Mies! Leopardikuvioiset vaatteet naisella, jee vai kääk???
Että pelottaako eläinkuvioihin pukeutuvat naiset? Lähdetkö metsästämään vai painutko pesäkoloon täristen? Oletko itse oman elämäsi rohkea kesyttäjä Weissmuller?
Kommentit (42)
Riippuu. Pieninä määrinä hyvin yhdistettynä voi hyvinkin herättää saalistusvietin, mutta leoparditrikoot tai kyseisellä kuosilla olevat tekoturkistakit yhdistettynä yleisesti sellaiseen wannaberichwife-tyyliin ei iske.
Toisaalta johonkin punk- tai grungeimmilookiin leopardikuosi voi toimia ihan hyvinkin.
Miksi kysyt miehen mielipidettä. Nykyaikana jokainen pukeutukoon siihen mistä tykkää, vaikka jätesäkkiin. Sitä paitsi nuo kuosit ovat taas muodissa, joten on "pinnalla" jos pukeutuu eläinkuoseihin.
Rakastan leopardikuvioisia vaatteita mutta en kehtaa käyttää niitä kodin ulkopuolella. Olen taipumuksineni yhtä kaapissa kuin vaatteeni. N56
Näin naisena en ole koskaan ymmärtänyt tuota leopardi kuviota. Mun makuun se on niin yök.
N42
Naisnäkökulmasta: Kukaan ei ole sanonut sitä vielä ääneen, mutta iso osa +45 naisista jotka näitä käyttää seurustelevat tai panevat 25-35v miesten kanssa.
Jotkut tietenkin pitävät vain esteettisistä syistä, mutta aika moni 'puuma' pitää noita itseironisesti. Minusta vähän tunkkaista, mutta jokainen tyylillään.
Vähän riippuu millainen on vaatteen käyttäjä. Ei oo sexyy jos 90-100kg / 160cm käyttäjä, mutta hyvissä mitoissa olevalla vois jollakin jopa vähän nytkäyttääkin. Ei oikeesti oo tullu sillee aateltuu koko asiaa kun oma rakas tuppaa olee aina mielessä.
Mitä väliä? Kaikkia ei voi miellyttää. Muista kertoa inhokistasi sille toiselle, että se voi ladata takaisin sulle myös mielipiteensä.
Minulle tulee mieleen turpea +60 kapakkaruusu. Käheä tupakan polttama ääni, harmaa juurikasvu punaiseksi värjätyss' kuontalosta.
Ehdoton KÄÄÄÄÄK.
tulee heti mieleen joku tyylitön kouvolatukka "homssu" joka yrittää olla srkdikäs.
En ikinämlähtis naisen kanssa ihmisten ilmoille jolla on leopardikuosia päällä. Järkky.
Lähinnä naurettavan näköisiä.