Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä ihmisiä jolla ei ole suoratoistopalveluja

Vierailija
22.02.2024 |

Mietin vaan, nyt kun peruin kaikki suoratoistopalvelut ja nyt sit oon täysin sen varas mitä voi kattella areenasta. Onko vielä ihmisiä joilla ei ole yhtään mitään palvelua? Peruin jopa Spotifyn. Näihin kaikenmaailman palveluihin menee yllättävän paljon rahaa ...

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain YT Premium, ei muuta. Olen autisti ja uskonnollinen ihminen, ekotyyppi, teen töitä kotoa, erakko, mystikko. En ole koskaan ollut kiinnostunut sarjoista tai elokuvista, koska en autismin takia pysy niissä kärryillä, kun en pysy ihmisten keskinäisestä kanssakäymisestä kärryillä - ja sitä ruudulla näytetään. YT Premiumilla saan musiikit kyl ihan hyvin kuunneltua, joten ei tarttee Spotifyta tms.

Vierailija
42/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Luen ennemmin kuin katselen telkkaria tai muuta vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten sellainen, jolla ei ole internet-yhteyttä eikä lisäksi kohtuullisen nykyaikaista tietokonetta tai mobiilia älylaitetta. Yle areena on Suomessa käytettävissä oleva suoratoistopalvelu.

Vierailija
44/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä ole koskaan ollutkaan. Telkusta katson sen minkä katson, myös Areenasta.

Sitäpaitsi lähes kaikki ohjemat tulee uusintoina monta kertaa että jos jotain jäänyt katsomatta niin johonkin itselle sopivaan aikaan näkee ne kyllä, jos haluaa ja muistaa.

Vierailija
45/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pärjäisi ilman suoratoistokanavia enää. Pari on vakkarina ja pari vaihtuu siinä rinnalla riippuen tarjonnasta. Syy esim. se että mies seuraa erästä urheilulajia jota ei näe kuin suoratoistokanavalta. Eli vaikea kuvitella tilannetta ettei olisi niitä enää ollenkaan.

Voi voi, kuolema tulee jos irtisanot nuo.

Vierailija
46/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Netflixiä mutta en jäänyt koukkuun.

Vierailija
47/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson ja kuuntelen areenasta kaikenlaista +youtube (ilman mainoksia tietysti.) Englantia kun ymmärtää niin löytyy vaikka mitä mielenkiintoista, eipä sitä turhaan kaninkoloksi sanota. En kaipaa mitään suoratoistopalveluita.

Yle Areena on maksullinen suoratoistopalvelu.

Ihan ilmainen se on.

Työttömille ilmainen, mutta työssäkäyville maksullinen.

Vierailija
48/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen pärjännyt ilmankin.

Vierailija
49/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson ja kuuntelen areenasta kaikenlaista +youtube (ilman mainoksia tietysti.) Englantia kun ymmärtää niin löytyy vaikka mitä mielenkiintoista, eipä sitä turhaan kaninkoloksi sanota. En kaipaa mitään suoratoistopalveluita.

Jos tulot on alle jonkin rajan, se on nimellisesti maksuton.

Vierailija
50/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta ei vapaaehtoisesti maksullinen.

Vapaaehtoisesti en maksa suoratoistopalveluista.

Vierailija
51/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilmainen se on.

Työttömille ilmainen, mutta työssäkäyville maksullinen.

No ei, riippuu tuloista. Pikkupalkallakin voi olla ilmainen. Tai pieneläkkeellä käsittääkseni.

Vierailija
52/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso otti useamman ilmaisjakson kokeiluun, että voin sairauslomalla viettää aikani katsellen sarjoja. En löytänyt mitään kiinnostavaa, joten kaikki pistettiin poikki jo ennen kuin ilmainen kausi päättyi. 

Areena riittää ja tv-kanavista maksuttomat. Äänikirjoja sen sijaan kuuntelen paljon ja siitä maksan mielelläni. 

Vierailija
53/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mulla Viihde ja Tidal. noista maksullisista. Paljonhan näkee netistä ilmaiseksi esim. urheilua vaikka VPN:n avulla.

Vierailija
54/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut enkä aio hankkia

Vierailija
55/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo suoratoistoja. Oon niin vanhanaikainen, että lainaan kirjastosta sarjoja ja elokuvia dvd:llä.

Vierailija
56/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole eikä ole koskaan ollutkaan, koska ei tosiaan ole ylimääräistä rahaa mihinkään tuollaiseen turhuuteen.

Vierailija
57/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilmainen se on.

Ei ole suurimmalle osalle ihmisistä.

copy/paste

Yle-veroa maksetaan 2,5 % puhtaiden ansio- ja pääomatulojen tai YEL- ja MYEL- vakuutuksen työtulojen 14 000 euroa ylittävästä osasta. Veron määrä on enintään 163 euroa. Jos tulosi ovat alle 14 000 euroa, sinun ei tarvitse maksaa yleisradioveroa.1.1.2024

Vierailija
58/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Telkkari ja Areena näyttävät sen mitä tarvitsen, ja joskus lainaan kirjastosta jonkin elokuvan. Olen näissä vähän vanhakantainen, ja lisäksi en jotenkin halua, että kaikki kaupallistuu. 

Vierailija
59/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo suoratoistoja. Oon niin vanhanaikainen, että lainaan kirjastosta sarjoja ja elokuvia dvd:llä.

Onko pilalle naarmutettuja vai onko ihan toimivia nuo levyt?

Vierailija
60/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, nyt kun peruin kaikki suoratoistopalvelut ja nyt sit oon täysin sen varas mitä voi kattella areenasta. 

Käsittääkseni MTV:n ja Nelosenkin nettipalveluista voi katsoa ilmaiseksi. Pitää vaan luoda tunnukset (ja luopua yksityisyydestä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi