Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille keskustelupalstoille olette siirtyneet?

Vierailija
17.05.2008 |

Siellä on kyllä kai perinteisesti ollut jotenkin kiltimpää ja nikillisempiä keskusteluja.

Itse oon ollut myös uudessa vauva.infossa, mutta se on sellainen naikkareiden tyyppinen paikka ja paljon samaa jengiäkin. Ei täytä esim. sitä funktiota, että saa 5 minuutissa arvion av:n eettiseltä lautakunnalta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset muuten oppii oikeinkirjoitusta, jos virheitä ei kukaan korjaa?

Vierailija
22/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pientä huomautusta oikeinkirjoituksesta ja yksi vielä pienempi huomautus ihmisen herkkänahkaisuudesta ja mut bannattiin=))))

Jippii!!!

Mä oon aikas ylpee tästä=)))

-4-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ilkeile täälläkään muille, mutta oma elämäni on sellaista, että jos siitä kertoisin siellä, saisi varmaan syytökset provojen viljelemisestä. Täällä sai ainakin ennen mukavasti turpiinsa aina säännöllisin väliajoin.

Vierailija
24/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielivirheistäkin voi huomauttaa niin monella tavalla.Esimerkiksi:

a) vitun urpo, "totta kai" kirjoitetaaan erikseen

b) kirjoittaa "totta kai" omassa vastausteksissään oikein.

Kielivirheistä voi huomautella, mutta vähän ikävää on haukkua tyhmäksi, jos ei ole oikein yhdyssanat hallussa. Vaikka täytyy kyllä myöntää, että jos joku ärsyttävä kirjoittaa väärin, tulee tarve vittuilla kirjoitusvirheestä...

Vierailija
25/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
26/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se voi tietää, että "totta kai" kirjoitetaan erikseen, jos joku niin kirjoitaa? Voihan se luulla, että tämä erikseen kirjoittava kirjoittaa väärin.

Vierailija
27/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla totta!!

nimittäin noin 20% suomalaista kärsii lukihäiriöstä...

Vierailija
28/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lukihäiriö ja välillä muisti pätkii kesken kirjoittamisen. Miten mä koskaan oppisin kirjoittaan oikein jos kukaan siit ei nalkuttais?

Vierailija
29/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään sellaisista virheistä, joissa esim. joitakin kirjaimia puuttuu tai joitakin on liikaa, koska ne nyt voivat olla ihan vain näpelöintivirheitä, ja asia tulee selväksi virheistä huolimatta. Ja sellaisia virheitähän lukihäiriöiset enimmäkseen tekevät. Mutta jotkut yhdyssanavirheet tai välimerkkivirheet todellakin vaikeuttavat lukemista. Aina ei virheitten takia oikeasti ymmärrä, mitä joku haluaa sanoa.