Syötkö joka viikonloppu jotain herkkuja?
Kommentit (50)
No syön. Minulla on karkkipäivä perjantai. Kaikkein useimmin ostan jonkun suklaan, vaikka Tuplan, se on hyvää.
En ole perso makealle ollenkaan, mutta joku pieni herkku on tulllut tavaksi kerran viikossa. Sen voisi tietysti lopettaa mutta olkoon nyt. Tuskin terveyttä vaarantaa.
Kesällä saatan ostaa jäätelön kun on oikein kuuma päivä. Eniten tykkään sellaisesta missä ei ole mitään keksiä, ne keksit on kuin jotain kuitulevyä, ei maistu.
Ennen söin sipsiä perjantaisin mutta siihen tuli kyllästyminen.
Ja juu, painon takia ei tarvitse huolehtia, ainakaan että sitä olisi liikaa.
Saatan syödä herkkuja vaikka joka päivä. Kaikkea kohtuudella -tyyppinen ajattelu tuntuu toimivan omalla kohdallani hyvin. Olen 170 cm pitkä ja painan 57 kg.
Pizza on ainut herkku mistä tykkäsin. Nyt Kotipizzayrittäjä vaihtui, niin että siinä meni sekin herkku. Uudet yrittäjät eivät osaa tehdä hyvää tonnikala-katkarapu-aura-pizzaa. On vetistä ja juustoa on naftisti.
Kyllä. Tänään olen syönyt susheja ja yhden oluen. Ehkä syön vielä suklaapatukan. Huomiselle on sipsipussi ja jätskiä.
Miksi täytyy kertoa pituus ja paino? Ihan normaalia, että ihmiset herkuttelevat viikonloppuisin oli sitten laiha tai lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön joka ikinen päivä. Mutta olenkin aktiivinen 190-senttinen mies.
En ole koskaan nähnyt naisen vetoavan pituuteensa, kun puhutaan herkuttelusta. Miehet tekevät sitä usein.
Et siis ymmärrä pituuden ja sukupuolen merkitystä kulutuksessa?
En.
Pitkä lihaksikas mies kuluttaa koko päivän sohvalla istumalla n. 3000kcal/vrk. Lyhyt hoikka nainen ehkä 1200kcal.
Jostain syystä pitkä lihaksikas mieheni on nykyään pitkä lihava mies.
Meinasin valehdella että en, mutta sipsit söinkin jo viikolla. Tänään tilattiin pizzaa jonka kanssa join oluen. Viinin avaan ehkä.
Syön herkkuja harvoin ja kun syön niin yleensä vain vähän. Esim 1-2 suklaakarkkia tai 1 lakupötkö. Jos repsahdan oikein kunnolla mässäämään niin yksi salmiakkiaski. Sipsejä en syö, koska niistä saa helposti aftoja. Juustonaksut sotkee sormet.