Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajatellut että haluan kivan miehen

Vierailija
22.02.2024 |

En juurikaan välitä ulkonäöstä tai vastaavasta. Minua on niin paljon kaltoinkohdeltu miesten toimesta, että jatkossa vain kiva mies kelpaa minulle. Sellainen joka aidosti välittää minusta eikä ole koskaan ilkeä.

Jotenkin ihana tajuta tämä, sillä tuo on ainoa mikä mut lopulta tekisi onnelliseksi suhteessa.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuus tuntuu olevan harvinaista. Tai ehkä ne kivat eivät tyrkytä itseään niin kovasti.

Vierailija
2/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kasvutarina naisilla. Ensin valitaan vain komeita jänniksiä, ja sitten kun on tarpeeksi monta kertaa poltettu näpit, niin alkaa jo tavismiehetkin kelvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivat on just siitä erikosia että ei kivat yrittää olla oikeen kivuuden tyrkkyjä ja oikeesti kivat antautuu myöhemmin sulle

Vierailija
4/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se palstan kilttimies. Spämmää tänne joka päivä useamman kysymyksen, aiheesta ottiko tytöt koulussa myös niitä hiljaisia kilttejä poikia koulun juhliin ja mitä tytöt teki niiden jännien poikien kanssa juhlissa,

Vierailija
5/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu kasvutarina naisilla. Ensin valitaan vain komeita jänniksiä, ja sitten kun on tarpeeksi monta kertaa poltettu näpit, niin alkaa jo tavismiehetkin kelvata.

Ootko miettiny et ehkä kun kaikenmaailman tyypit teeskentelee mitä vaan ollakseen huonossakin suhteessa niin miehet vaikuttaa aika psykoottisilta naisten näkökulmasta?

Vierailija
6/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä viitsi olla tollanen tylsä. Ota mielummin se laatikkoleuka tai jännämies. Ja ottaako se kiva mies sinut, ja ajatteleeko se välttämättä just samalla tavalla että sinäkin olet kiva? Niin että unohda koko juttu.

Vierailija
7/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko, ap, ajatellut, miten itse tekisit sen kivan miehen onnelliseksi suhteessa?

Vierailija
8/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettiny et ehkä kun kaikenmaailman tyypit teeskentelee mitä vaan ollakseen huonossakin suhteessa niin miehet vaikuttaa aika psykoottisilta naisten näkökulmasta?

Eikös naisten pitänyt aistia tällaiset miehet sadan metrin päästä...?

Vierailija
9/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko, ap, ajatellut, miten itse tekisit sen kivan miehen onnelliseksi suhteessa?

Olisin hänelle myös kiva. Suurin osa miehistä joiden kanssa oon ollut on kohdelleet mua tosi huonosti vaikka oon aina ollu niille kiva.

Vierailija
10/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Eikös naisten pitänyt aistia tällaiset miehet sadan metrin päästä...?

Aistia? Mvit?

Vierailija
11/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin hänelle myös kiva. Suurin osa miehistä joiden kanssa oon ollut on kohdelleet mua tosi huonosti vaikka oon aina ollu niille kiva.

Klassinen uhirutujanainen, joka ei nää mitään virheitä itsessään, ainoastaan muissa. Olet kivan vastakohta. 

Vierailija
12/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei pitänyt enää alkaa suhteeseen. On ollut monta suhdetta. Mutta toisin kävi kun tapasin nykyisen mieheni. On mukava ja kiltti.

Vierailija
13/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei taida kuulua sulle.

Ohis

Vierailija
14/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös naisten pitänyt aistia tällaiset miehet sadan metrin päästä...?

nykyään on tuo intuitiivisuus jakautunut tasaisemmin ja harvemmalle valitettavasti

Vierailija
15/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku, joka luulee, että mies ei voi olla sekä komea että kiva.

Vierailija
16/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvutarina jatkuu vielä, koska ne kivat ei enää haluakkaan puhkiajettua naista pää täynnä menneisyyden painolastia.

Ne on oppineet tulemaan omillaan toimeen ja esittävät sen kysymyksen että mitä sinä tuot parisuhteeseen?

Vierailija
17/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvutarina jatkuu vielä, koska ne kivat ei enää haluakkaan puhkiajettua naista pää täynnä menneisyyden painolastia.

Ne on oppineet tulemaan omillaan toimeen ja esittävät sen kysymyksen että mitä sinä tuot parisuhteeseen?

🤣

Vierailija
18/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

Sinä siis aiot tuoda itkunauruhymiöitä. Ei jatkoon.

Vierailija
19/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Eikös naisten pitänyt aistia tällaiset miehet sadan metrin päästä...?

Aistia? Mvit?

Tehän aina hoette, että tunnistatte pelimiehet jo kaukaa...

Vierailija
20/74 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku, joka luulee, että mies ei voi olla sekä komea että kiva.

Voi toki olla. Mutta komeilla miehillä on vientiä, joten heidän joukossa niitä jänniksiäkin on enempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän