Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajatellut että haluan kivan miehen

Vierailija
22.02.2024 |

En juurikaan välitä ulkonäöstä tai vastaavasta. Minua on niin paljon kaltoinkohdeltu miesten toimesta, että jatkossa vain kiva mies kelpaa minulle. Sellainen joka aidosti välittää minusta eikä ole koskaan ilkeä.

Jotenkin ihana tajuta tämä, sillä tuo on ainoa mikä mut lopulta tekisi onnelliseksi suhteessa.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Eikös naisten pitänyt aistia tällaiset miehet sadan metrin päästä...?

Aistia? Mvit?

Tehän aina hoette, että tunnistatte pelimiehet jo kaukaa...

Niin aistimme!

Ne panee vaikka mua ujostaa ja hävettää mun ruma pllu. Itse en ikinä voisi tehdä aloitetta ja ne kivat ei tee. Pakko kuitenkin, koska alakerrassa on kutina, jota en osaa itse rapsuttaa.

Vierailija
22/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku  kiva olisi hyvä elättämään, ja välillä kävisi jonkun jännän hakkaajan luona pettämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksut on juostu ja nyt on aika hakea kunnollista betaelättäjää?

Vierailija
24/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET OVAT ITÄSUOMESSA INCELEITÄ JA VÄKIVALTAISIA NAISVIHAAJIA. NE VAIN RAVAA JAPANISSA JA HARRASTAA SIELLÄ SEKSIÄ!

Vierailija
25/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sorru kilttikseen. Ota chad-jännämies.

Vierailija
26/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos pettäjille.

Vierailija
27/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kivan miehen täytyisi tyytyä paskaan, jämänaiseen? Olisi kannattanut jättää se nuoruuden biletys ja irtoseksi!

Vierailija
28/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu kasvutarina naisilla. Ensin valitaan vain komeita jänniksiä, ja sitten kun on tarpeeksi monta kertaa poltettu näpit, niin alkaa jo tavismiehetkin kelvata.

Mee nyt vttuun siitä.

Vierailija
29/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko, ap, ajatellut, miten itse tekisit sen kivan miehen onnelliseksi suhteessa?

En ole ap, mutta vastaan silti. Pussaisin ja halaisin sen miehen puhki. Ihanaa, kun olisi kiva mies jonka kanssa voisi tehdä kaikenlaisia kivoja juttuja.

Vierailija
30/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nyt kun nainen haluaa asettua aloilleen, niin hyvät miehet ovat mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja. :) Ärsyttääkö, kun jämänainen ei saa miestä? :) :) :)

Vierailija
31/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojele itseäsi. Hyvältäkin vaikuttava paketti voi sisältää paskaa. Tärkeintä on huolehtia itsestään ja mielenterveydestään. Pärjäät yksinkin. 

Vierailija
32/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko, ap, ajatellut, miten itse tekisit sen kivan miehen onnelliseksi suhteessa?

En ole ap, mutta vastaan silti. Pussaisin ja halaisin sen miehen puhki. Ihanaa, kun olisi kiva mies jonka kanssa voisi tehdä kaikenlaisia kivoja juttuja.

Tuoko ainut asia, mitä te naiset tuotte miehen elämään?! :D Ei ihme, että nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.

Vierailija
33/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kivan miehen täytyisi tyytyä paskaan, jämänaiseen? Olisi kannattanut jättää se nuoruuden biletys ja irtoseksi!

Et oo koskaan toisten hyväksymisestä kuullut? Se on semmonen kivojen ihmisten yks tunnusmerkki että eivät tuomitse toisia heidän aikaisempien tekojen takia, vaan antavat anteeksi jos toinen oikeasti katuu menneisyyttään. Kivat ihmiset eivät myöskään luokittele ketään "paskoiksi".

Vierailija
34/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Eikös naisten pitänyt aistia tällaiset miehet sadan metrin päästä...?

Aistia? Mvit?

Tehän aina hoette, että tunnistatte pelimiehet jo kaukaa...

Minä en ole koskaan sanonut niin.

Vierailija
35/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW 💪

Vierailija
36/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoko ainut asia, mitä te naiset tuotte miehen elämään?! :D Ei ihme, että nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.

Mies ei halua myös hellyyden osoituksia?

Vierailija
37/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on kiva mies?

Kysyn ihan vaan, jos voisin neuvoista vaarin ottaessani kehittää itseäni.

Vierailija
38/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin hänelle myös kiva. Suurin osa miehistä joiden kanssa oon ollut on kohdelleet mua tosi huonosti vaikka oon aina ollu niille kiva.

No, kuten olet huomannut, se sinun kivuus ei ole johtanut mihinkään hyvään. Hullua kuvitella saavansa eri tuloksen samalla toiminnalla. Potkit sitä seuraavaa kunnolla munille, niin talttuu ja kohtelee sinua paremmin.

Vierailija
39/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu kasvutarina naisilla. Ensin valitaan vain komeita jänniksiä, ja sitten kun on tarpeeksi monta kertaa poltettu näpit, niin alkaa jo tavismiehetkin kelvata.

Taas joku, joka luulee, että mies ei voi olla sekä komea että kiva.

Voi toki olla. Mutta komeilla miehillä on vientiä, joten heidän joukossa niitä jänniksiäkin on enempi.

Kumma juttu, kun naisilla on paljonkin vientiä, mutta ei vienti naisiin vaikuta jännistävällä tavalla. Luonteenheikkoutta kenties miesten puolelta, että nousee pissa päähän, jos naiset tykkäävät. Onneksi on näitä poikkeuksiakin ja voi poimia komean ja kivan itselleen.

Vierailija
40/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua myös hellyyden osoituksia?

Hellyyttä saa ilman parisuhdetta. Ja tuoko on ainut asia, mitä te naiset pystytte tarjoamaan? :D Kait te tajuatte, että miehen tulisi hyötyä teistä, muuten me olemme mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja. Jos nainen ei osaa nostaa miehen elämänlaatua, niin me miehet olemme mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä