Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyajan tavoitettavuus on epämukavaa

Vierailija
23.02.2024 |

Koko ajan pitää olla viesteihin vastaamassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti pidä.

mulla on yksi sukulainen jos,a on kännykkä kiinni suurimman osan ajasta. Onhan se ärsyttävää jos olis asiaa mutta kyllä noinkin voi tehdä.

Vierailija
2/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, jos ei halua. Tiedän paljon ihmisiä, jotka eivät pidä kännykkää mukanaan tai eivät muuten vaan vastaa heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viestejä ole pakko lukea, eikä niihin tarvitse heti olla vastaamassa. Mä luen ne sitten kun sattuu huvittamaan.

Vierailija
4/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mutta olisi vaikeaa palata entiseen. Myönnän kyllä, että minustakin tämä on ajoittain kuormittavaa.

Vierailija
5/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan usein kännykän kiinni illalla esim. kuuden seitsemän aikaan ja avaan joskus seuraavana aamupäivänä. En myöskään ota puhelinta oikeastaan koskaan mukaan esim. lenkille. 

Vierailija
6/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on äänettömällä melkein koko ajan. Ja välillä vilkaisen onko tullut viestiä. Joskus kun olin töissä, niin kännykkä oli koko päivän kaapissa, koska kenttää ei työpaikalla ollut muutenkaan.

Vierailija
7/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin on tavotettavissa miten haluaa. Puhelimen voi vaikka laittaa äänettömälle tai ei puhelinta ole pakko kokoajan kantaa mukana.

Vierailija
8/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viidakon sanonta: pidä erikseen henkilökohtainen puhelin ja työpuhelin.

Vierailija
9/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä ollenkaan, että mun pitäisi olla tavoitettavissa kaiket päivät ja kaikkialla. Pidän puhelimen äänettömällä ja voin vilkaista illalla. En aina viitsi reagoida ovikelloonkaan. Mulla työpuhelin erikseen ja se on työaikoina auki. Olen saanut paljon negatiivista noottia: "miks sä et vastaa, miks, miks...". En selittele.

Vierailija
10/10 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, se on ihan itsestä kiinni jos ei nyt puhuta jostain työvelvotteista.

Yöksi laitan aina äänet pois kokonaan ja muutenkin näppäilen puhelinta aina vain sen verran kuin milloinkin sattuu kiinnostamaan.