Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä ihmisiä jolla ei ole suoratoistopalveluja

Vierailija
22.02.2024 |

Mietin vaan, nyt kun peruin kaikki suoratoistopalvelut ja nyt sit oon täysin sen varas mitä voi kattella areenasta. Onko vielä ihmisiä joilla ei ole yhtään mitään palvelua? Peruin jopa Spotifyn. Näihin kaikenmaailman palveluihin menee yllättävän paljon rahaa ...

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pärjäisi ilman suoratoistokanavia enää. Pari on vakkarina ja pari vaihtuu siinä rinnalla riippuen tarjonnasta. Syy esim. se että mies seuraa erästä urheilulajia jota ei näe kuin suoratoistokanavalta. Eli vaikea kuvitella tilannetta ettei olisi niitä enää ollenkaan.

Vierailija
22/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä. Joskus vuosia sitten kokeilin netflixin ja eurosport playerin, mutta ei ollut aikaa niitäkään katsella, joten lopetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä seurannut talvella ja kesällä on parempaakin tekemistä.

Vierailija
24/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mulla ei ole koskaan edes ollut mitään. Oon aivan liian pihi maksamaan moisista

Vierailija
25/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson ja kuuntelen areenasta kaikenlaista +youtube (ilman mainoksia tietysti.) Englantia kun ymmärtää niin löytyy vaikka mitä mielenkiintoista, eipä sitä turhaan kaninkoloksi sanota. En kaipaa mitään suoratoistopalveluita.

Yle Areena on maksullinen suoratoistopalvelu.

Vierailija
26/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole, netistä näkee animea ilmaiseksi, kun osaa etsiä. Sama pätee myös mangaan, länsimaalaisiin elokuviin ja -TV-sarjoihin. Jää rahaa matkusteluun, kun en tuhlaa turhuuksiin. :) Syksyllä lähden taas Japaniin, Okinawaan. M25

Vierailija
27/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan vain silloin kun jaksan valvoa yöllä ja katsoa sarjoja. Olen laittanut prepaid mastercardin maksukortiksi johon siirrän yhden kuukauden verran rahaa. Vaikka unohtaisin peruuttaa tilauksen niin se tilaus katkeaa automaatisesti kun kortilla ei voi veloittaa. Youtubessa on paljon katsottavaa kun ei halua maksaa. Peruin spotify premiumin kun haluan kuunnella mainoksia taukojen vuoksi.

Vierailija
28/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikään ei ole mitään suoratoistotilausta voimassa saati Spotifyn maksullista versiota. Ilmaisista suoratoistopalveluista Plexistä löytyy paljon katsottavaa ja Kirjastokinosta voi tietyillä kirjastokorteilla katsoa sisältöä. Jos taas löytyy VPN, voi hyödyntää myös muiden maiden maksuttomia suoratoistopalveluja.

Vierailija
29/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole, lataan kaikki netistä. Nyt katselen uutta Avatar sarjaa.

Vierailija
30/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatte jostain töllöttimen katselusta?

Vierailija
31/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ei tule. Ei ole areenaa, somea tai muutakaan

M 51

Vierailija
32/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut ainuttakaan.

Vierailija
33/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täälläkään, telkkaa tulee katsottua niin vähän, että Areena riittää. iPad ostettaessa saatiin ilmaiseksi AppleTV vuoden ajaksi, mutta ei sieltä tullut katsottua kuin Ted Lasso.

Vierailija
34/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenasta joskus harvakseltaan jotain katson tai kuuntelen. Pari kertaa olen hairahtunut ottamaan suoratoistopalvelun kuukaudeksi, mutta ei niistä ole oikein mitään kiinnostavaa löytynyt ja raha mennyt hukkaan. Ihmettelen, miten joillakin on useampikin tilaus yhtä aikaa ja muka aktiivisesti katsovat niitä. Millä ajalla ja mitä niin kiinnostavaa sieltä muka aina löytyy lisää?

Vierailija
35/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei kiinnosta niin paljoa tv-ohjelmat tai musalistat että niistä maksaisin.

Tv ja netti toki on ja sieltä ilmaiset satunnaisessa käytössä.

Vierailija
36/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon maksullisia suoratoistopalveluja. Eniten katson niistä Investigation Discovery kanavaa.

Vierailija
37/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään, telkkaa ehdin harvoin edes katsomaan.

Vierailija
38/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on äänikirjapalvelu, suoratoistopalveluita ei ole ollut muutamaan vuoteen. En oikeastaan katso mitään sarjoja, leffoja yms. YouTubesta katselen joitain kanavia. 

Vierailija
39/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käyttötarvetta

Vierailija
40/71 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson ja kuuntelen areenasta kaikenlaista +youtube (ilman mainoksia tietysti.) Englantia kun ymmärtää niin löytyy vaikka mitä mielenkiintoista, eipä sitä turhaan kaninkoloksi sanota. En kaipaa mitään suoratoistopalveluita.

Yle Areena on maksullinen suoratoistopalvelu.

Ihan ilmainen se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan