Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä ihmisiä jolla ei ole suoratoistopalveluja

Vierailija
22.02.2024 |

Mietin vaan, nyt kun peruin kaikki suoratoistopalvelut ja nyt sit oon täysin sen varas mitä voi kattella areenasta. Onko vielä ihmisiä joilla ei ole yhtään mitään palvelua? Peruin jopa Spotifyn. Näihin kaikenmaailman palveluihin menee yllättävän paljon rahaa ...

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole suoratoistopalveluja, Areenasta ja telkkarista näkee ihan tarpeeksi, kanavia ja ohjelmia riittää. Urheilua katson ilmaiseksi netistä eri sivustoilta (esim. hiihtokisoja, joihin YLEllä ei ole oikeuksia.

Vierailija
62/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, nyt kun peruin kaikki suoratoistopalvelut ja nyt sit oon täysin sen varas mitä voi kattella areenasta. 

Käsittääkseni MTV:n ja Nelosenkin nettipalveluista voi katsoa ilmaiseksi. Pitää vaan luoda tunnukset (ja luopua yksityisyydestä).

Joo on, MTVKatsomo ja Ruutu. Niissä on osa maksuttomia ja loput maksullisia. Mulla on ollut joskus noihin tunnukset, jäi pois kun vaihdoin mailoson.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut. Heittäisin telkkarinkin mäkeen, jos ei olisi lasta.

Vierailija
64/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ollaan 5 henkinen perhe. 3 teiniä, edes he eivät erityisesti kaipaa suoratoistoja. Joskus ovat kysyneet, mutta ovat tyytyneet nykytilanteeseen. 

Kyse ei ole rahasta, vaan järkevästä ajankäytöstä.

Vierailija
65/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole suoratoistopalveluja, Areenasta ja telkkarista näkee ihan tarpeeksi, kanavia ja ohjelmia riittää. Urheilua katson ilmaiseksi netistä eri sivustoilta (esim. hiihtokisoja, joihin YLEllä ei ole oikeuksia.

"Yle Areena on Ylen tarjoama suoratoistopalvelu, jossa voi katsoa ja kuunnella Ylen ostamaa ja tuottamaa sisältöä suorina lähetyksinä tai jälkikäteen tallenteina. "

Montahan kertaa täällä lukee, että ei ole suoratoistopalveluja, mutta Areenasta katsotaan kuitenkin kaikkea?

Vierailija
66/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole mitään maksullista sellaista. YouTube-videoita tulee kyllä katseltua. En edes Areenasta kerkeä katsella kaikkea mitä haluaisin, niin miksi jotain maksullista siihen vielä rinnalle?

Vierailija
67/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa kysymään kun tyhmänä päivitin Maikkari plussaan siinä toivossa että voisin katsoa eri sarjoista kaikki jaksot putkeen. Mutta eihän siellä ollut mitään. Ainoastaan jotain vanhoja brittisarjoja jotka ei kiinnosta. Miksi maikkari mainostaa että tilaus sisältää ekstraa jos niin ei ole? En viitsi maksaa vain siitä hyvästä että mainokset on poistettu.

Vierailija
68/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ple nähnyt syytä maksaa moisesta.

Telkku, radio, Areena ja Youtube riittävät 

T: nimim.Assburger

Vierailija
69/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ilmaisia Youtube-kanavia ja käytännössä niiden varassa olen.

Vierailija
70/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te kattelette YouTubesta ?

Vierailija
71/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei ole mitään maksullisia enää. Joskus silloin tällöin otan netflixin 1kk ajaksi ja joskus taas Hbo Maxin myös 1kk ajaksi. En tilaa niitä samaan aikaan. Kyllä noihin saa uppoamaan rahaa. Muuten kattelen kaiken youtubesta (adblocker) käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän