Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille keskustelupalstoille olette siirtyneet?

Vierailija
17.05.2008 |

Siellä on kyllä kai perinteisesti ollut jotenkin kiltimpää ja nikillisempiä keskusteluja.

Itse oon ollut myös uudessa vauva.infossa, mutta se on sellainen naikkareiden tyyppinen paikka ja paljon samaa jengiäkin. Ei täytä esim. sitä funktiota, että saa 5 minuutissa arvion av:n eettiseltä lautakunnalta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeesti kamppailen uudistuksen kanssa. Plussaa ei jaksa sitten ollenkaan.

Vierailija
2/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

He jotka ovat pysyvästi siirtyneet muualle eivät enää ole täällä vastaamassa siihen minne ovat menneet ;D

Naisen logiikkaa ?

Vierailija
4/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos torvelo ei osaa kirjoittaa oikein, on hyvä että huomautetaan aidolla suomen kielellä että vituiksi meni.

Minunkin suomenkielen kirjoitukseni on paljon paranut ihan av:n ansiosta.

Ai, ettei siltä näytä vai!

Vierailija
5/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla plussaa, mutta en kyllä yhtään viihtynyt. Sitä lässytystä ei jaksa sekä ihmisten yksinkertaisuus oli käsinkosketeltavaa..

Vierailija
6/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla on virtuaalihaleja ja pusuja ja kukkakimppuja ja hymiöitä! Ja kellekään ei saa sanoa pahasti ettei tuu paha mieli. Täällä on repäisevä meininki - tai ainakin oli ennen tätä kökköuudistusta!

Vierailija
7/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kestä hajoamatta mitään sanomisia ja vaikka ei mistään sanoisikaan niin ne luulee niin ja vetää herneen nenäänsä. Sellasia kukkasia, että..

Vierailija
8/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollos ylpeä

Vierailija
9/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olette ilkeitä tahallanne. Näytätte lapsille mallia, miten nykyajan kovassa maailmassa pärjätään? Minulla nämä palstat toimivat muunlaisena ajatustenvaihtofoorumina. Oliko hieno yhdyssana?

Vierailija
10/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannatan aina suoraa toimintaa enkä mitään hymistelyä ja joo joo -meininkiä. Sulla oli hieno yhdyssana.

Vierailija
11/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on paikka jossa saa ladata täysillä ja unohtaa kaikki sosiaalinen paska. Ennen tänne pesiytymistä minä olin ujo ja kuljin melkein pää viistäen maata kun itsetunto oli niin alhaalla. Täällä musta on kasvanut sisukas ämmä joka ei muita kumartele. Kiitos siitä teille ruoskijat : )

Vierailija
12/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olette ilkeitä tahallanne. Näytätte lapsille mallia, miten nykyajan kovassa maailmassa pärjätään? Minulla nämä palstat toimivat muunlaisena ajatustenvaihtofoorumina. Oliko hieno yhdyssana?

Eivät lapseni lue tai tiedä mitä täällä lataan, siviilissä käyttäydyn hyvinkin korrektisti ja hillitysti jos jälkikasvu on paikalla.

Paineiden purkua ja vittuilua vain aiheesta, av:lla.

Vierailija
13/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki ovat? Täällä on nykyään niin hiljaista... Olis ihan mukava saada ideoita vilkkaista palstoista :)

Vierailija
14/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ku ei ne lähde mukaan siihen hauskaan. Sieltä hyökkää joku kukkahattutäti neuvomaan sormi pystyssä, ettei kenenkään mieltä saa loukata.

Mä oon aika orpo nyt, kun av on mut hyljänny.

Vierailija
15/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla ei pääse niin herkullisesti harjoittamaan masokismia kuin täällä. Toivottavasti jengi palaa takaisin. Itse pistin jo palautetta tästä uudistuksesta. Negatiivista tietysti niin kuin AV-henkeen kuuluu.

Vierailija
16/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. AV-mamma

Vierailija
17/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuore tieto...

Vierailija
18/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nro 6

Vierailija
19/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus yritin olla siellä, mutta ei sitä hempeilyä ja hymistelyä ja lässytystä normaali ihminen kestä. Täällä saa suoraa palautetta ja joskus ihan hyviä neuvojakin.

Vierailija
20/29 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään av:n lippu korkealla!