Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos voitan tänään Eurojackpotin päävoiton

Vierailija
23.02.2024 |

Haluan auttaa läheisiäni. Ja kärsiviä eläimiä. Mutta myös joitakin minulle tuntemattomia ihmisiä, joiden kärsimys on koskettanut. Joskus olen rukoillutkin heidän puolestaan. Täällä palstallakin heitä on ollut.

Mitä sinä tekisit?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustan sijoitusyhtiön johon tallennan voittamani pääoman, ja omistan loppuelämäni mahdollisimman monen kivan ja kiinnostavan asian kokemiselle lähiperheeni kanssa.

Työstä en kuitenkaan irtisanoudu ennen kesää jotta saan bonukset. 

Vierailija
2/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan business class lipun Geneveen, majoitun viiden tähden hotelliin Hoteld Angleterreen ja käyn hotellin Rolls Roycella ostamassa itselleni Rolexin.

Luultavasti palkkaan myös muutaman prostituoidun öljyämään kehoani hotellin sviitissä samalla kun Rolex ranteessa kumoan shamppanjaa ja raportoin tapahtumista reaaliajassa vauvafoorumille. Toinen heistä voisi olla musta koska en ole rrr.

Ehdottomasti pitäisi myös lämmittää takka seteleillä, ainakin kerran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas laittaisin kaikki rahat säästöön ja jatkaisin elämistä samalla tavalla kuin aina aiemminkin. Tai oikeastaan alkaisin kiusallani vielä erittäin saidaksi ja kulkisin risaisissa vaatteissa ympäri kyliä ihmisiä härnäämässä.

Vierailija
4/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni ja lähisukulaisilleni uudet kämpät, jos he sellaiset haluavat ja vanhemmilleni loppuiäksi siivouspalvelun ja mitä muuta apua nyt sattuvat tarvitsemaan.

Vierailija
5/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty osallistumaan. Minähän en veikkauskorttia ota. Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
6/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain aina porukkalotto. Euro porukkaan ja jos voittaisin, niin tulisi tällä kierroksella 1,5 miljoonaa. Siitä ei riittäisi rahaa kuin omien lasten tukemiseen. 

Vierailija
7/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentaisin tontillemme uuden hirsitalon ja toki menis hyväntekeväisyyteen. Tuskin kuitenkaan voitan mitään kun ti-arvonnassa tuli 9,80€.

Vierailija
8/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas laittaisin kaikki rahat säästöön ja jatkaisin elämistä samalla tavalla kuin aina aiemminkin. Tai oikeastaan alkaisin kiusallani vielä erittäin saidaksi ja kulkisin risaisissa vaatteissa ympäri kyliä ihmisiä härnäämässä.

Tää on hyvä 😅 vois olla kylähulluna ja nauttia täysin siemauksin.

Vierailija
9/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vimma ihmisillä on lahjoittaa rahaa pois (hyväntekeväisyyteen jne)?

Ja miksi tarvitsette lottovoiton siihen että voisitte tehdä lahjoituksia? Takuuvarmasti joka ikinen tämän ketjun lukija pystyisi halutessaan tekemään ainakin pienen lahjoituksen, mutta aniharva tekee Miksi pitäisi uskoa että tilanne muuttuisi lottovoiton myötä? 

Vierailija
10/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan business class lipun Geneveen, majoitun viiden tähden hotelliin Hoteld Angleterreen ja käyn hotellin Rolls Roycella ostamassa itselleni Rolexin.

Luultavasti palkkaan myös muutaman prostituoidun öljyämään kehoani hotellin sviitissä samalla kun Rolex ranteessa kumoan shamppanjaa ja raportoin tapahtumista reaaliajassa vauvafoorumille. Toinen heistä voisi olla musta koska en ole rrr.

Ehdottomasti pitäisi myös lämmittää takka seteleillä, ainakin kerran. 

Sveitsi on kaunis mutta ei kyllä mikään kiva paikka. Paitsi jos tykkää takakireistä tyypeistä.

Vierailija
11/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on nyt Coop tuotteet.

Vierailija
12/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin tiskikoneen ja sitten myöhemmin oman asunnon, jonne ostan ensimmäisenä tiskikoneen, hyvän pesukoneen ja hyvän kuivausrummun ja kunnon sängyn.

Vierailija
13/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ison maa-alueen ja antaisin sen luonnolle takaisin.

Vierailija
14/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siellä on jaossa, riippuu siitä.

Joka tapauksessa ostaisin jostain lämpimästä paikasta mukavan asunnon ja muuttaisin sinne loppuelämäkseni, Tähän riittäisi varmaan reilu miljoonakin.

Jos potti useita kymmeniä miljoonia niin sitten mahdollisesti rakennuttaisin jonnekin päin Suomea harrastuspaikan rakastamaani urheilulajiin. Niistä kun on varsinkin isommissa paikoissa pulaa.

Vierailija
15/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, muistinkin laittaa 2 euroa hävittäväksi unelmointiin. Hyvä.

Vierailija
16/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan itselleni ja lähisukulaisilleni uudet kämpät, jos he sellaiset haluavat ja vanhemmilleni loppuiäksi siivouspalvelun ja mitä muuta apua nyt sattuvat tarvitsemaan.

Sana täällä. Enkä tietenkään koskaan enää tekisi töitä. Saattaisin matkustellakin toki kyllä paljon. 

Vierailija
17/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä 😅 vois olla kylähulluna ja nauttia täysin siemauksin.

Eli et nauttisi rahoistasi koskaan? Mikäs siinä. Valtio saa komean potin kuoltuasi. 

Vierailija
18/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse joutuisi enää vajaakuntoisena stressaamaan toimeentulosta enkä työllistymisestä. Turvaisin vanhojen vanhempien loppuelämän. Kunnostaisin lapsuuden kotipaikan uuteen kukoistukseen ja jättäisin sisarukseni käyttöön. Muuttaisin itse jonnekin aurinkoiseen sekä lämpimään toipumaan ja nauttimaan elämästä. Lahjoittaisin tuntuvan summan eläintensuojelujärjestölle, jonka toiminnasta olen vakuuttunut. Olen myös miettinyt, mikä olisi paras tapa "maksaa velkani" Suomelle, kun olen sairauksien takia ollut täällä lähinnä kuluerä enkä tulisi jatkossakaan tänne maksamaan veroja senkään vertaa kuin ennen. Ehkä niin ikään järjestöille lahjoittamalla?

Vierailija
19/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vimma ihmisillä on lahjoittaa rahaa pois (hyväntekeväisyyteen jne)?

Ja miksi tarvitsette lottovoiton siihen että voisitte tehdä lahjoituksia? Takuuvarmasti joka ikinen tämän ketjun lukija pystyisi halutessaan tekemään ainakin pienen lahjoituksen, mutta aniharva tekee Miksi pitäisi uskoa että tilanne muuttuisi lottovoiton myötä? 

Hyvesignalointia. Jos joku näistä voittaisi niin ei varmasti lahjottaisi latiakaan. Jostain absurdista syystä he kuitenkin kokevat tarvetta leijua anonyymillä foorumilla sillä kuinka hyviä ihmisiä ovat.

Vierailija
20/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin kaikki velat pois. Ostaisin vapaa-ajan asunnon järvenrannalta. Muistaisin myös läheisiäni.