Olen ajatellut että haluan kivan miehen
En juurikaan välitä ulkonäöstä tai vastaavasta. Minua on niin paljon kaltoinkohdeltu miesten toimesta, että jatkossa vain kiva mies kelpaa minulle. Sellainen joka aidosti välittää minusta eikä ole koskaan ilkeä.
Jotenkin ihana tajuta tämä, sillä tuo on ainoa mikä mut lopulta tekisi onnelliseksi suhteessa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä viitsi olla tollanen tylsä. Ota mielummin se laatikkoleuka tai jännämies. Ja ottaako se kiva mies sinut, ja ajatteleeko se välttämättä just samalla tavalla että sinäkin olet kiva? Niin että unohda koko juttu.
No hei mun elämästä teki helvettiä se just sun tyyppinen paranoidinen itseään kiltiksi mainostava sosiaalinen erakko. En ois saanut tavata ketään, edes omia sukulaisia. Miehellä ei ollut muuta elämää kuin tietokone. Naisen halusi pelkäksi palvelijaksi, just kuten sinä haluat. Mitään ei kyennyt antamaan suhteeseen paitsi uhriutumista ja itsesääliä. Jäi vainoamaan suhteen jälkeen. Ootte te incelit ihania.
"Te incelit"
No niin. Sieltähän se kiltin palstanaisen todellinen luonne taas tulee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap aiemmin tuntenut vetoa tähän miestyyppiin, ja nyt ajattelit keskittyä enemmän joihinkin muihin ominaisuuksiin?:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Kuulostaa minun mieheltäni. Hän on tosin yli 190 cm pitkä eikä välitä tyylikkäistä vaatteista, farkkuja käyttää töissäkin. Komea on kuitenkin, leveät hartiat, hoikka, ruskeat silmät ja paksut tummat hiukset. Eikä kivampaa miestä maa päällä kanna.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vaikeaa, kun pitää valita joko Pelimies, Persumies tai Kilttimies 🙄
Ai pitääkö? Mulla vihdoin on mies, jonka kanssa natsaa hyvin yhteen.
Ei sellaista koko ajan kivaa miestä, joka palvoo maata jalkojesi alla ole olemassakaan, kuten ei täydellistä naistakaan. Ota kissa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap aiemmin tuntenut vetoa tähän miestyyppiin, ja nyt ajattelit keskittyä enemmän joihinkin muihin ominaisuuksiin?:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
1). Ei väliä onko hiuksia vai ei 2) Ei väliä, olen itse 159 cm, joten aikalailla suurin osa miehistä on pidempiä 3) Ei tarvitse olla, mutta reilusti ylipainoista miestä en halua 4) Kuka tietää oman rasvaprosenttinsa? 5) Hyvä hammashygienia kyllä, mutta täydellisiä hollywood hampaita ei tarvitse olla 6) Saa olla silmälasit, itsellänikin on. Siistit, puhtaat vaatteet riittää 7) Ei väliä 8) Ikä maksimissaan 50 vuotta
En ole ap, mutta vastasin silti.
Ap on kyllästynyt komeisiin vuokratuhnuihin ja haluaa nyt 5000-7000 €/kk tienaavan kivan ja kunnollisen insinöörimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1). Ei väliä onko hiuksia vai ei 2) Ei väliä, olen itse 159 cm, joten aikalailla suurin osa miehistä on pidempiä 3) Ei tarvitse olla, mutta reilusti ylipainoista miestä en halua 4) Kuka tietää oman rasvaprosenttinsa? 5) Hyvä hammashygienia kyllä, mutta täydellisiä hollywood hampaita ei tarvitse olla 6) Saa olla silmälasit, itsellänikin on. Siistit, puhtaat vaatteet riittää 7) Ei väliä 8) Ikä maksimissaan 50 vuotta
En ole ap, mutta vastasin silti.
Rasvaprosentti on alle 12, kun vatsalihakset alkavat olla näkyvillä. Luettelemasi ominaisuudet eivät vastaa naisten yleistä ihannemiestä, päin vastoin. Et itsekään pidä tuota miestyyppiä komeana, jonka juuri luiettelit.
Tosi kiva aloitus ja sitten täällä on neljä sivua pelkkää vihaa ja katkeruutta. En ymmärrä. Miksi on väärin haluta kiva kumppani? Oletteko te ihmiset oikeasti näin pettyneitä elämään, että kukaan ei nyt saa olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä miestyyppiä minä pidän komeana. Kaikki naiset eivät pidä "tyypillisesti komeista miehistä" Kyllä mun miehessä saa olla jotain mistä pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva aloitus ja sitten täällä on neljä sivua pelkkää vihaa ja katkeruutta. En ymmärrä. Miksi on väärin haluta kiva kumppani? Oletteko te ihmiset oikeasti näin pettyneitä elämään, että kukaan ei nyt saa olla onnellinen.
Ensin on kolattu läpi koko kylä ja kun ollaan ongelmajätettä päästä, niin päätetään, että ruvetaan ahdistelemaan niitä kivoja.
Antaisitte jo olla ja hakisitte sieltä eläinsuojeluyhdistykseltä sen kissan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin on kolattu läpi koko kylä ja kun ollaan ongelmajätettä päästä, niin päätetään, että ruvetaan ahdistelemaan niitä kivoja.
Sori vaan mut oikeasti kivoja ei ole sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mut oikeasti kivoja ei ole sinkkuina.
Ne varattiin jo 25-30v, niiden kivojen nuorten naisten toimesta. Viimeistään 30v tulee naisilla vastaan seinä, jolloin hyvät miehet tietää arvonsa ja katselee nuorempia ja kivempiä naisia. Huonot miehet taasen on jo hyvin pitkällä ongelmissaan.
Itse olen kiva mies. Olen niin kiva itselleni, etten enää edes kaipaa naista. Omassa rauhassa saa tehdä asioita, joista oikeasti nauttii.
Kerrotko vielä milloin se vastuu on miehellä omasta käytöksestään? Vai onko niin että naisessa on aina vika??