Olen ajatellut että haluan kivan miehen
En juurikaan välitä ulkonäöstä tai vastaavasta. Minua on niin paljon kaltoinkohdeltu miesten toimesta, että jatkossa vain kiva mies kelpaa minulle. Sellainen joka aidosti välittää minusta eikä ole koskaan ilkeä.
Jotenkin ihana tajuta tämä, sillä tuo on ainoa mikä mut lopulta tekisi onnelliseksi suhteessa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko, ap, ajatellut, miten itse tekisit sen kivan miehen onnelliseksi suhteessa?
En ole ap, mutta vastaan silti. Pussaisin ja halaisin sen miehen puhki. Ihanaa, kun olisi kiva mies jonka kanssa voisi tehdä kaikenlaisia kivoja juttuja.
Tuoko ainut asia, mitä te naiset tuotte miehen elämään?! :D Ei ihme, että nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.
Mies ei halua myös hellyyden osoituksia?
Eipä niillä kovin pitkälle pääse. Mites ne kotityöt sujuu?
Nainen makaa sohvalla ja ryyppää ja luulee ansaitsevansa kivan miehen.
Japanilaiset naiset tekee kotityöt JA antavat hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Hellyyttä saa ilman parisuhdetta. Ja tuoko on ainut asia, mitä te naiset pystytte tarjoamaan? :D Kait te tajuatte, että miehen tulisi hyötyä teistä, muuten me olemme mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja. Jos nainen ei osaa nostaa miehen elämänlaatua, niin me miehet olemme mielum
Siinähän olette sinkkuja. :D
Ja tuo suukotteluviesti ei ollut mun kirjoittama. Mä vaan kommentoin.
Tottakai suhteeseen kuulun paljon muutakin. Pitääkö mun kaikki luetteloida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellyyttä saa ilman parisuhdetta. Ja tuoko on ainut asia, mitä te naiset pystytte tarjoamaan? :D Kait te tajuatte, että miehen tulisi hyötyä teistä, muuten me olemme mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja. Jos nainen ei osaa nostaa miehen elämänlaatua, niin me miehet olemme mielum
Siinähän olette sinkkuja. :D
Ja tuo suukotteluviesti ei ollut mun kirjoittama. Mä vaan kommentoin.
Tottakai suhteeseen kuulun paljon muutakin. Pitääkö mun kaikki luetteloida?
Niin ollaankin ja kyllä! Sun pitää luetteloida.
Vierailija kirjoitti:
Ne hoidetaan tietysti puoliksi. Eikö ihmiset puhu näistä keskenään? Ei mun mielipide vaikuta teidän suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ollaankin ja kyllä! Sun pitää luetteloida.
Älä viitsi.. Kysele niiltä jotka hakee parisuhdetta.
Voihan sitä ajatella mutta ajattelun tasolle se jää ja valitset kuitenkin sellaisen komean pahis miehen joka pettää jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne hoidetaan tietysti puoliksi. Eikö ihmiset puhu näistä keskenään? Ei mun mielipide vaikuta teidän suhteisiin.
Kai sä tajuat, että sun pesimisviettisi moninkertaistaa kotitöiden määrän ja silti haluat jakaa ne tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä tajuat, että sun pesimisviettisi moninkertaistaa kotitöiden määrän ja silti haluat jakaa ne tasan.
Mikä pesimisvietti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pesimisvietti?
Liian tyhmä ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Liian tyhmä ei jatkoon!
No voi kamala. Mä oon parisuhteessa ja lapset on tehty.
Oletko ap aiemmin tuntenut vetoa tähän miestyyppiin, ja nyt ajattelit keskittyä enemmän joihinkin muihin ominaisuuksiin?:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Ap sanoo, että on AJATELLUT että haluaa kivan miehen, mutta siitä on vielä matkaa siihen että haluaa kivan miehen. Ne halut kun eivät ajattelusta välitä. Aika moni päätyy aina huonosti kohtelevan kanssa suhteeseen, koska he herättävät niitä tunteita mitä hyvin kohtelevat eivät herätä. Vaikka hekin ymmärtävät miten mielipuolista se on järjellä ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Eikös naisten pitänyt aistia tällaiset miehet sadan metrin päästä...?
Aistia? Mvit?
Tehän aina hoette, että tunnistatte pelimiehet jo kaukaa...
Onkos näin käynyt koskaan?? 🤣
Naisilla on vaikeaa, kun pitää valita joko Pelimies, Persumies tai Kilttimies 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoo, että on AJATELLUT että haluaa kivan miehen, mutta siitä on vielä matkaa siihen että haluaa kivan miehen. Ne halut kun eivät ajattelusta välitä. Aika moni päätyy aina huonosti kohtelevan kanssa suhteeseen, koska he herättävät niitä tunteita mitä hyvin kohtelevat eivät herätä. Vaikka hekin ymmärtävät miten mielipuolista se on järjellä ajatellen.
Siis tyytyy kivaan mieheen, joka saa kyllä melko nopeasti kohtelusta huomata, että ei ollut se ensimmäinen valinta.
Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vaikeaa, kun pitää valita joko Pelimies, Persumies tai Kilttimies 🙄
Elämä seinän jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä viitsi olla tollanen tylsä. Ota mielummin se laatikkoleuka tai jännämies. Ja ottaako se kiva mies sinut, ja ajatteleeko se välttämättä just samalla tavalla että sinäkin olet kiva? Niin että unohda koko juttu.
No hei mun elämästä teki helvettiä se just sun tyyppinen paranoidinen itseään kiltiksi mainostava sosiaalinen erakko. En ois saanut tavata ketään, edes omia sukulaisia. Miehellä ei ollut muuta elämää kuin tietokone. Naisen halusi pelkäksi palvelijaksi, just kuten sinä haluat. Mitään ei kyennyt antamaan suhteeseen paitsi uhriutumista ja itsesääliä. Jäi vainoamaan suhteen jälkeen. Ootte te incelit ihania.
Ja tämä ei ollut mitenkään kenenkään nähtävissä jo hyvissä ajoin suhteen alussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä viitsi olla tollanen tylsä. Ota mielummin se laatikkoleuka tai jännämies. Ja ottaako se kiva mies sinut, ja ajatteleeko se välttämättä just samalla tavalla että sinäkin olet kiva? Niin että unohda koko juttu.
No hei mun elämästä teki helvettiä se just sun tyyppinen paranoidinen itseään kiltiksi mainostava sosiaalinen erakko. En ois saanut tavata ketään, edes omia sukulaisia. Miehellä ei ollut muuta elämää kuin tietokone. Naisen halusi pelkäksi palvelijaksi, just kuten sinä haluat. Mitään ei kyennyt antamaan suhteeseen paitsi uhriutumista ja itsesääliä. Jäi vainoamaan suhteen jälkeen. Ootte te incelit ihania.
Ja tämä ei ollut mitenkään kenenkään nähtävissä jo hyvissä ajoin suhteen alussa?
2/10 kotityövammaisena naisena ei ollut muuta vaihtoehtoa parisuhteeseen.