joku tunkis kyrvän suuhun suoraan perseestä!

Vierailija
36/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ap katosi? 

Vierailija
37/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä mies alennu anaaliseksiin, näet siitä painajaisia lopun ikääsi.

Vierailija
38/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotas vaan kun persreikäsi alkaa toimia ihan omia aikojaan, se antaa nääs palkinnon, eli paskat.

39/42 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hieronut mieheni eturauhasta sormin samalla kun olen ottanut suihin. Dildo on vain paljon miehisempi ja järeämpi niin se saisi aikaan homoepäillyt. Jos taas ajattelisin mieheni pitävän miehistä niin miettisin mitä muuta hän on salannut.

Olen ehkä vanhanaikainen mutta haluan oman mieheni olevan täysin hetero. Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta

Onko teidän dildot miespuolisia vai mikä siitä dildosta tekee homo.a? 

Entä sormet? Voisiko sun sormistakin tulla mies mieleen, koska onhan miehilläkin sormet?

Voi vit.tu sentään. Mä luulin, et homot on kiinnostuneet ainoastaan miehistä ja haluaa seksiä heidän kanssaan.

Mutta, että nainen työntämässä dildoa mieheen onkin homo.a. 

Mäkin oon ihan vanhanaikainen ja pitääkin tarkastaa noi omatkin lelut, et mitä vitu.n  sukupuolta ne on, ettei musta tulekin yhtäkkiä lesboa ja sit se on ero edessä miehen kanssa, kun pinkillä lelulla seksijuttuja ollu ja saattanu olla, et se olikin liian tyttömäinen. Jos se on les.bo-dildo. Pitää heittää varmaan varmuudeks roskiin.

Näkyy olevan palstallakin perjantaifiilistä porukalla juttujen perusteella. Korkkeja vähän tiukemmalle vois osa vedellä. 

N47

Vierailija
40/42 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane vaa perseeseen ja kaikki hoituu