Lue keskustelun säännöt.
Ystäviä Helsingistä/Tiksistä
14.01.2007 |
Kaksi tytärtä 2v3kk ja 1kk. Päivät käyvät pitkiksi, joten lenkkeily, puistoilu, shoppailu ja kaffeseura tulisi tarpeeseen. Itse olen kohta 27v ja asumme Helsingin Puistolassa. Jos seura kelpaa, niin laittakaa mailia tulemaan saksumiona@netti.fi :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla