Miksi kyyläät toista ihmistä kuntosalilla?
Ärsyttää, kun ei saa tehdä rauhassa liikkeitä ilman, että aina jostain huomaa jonkun silmäparin toljotuksen. Keskittykää siihen omaan tekemiseen!
Kommentit (38)
Mietin miltä tonkin kimulin pyllyposkien välissä haisee
Näin naisena tykkään katsella kauniita naisia salilla, uimahallissa ja rannalla. Yritän kyllä katsoa silleen huomaamattomasti mutta jos oikein kaunis nainen on näköpiirissä niin saatan vähän niinkuin vahingossa jäädä katsomaan ihan avoimesti.
Niin hyvännäköistä miestä ei olekaan että miehiä viitsisin katsella.
ala tuijottamaan takaisin, niin se loppuu heti. Etenkin, jos tuijottaja on nainen. Jos tuijottaja on mies, niin on sitten suuri vaara siihen, että se onkin miesselittäjä ja tulee neuvomaan sinua pyytämättä.
Moni suhde on alkanut kuntosalilta ja sitä on edeltänyt tuijottelu.
Niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sairaita. Poikalapset pitäisi tappaa. Niistä kasvaa kuitenkin pervoja.
Miesviha näkyväksi!
Koska sarjojen välillä on tylsää ja hyvässä kunnossa oleva vartalo tiukoissa asuissa on kaunis katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin nainen, miksi tuijotatte lihaksikasta ja kiinteää vartaloani ja komeita kasvojani?
Koska näet unta ja minä olen siinä mukana.
Sinä et kyllä todellakaan olisi unissani ellei olisi kyse pahimman luokan painajaisesta.
Vierailija kirjoitti:
No jos et haluaisi et sua kyylätään niin et pukeutuisi persvako legginsseihin ja mikro toppiin
Pukeudun löysään t-paitaan ja normaaleihin urheilulegginsseihin! Nuo kyylää varmasti vaan mun punaista ja hikistä naamaa ja läskejä ja nauravat sisimmässään.
Vierailija kirjoitti:
Miesten takia en enää käy kuntosaleilla. Nykyään kuntoilen vaan kotona. Ostin jo vapaat käsipainot.
Hyvä! Salilla on parempi ilmapiiri, kun lihavat uhriutujatädit jäävät kotiin.
Mäkin korkeintaan katson muiden suorituksista vinkkiä omaan tekniikkaan. Itseni takia mä siellä olen, en muiden. Ja niin kuin onkin edellä jo mainittu, niin helposti jää katselemaan ns. tyhjää, sarjojen välissä.
Eikä mussa ainakaan paljon katseltavaa ole, että siinähän joku tuijottaa jos muka kiinnostaa.
Tänään näin kun pullukkanainen kyyläsi sellaista todella laihaa tyttöä. Varmaan oli kateellinen. Ei siinä, olin itsekin kateellinen sille tytölle, mutten kehdannut tuijottaa yhtä avoimesti kuin tämä pullukkanainen.
Kyylätä voi monesta syystä. Aikoinaan minua kyyläsi säännöllisesti mies, joka sai kylmät väreet iholle. Kävin melko säännöllisesti samoihin aikoihin salilla ja hän oli lähes aina paikalla. Huomasin usein, että silloinkin, kun en häntä nähnyt, pienen havainnoinnin jälkeen näin hänen kasvonsa peilien kautta. Jäi ankea olo. Hänen ympärillään oli jotenkin harmaa ilmapiiri. Aloin epäillä, että olen saanut kyvyn nähdä ihmisen auran. Muuten ihan siistin näköinen mies, hoikka ja kohtalaisen komeakin, mutta kaikki ei ollut kohdallaan.
Siinäpä sitten kyylää kunhan vain ei kuvaa.
Hyvä perse ja/tai tissit. Voi olla myös että kamelinvarvas pullottaa.
Kyyläsin viimeksi yhtä vanhempaa miestä, joka ähki laitteilla niin kovaäänisesti että hermot meinas mennä. Joka ikisen vedon jälkeen ÄÄÄÄÄÄHHHHH ÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHH!
Kasvata itsetunto kotona ja lähde vasta sitten julkisille paikoille.