Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nostaako töissäkäynti kaikkien itsetuntoa?

Vierailija
22.02.2024 |

Tämä on yleinen väite, jonka kuulee näissä työttömyyskeskusteluissa. Entäpä jos on vaikkapa köyhä, kirppisvaatteissa kulkeva ylipainoinen, kuten minä, jotka kanalaumassa aina joutuvat nokkimisen kohteeksi, ei ole kyllä minun itsetuntoni töissä parantunut. Työttömänä ulkona niistä kuvioista alkaa pikkuhiljaa itsetunto eheytyä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvattaa varsinkin kun tiedän tienaavani enemmän kuin viereiset naapurit yhteensä.

Vierailija
22/25 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kasvattaa varsinkin kun tiedän tienaavani enemmän kuin viereiset naapurit yhteensä.

No tuo on nyt ihan eri juttu kuin se kun motivoidaan työttömiä menemään töihin. Eli puhut vähän eri asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpaikassa, jossa oli hirveä painostus tehdä koko ajan nopeammin ja tehokkaammin, vaikka olin ripeä ja ahkera työntekijä. Muutaman kuukauden jälkeen taisin saada ekan myönteisen kommentin esihenkilöltä, että hyvää työtä. Ei tosiaan päässyt itsetunto nousemaan, kun lähes koko ajan oli sellainen olo, että on huono ja hidas. Paljon myöhemmin tajusin koko firman kulttuurin sairaaksi. 

Vierailija
24/25 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nosta, kun on vakava huijarisyndrooma.

Eli aivot kertoo jatkuvasti stooria siitä, että olen huono ja tyhmä, ja kohta kaikki huomaa, etten osaa mitään, vaikka olen ihan hyvä työssäni.

Vähän tällaista olin tulossa tänne kirjoittamaan itsekin. Mulle vielä ajankohtaista, koska juuri äsken oli kehityskeskustelu esimiehen kanssa...

Vierailija
25/25 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttus perusteella olet jo uhridemografiasi sisäistänyt. Olet omasta mielestäsi päähänpotkittu töissä, kotona, työttömänä ja vaikka marttojen perinteisten samelaisryijyjen ompeluseuran kevätjuhlissa. Aina sua mielestäsi syrjitään. Se vain menee niin.