Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyrkiikö hallitus estämään työpaikan vaihtamisen?

Vierailija
23.02.2024 |

Siltä nimittäin haiskahtaa. Normaalisti työhaastattelu- ja soveltuvuusarviointipäivinä on ollut tapana ilmoittautua työpaikalla sairaaksi.

Nyt siitä päivästä halutaan tehdä palkaton.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pakko ilmoittautua sairaaksi. Eihän kukaan voi sanoa menevänsä soveltuvuusarviointiin.

Vierailija
2/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli. Ihan kuin ei olisi mahdollisuutta ottaa palkatonta vaikka hammaslääkärin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut pakko ilmoittautua sairaaksi. Eihän kukaan voi sanoa menevänsä soveltuvuusarviointiin.

Minä olen sitä mieltä, että takes two to tango. Olen ihan rehellisesti pitänyt palkattoman vapaan. 

Vierailija
4/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tarkoitus pyrkiä saamaan työttömät palkatuksi ja suitsia työpaikanvaihtajien rekrytointia?

Vierailija
5/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas näemme että päätökselle on tilausta. 

Vierailija
6/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut ihan palkattoman vapaan ja sanonut meneväni työhaastatteluun. En ymmärrä miksei työnantajalle voi sanoa että lähden uuteen työpaikkaan jos uusi on nykyistä parempi.

Vierailija
7/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas näemme että päätökselle on tilausta. 

Niin, normaalisti kusetaan että saadaan ns ylimääräisiä vapaita ja sitten samassa lausessa ihmetellään miksi näitä päätöksiä tehdään. 

Vierailija
8/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ottanut ihan palkattoman vapaan ja sanonut meneväni työhaastatteluun. En ymmärrä miksei työnantajalle voi sanoa että lähden uuteen työpaikkaan jos uusi on nykyistä parempi.

Pelko, saa heti potkut kun kertoo...

Vierailija
9/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei prkl ,nykyisen työnantajanko pitäs maksaa sun työhaastattelus?

Vierailija
10/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on sellanen työntekijä, jonka työnantaja haluaa pitää, voi päinvastoin tulla palkanorotus.

Vierailija
11/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut palkatonta vapaata edes sukulaisen hautajaisiin. Piti käyttää lomapäivä siihen.

Vierailija
12/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä niin vain ilmoittauduta sairaaksi, lääkärintodistus vaaditaan.

Vierailija
13/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole ollut "sairaana" työnhaun takia. Joko pyytänyt palkatonta tai käyttänyt joustunteja omien asioiden hoitoon. Ikinä ei oo ees mielessä käyny käyttää sairautta tekosyynä.

Vierailija
14/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä niin vain ilmoittauduta sairaaksi, lääkärintodistus vaaditaan.

Ei vaadita kaikkialla, oma ilmoitus voi riittää.

Vierailija
15/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerä aloitus. Luuletko, että hallitus opastaa sinua työn haussa? Vai etkö osaa olla omatoiminen tai itse ajatella mitään? 

Vierailija
16/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus pyrkki estämään säällisen elämän.

Vierailija
17/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun työnantajahan huomaa, että pitääkö alkaa suunnitella palkankorotusta että toi ei lähde muualle.  Onhan siinä hommaa löytää jostain toinen tekijä tilalle, kun suomalaisia työttömiä ei homma kiinnosta tai ovat työkyvyttömiä eikä ulkomaalaistaustainenkaan työntekijä ole mitään herkkua, kun tulee äkkiä kielimuuria eteen.

Vierailija
18/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kuinka hyvin on mennyt läpi tämäkin ammattiliittojen luoma virhekuva. Ensimmäinen sairaslomapäivä ei ole palkaton, jos TES sanoo että ei ole. Ja useimmilla se sanoo. Katsokaa Youtubesta Puopolon hieno video aiheesta asiantuntijan kanssa, missä käyvät läpi toistakymmentä ay-pomojen valehtelua tai luomaa väärää kuvaa asiasta.

Mutta onhan se nyt kivaa ja yhteisöllistä hillua torilla erilaisia terroristijärjestöjen lippuja heilutellen.

Vierailija
19/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kuinka hyvin on mennyt läpi tämäkin ammattiliittojen luoma virhekuva. Ensimmäinen sairaslomapäivä ei ole palkaton, jos TES sanoo että ei ole. Ja useimmilla se sanoo. Katsokaa Youtubesta Puopolon hieno video aiheesta asiantuntijan kanssa, missä käyvät läpi toistakymmentä ay-pomojen valehtelua tai luomaa väärää kuvaa asiasta.

Mutta onhan se nyt kivaa ja yhteisöllistä hillua torilla erilaisia terroristijärjestöjen lippuja heilutellen.

Niin, unohtui mainita että löytyy hakusanoilla "kolmen euron"

Vierailija
20/28 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap on pelkkä EK-trolli, jolla oikeisto yrittää esittää, että palkallista sairauslomaa käytetään väärin.

Tähän on ihan turha vastailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi