Saksa laillistaa tänään, sallii aikuisille 25 gramman hallussapidon, ja kannabis poistetaan kiellettyjen aineiden listalta
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010248375.html
Saksa laillistaa kannabiksen. Kannabis mieto päihde jolla miljoonat ihmiset päässeet eroon alkoholista.
Polttelijat rauhallisia, päihtymys kevyt ja miellyttävä, ei krapulaa, ei aggressiivisuutta.
Valtavasti toisi Suomeenkin talouskasvua laillistaminen ja rikollisilta vietäisiin tulonlähde. Tuhannet kasvattavat itse Suomessakin, laillistamalla syntyisi pieniä kannabiskahvioita, päijdehaitat vähenisivät, me omaa polttamistamme pohtivat saisimme tietoa ja apua jos tuntuisi että polttelee liikaa.
Milloin järki voittaa Suomessa ja tehdään täälläkin laillistus?
N42, nuoresta asti poltellut työssäkäyvä maisteri joka joskus juo olutta, viiniä sosiaalisesti mutta pitää ykkösrentoutumisenaan pientä kukkasätkää (ei tupakkaa polttava)
Kommentit (741)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi thomas elfgren sanoi yhden syyn mikä estää kannabiksen laillistumista. Päihdekateus. Hienoa kun poliisikin on alkanut kannattaa laillistamista.
Thaimaassa meno meni niin mahdottomaksi sekoiluksi että tekivät kannabiksen laittomaksi uudelleen. Ei toiminut Thaimaassa.
Ei se toimi kaikkialla. Saksalaiset on vähän kuin suomalaiset. Aattellisia aseveljiä ikuisesti. Marssimme aina saappaat samassa tahdissa elektronisen musiikin tahdissa kohti päihteetöntä utopiaa.
Ei toimi Saksassa ja ei Suomessa. Olemme niin erilainen kansa kuten thaimaalaisetkin ovat.
Thaimaa on ainoa joka on vetänyt laillistamisen takaisin. Eikä sillä käyttö loppunut se vain meni taas laittomaksi. Jotenkin jää käsitys että haluat mieluummin laitonta kuin laillista kannabiksen käyttöä. Aika pöljää haluta haitallisempaa vaihtoehtoa. Sellaista mahdollisuutta ei realistisesti ole että käyttö loppuisi.
Iltaa kaikki narkomaanit. Lämmin tervehdys kotikatsomoihin. Minulla on teille ilosanoma ja tuon teille viestin paremmasta vaihtoehdosta kuin kannabis huume.
Minä vietän tämänkin päivän päihteettömästi kahvikupposen äärellä kuten joka päivä. Kävin äsken murtomaahiihdolla 20km ja suoritin pihalla preussilaisen sotilasjumpan 30 min. Nyt on sauna lämpenemässä ja tarkoituksenani olisi illalla tutkia Raamattua ja muistella viime sotien veteraaneja. He eivät taistelleet sen takia että huumeet laillistettaisi ja meno menisi mahdottomaksi. Päihteetön elämä on mahdollista hyvät ystävät. Se tapahtuu kovalla uskolla.
Usko, Isänmaa ja urheilu.
Siinä on lääke päihteettömään elämään. Kannabis ei ole vaihtoehto, jos tekee mieli pulloa.
Se on täysin päihteetön tie ja siihen saa tukea Herrasta Jeesuksesta.
Tiedätte että kannabis on syntistä toimintaa. Tiedätte sen syvällä sydämissänne.
Minulla on neuvo teille. Suljette silmät hetkeksi ja tunnustelette syvimpää. Olette hiljaa hämärässä tuvassanne polvillanne. Seinällä nakutaa kello, älkööt siitä välittäkö. Sitten teette armollisen rukouksen. Siihen vastataan kyllä, kun hiljaa mielessänne pyydätte riippuvuuteenne apua.
Hyvää illanjatkoa ja muistakaa rukoilla apua ongelmiinne.
Rukoillaan että kansanedustajat tekee joskus huumepolitiikkaa järjellä tunteen sijaan. Kun monessa paikassa kannabis on laillistettu tai sallittu niin on mahdotonta selittää että suomalaisille se kuitenkin on vaarallista. Mitä tässä odotetaan no tarpeeksi suurta hyväksyntää että kansanedustajat uskaltaa käyttää järkeä. Tällä nykyisellä tavalla jatkaminen on huumemyönteisyyttä kun siinä ohjataan kannabista haluavat huumeiden monivalinta myynnin pariin. Tulokset on jo nähty kun yli 50 vuotta on tehty samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on lääke päihteettömään elämään. Kannabis ei ole vaihtoehto, jos tekee mieli pulloa.
Sääli, että Raamatussasi ei ole sellaista käskyä kuin "älä valehtele". Luulen tosin, että et sitä noudattaisi, ja suurin osa kannabiksen vastustajista valehtelee. Osa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:Ei se toimi kaikkialla. Saksalaiset on vähän kuin suomalaiset. Aattellisia aseveljiä ikuisesti. Marssimme aina saappaat samassa tahdissa elektronisen musiikin tahdissa kohti päihteetöntä utopiaa.
Suomi tosin petti aseveljensä.
Vierailija kirjoitti:Kannabis ei ole vaihtoehto, jos tekee mieli pulloa.
Itselläni kannabis on ollut vaihtoehto pullolle. Pulloja taas tulikin tyhjennettyä aika monta, ja välillä tekee tosiaan mieli, mutta olen kyennyt olemaan juomatta alkoholia useita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa kaikki narkomaanit. Lämmin tervehdys kotikatsomoihin. Minulla on teille ilosanoma ja tuon teille viestin paremmasta vaihtoehdosta kuin kannabis huume.
Minä vietän tämänkin päivän päihteettömästi kahvikupposen äärellä kuten joka päivä. Kävin äsken murtomaahiihdolla 20km ja suoritin pihalla preussilaisen sotilasjumpan 30 min. Nyt on sauna lämpenemässä ja tarkoituksenani olisi illalla tutkia Raamattua ja muistella viime sotien veteraaneja. He eivät taistelleet sen takia että huumeet laillistettaisi ja meno menisi mahdottomaksi. Päihteetön elämä on mahdollista hyvät ystävät. Se tapahtuu kovalla uskolla.
Se on täysin päihteetön tie ja siihen saa tukea Herrasta Jeesuksesta.
Tiedätte että kannabis on syntistä toimintaa. Tiedätte sen syvällä sydämis
Jumala ilmestyi yhtäkkiä eteeni ja käski vetämään lisää kannabista. En tiedä vaikuttiko tähän kokemukseen juuri meneillään ollut sienitrippi, mutta luotan Hänen sanaansa sataprosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:Jumala ilmestyi yhtäkkiä eteeni ja käski vetämään lisää kannabista. En tiedä vaikuttiko tähän kokemukseen juuri meneillään ollut sienitrippi, mutta luotan Hänen sanaansa sataprosenttisesti.
Jumala loi kannabiksen, joka on maailman vähähaittaisin päihde ja monipuolisin lääkekasvi.
Alkoholin ja kannabiksen eroja
Alkoholi tuhoaa aivoja enemmän kuin mikään muu maailman huume tai päihde, kannabis suojelee aivoja.
Alkoholi on voimakkaana solumyrkkynä neurotoksinen, kannabis on myrkytön ja neuroprotektiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Jumala ilmestyi yhtäkkiä eteeni ja käski vetämään lisää kannabista. En tiedä vaikuttiko tähän kokemukseen juuri meneillään ollut sienitrippi, mutta luotan Hänen sanaansa sataprosenttisesti.
Jumala loi kannabiksen, joka on maailman vähähaittaisin päihde ja monipuolisin lääkekasvi.
Herraa hyvää kiittäkää.
Jokohan tulevana kesänä nähdään miten saksan laillistaminen alkaa vaikuttamaan? Hieno homma kun järki on alkanut voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan tulevana kesänä nähdään miten saksan laillistaminen alkaa vaikuttamaan? Hieno homma kun järki on alkanut voittaa.
Luulen että käy kuin Thaimaassa kävi. Käyttäjät vetää homman läskiksi ja jos ei saksalaiset tee sitä, niin turismi tulee tekemään kannabiksen jälleen laittomaksi Saksassakin.
Sen nimeen me luotamme. Hollannissa on sama juttu.
Käyttäjät itse vetävät homman läskiksi, kun edustavat käyttökuntaa ja eivät osaa pitää hommaa hanskassa. Jopa alkoholistit osaa juoda, mutta kannabiksen käyttäjät näyttivät millaista on Thaimaassa kun saa vetää päänsä sekaisin. Menee mahdottomaksi koko leikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että käy kuin Thaimaassa kävi. Käyttäjät vetää homman läskiksi ja jos ei saksalaiset tee sitä, niin turismi tulee tekemään kannabiksen jälleen laittomaksi Saksassakin.
Käyttäjät itse vetävät homman läskiksi, kun edustavat käyttökuntaa ja eivät osaa pitää hommaa hanskassa. Jopa alkoholistit osaa juoda, mutta kannabiksen käyttäjät näyttivät millaista on Thaimaassa kun saa vetää päänsä sekaisin. Menee mahdottomaksi koko leikki.
Otetaan milloin vain vertailu. Yksi porukka pössyttelee ja toinen ottaa alkoholia. Kuvataan koko homma bb tyyliin niin jokainen näkee millaiset erot näillä päihteillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun laillistaneita ja sallineita on tullut jatkuvasti lisää niin vedetäänkö johtopäätökset yhden vai useamman toiminnasta? Colorado kun ensimmäisenä laillisti niin sinne suuntasi paljon amerikkalaisia turisteja. Kertoo paljon siitä mitä ihmiset haluavat lomalta. Amserterdam on ollut kauan turistien suosiossa kun siellä on saanut pössytellä. Kun ei ole laillista myyntiä niin on laitonta myyntiä.
Annetaan käyttäjien ja erityisesti turistikäyttäjien sikailla ja mokata koko Saksan laillistus.
Tulee pian laitonta kuten Thaimaassa. Käyttäjät itse vetää hajuilla ja häiriköinnillä koko homman läskiki.
Meidän vastustajien ei tarvitse tehdä mitään. Kuvaamme vain sekoilua sivusta ja pyörittelemme päätämme.
Asiat pitää raportoida ja sitten laki käännetään taas takaisin laittomuuden puolelle ettei järjestys järky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollannissa kannabis on ollut käytännössä laillista aina, eikä sitä olla kielletty vaikka suurimmat ongelmat tosiaan aiheuttaa känniset turistit, jotka ottavat yliannostuksen kannabista ja voivat pahoin ja oksentelevat. Ainoa rajoitus mitä on suunniteltu on ollut kannabiksen myyntikielto turisteille, mutta sitäkään ei olla toteutettu. Joten ne ongelmat eivät ole tainneet oikeasti olla kovinkaan suuria verrattuna siihen, että pelkästään rikolliset myyvät kannabista ja se ohessa kovia huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että käy kuin Thaimaassa kävi. Käyttäjät vetää homman läskiks.
Alkoholin käyttäjät on vetäneet alkoholin käytön kyllä täysin läskiksi. Suomessakin tappavat, tappelevat ja pahoinpitelevät ihmisiä joka päivä. Alkoholin kiellolle olisi hyvät perusteet. Kannabis on alkoholiteollisuudelle suurin uhka, ja siksi sen laillistamista pitää vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan käyttäjien ja erityisesti turistikäyttäjien sikailla ja mokata koko Saksan laillistus.
Sehän olisi vain ammattirikollisten etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että käy kuin Thaimaassa kävi. Käyttäjät vetää homman läskiks.
Alkoholin käyttäjät on vetäneet alkoholin käytön kyllä täysin läskiksi. Suomessakin tappavat, tappelevat ja pahoinpitelevät ihmisiä joka päivä. Alkoholin kiellolle olisi hyvät perusteet. Kannabis on alkoholiteollisuudelle suurin uhka, ja siksi sen laillistamista pitää vastustaa.
" Siinä ryypättiin alkuillasta. Tarkempia muistikuvia mulla ei sitten olekaan ennen kuin lyön sitä Anttosta. Löin sitä veitsellä ja vedin kurkun auki. Vein sen vessaan ja paloittelin. Panin jalat uuniin ja söin niitä. Sitten laitoin ne pusseihin. Jatkoin ryyppäämistä muutaman päivän. Siinä se."
Tuttava totesi että Pattayan kadut oli niin sankkana savusta että savuttomien oli lähes mahdotonta hengittää. Kyllä se haju siinä on yksi tekijänä, kun voi oikeasti mennä taju.
Thaimaan epäonnistuminen oli meille vastustajile suuri voitto. Sen nimissä täällä kotikatsomoissa hurrataan ja heilutellaan tänään Suomenlippua!