Onko teillä mökillä tv? Meillä on.
Otan yleensä punaviini lasillisen ja katson ohjelmia. Toki en joka ilta. Vietän mökillä todella paljon aikaa ja täällä on tekemistä eri lailla kuin kaupungissa.
Kommentit (34)
Ketä kiinnostaa sun mökkis. Pitäiskö siitä täällä ihan keskustella?
Boomerit eivät voi elää ilman tv:tä.
Ei ole telkkaria. Meille mökki on irtiotto tavallisesta arjesta. Vesi kulkee kantamalla ja hella toimii puulla. Tuntuisi ihan hölmöltä viedä sinne televisio. Ympärillä on kyllä luontoa ihasteltavana ja aina voi ottaa kirjoja mukaan!
On tv ja ihan kaikki muutkin mukavuudet astianpesukoneesta lähtien. So?
Terveisiä vaan sinne 1992 vuodelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole telkkaria. Meille mökki on irtiotto tavallisesta arjesta. Vesi kulkee kantamalla ja hella toimii puulla. Tuntuisi ihan hölmöltä viedä sinne televisio. Ympärillä on kyllä luontoa ihasteltavana ja aina voi ottaa kirjoja mukaan!
Alkeellinen työleiri 😳
Ei ole. Jos joku haluaa katsella elokuvia tai telkkaria, hän katsoo suoratoistoa tabletilta niin kuin kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkeellinen työleiri 😳
Ei vaan ihanaa puuhastelua! ^.^
Ei ole telkkaria mökillä. Ja on siellä sähköt ja muut mukavuudet pyykinpesukoneesta lähtien. En mene mökille ruutua tuijottamaan.
Ei. Mökillä ei katsota telkkaria.
Mulla on kylän ainoa valokaapeli, kyllä pelittää internet mökissä. Halvalla sain vaikka vetivät 5 km kaapelia kylän poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkeellinen työleiri 😳
Veden kantamisesta ei koskaan tule ihanaa puuhastelua, vaikka kuinka inttäisit. Paskaa hommaa se on 💩
On, on myös tietokone jolla tykkään joskus pelailla varsinkin sadepäivinä.
Tietysti on telkkari! Mikähän kysymys tämäkin taas oli.
Punaviinejä en tarvitse telkun katseluun, enkä muitakaan alkoholituotteita. Olen raitis.
On. Mutta punaviinin sijasta valkoviiniä.
Mietipä ap: Oletko koskaan ollut selvinpäin mökilläsi?
Niinpä. Kannattaisi kokeilla joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkeellinen työleiri 😳
Veden kantamisesta ei koskaan tule ihanaa puuhastelua, vaikka kuinka inttäisit. Paskaa hommaa se on 💩
Olemme selvästi ihan erilaisia ihmisiä siis. Todennäköisesti asiat, joista sinä pidät, on minusta ihan paskaa hommaa. Ei se mitään, minä nautin omasta puuhastelusta ja sinä omistasi! Onneksi mun ei tarvi tehdä sun paskahommia ja sun ei tarvi tehdä mun paskahommia <3
Pitäis olla kaksi, ellei varkaat oo vienyt niitä talvella.