Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko ekaluokkalaisella tytöllänne (tai miksei pojallakin) ns.bestis?
14.01.2007 |
Tällästä oon viime aikoina miettiny. Meillä eskariakoina tyttö aina sanoi, että on paljon hyviä ystäviä, mutta ois kiva jos ois semmonen paras ystävä. Ekaluokan alussa se sitten löytyi ja nyt tytöt ovat melko erottamaton parivaljakko. Välillä olen vähän saanut muistutella, ettei silti kannata unohtaa vanhojakaan ystäviä...
Ja mites itellänne, onko teillä ollu ala-asteella bestis ja vieläkö ootte parhaita kavereita? Oman ala-asteaikaisen parhaan kaverini kanssa en ole yäasteen jälkeen ollut tekemisissä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tai oikeastaan bestis on kaveri, joka asuu toisella paikkakunnalla, eivätkä näe kuin todella harvoin. Meillä tyttö vaan on päättänyt, että tuo kaveri on se paras kaveri, eikä asia ole muuksi muuttunut. Samalla luokalla olevista tytöistä parhaita kavereita ovat kaksi tyttöä, jotka kulkevat samaa koulumatkaa. Ovat meillä myös usein kylässä ja heillä on keskenään tosi hauskaa. Koulussa tyttö kuulemma leikkii vältuntisin eri tyttöjen kanssa, koska näin kuulemma pääsee leikkimään eri kavereiden kanssa. Tuntuu muutenkin tiuhaan vaihtuvan luokassa nuo kuviot eli kuka on kenenkin paras kaveri. Ei taida olla yhtäkään sellaista paria tyttöjä, jotka olisivat aina kahdestaan. Toisaalta on kiva, että tytöt tulevat kaikkien kanssa toimeen, mutta olen kyllä välillä ihmetellyt, että onko tällainen ihan yleistä.