Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavat kansallispuistoissa

Vierailija
22.02.2024 |

Facebookin kans.puistoryhmässä julkaisu, jossa huomautettiin, että grillikatokseen tulisi jättää seuraavia retkueita varten klapeja, joista saa nuotiotulen viritettyä.

Minä en tuota huomautusta ymmärrä. Sillä, ensinnäkin siinä grillipaikalla jossa julkaisun tekijä oli mielensä pahoittanut, klapivarasto on vain muutaman askelen päässä, ja toiseksi, mielensä pahoittanut joutuu joka tapauksessa varastolla käymään jotta itse jättäisi seuraavalle klapit

.. vai sattuiko hänen tulilleen sitten tulemaan muita jotka jäivät paikalle hänen poistuttuaan....voi voi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin tehdään  näin, vuollaan vielä kiehisetkin tulen sytyttämistä varten. Hyvin useat retkeilijät tekevät samoin. On kiva tulla laavulle ja tehdä tulet valmiista tarpeista. Siinä sitten lähtiessä voi tehdä seuraaville samoin. Ottakaa oppia etelän retkeilijät.

Vierailija
2/3 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, puut mitä sattuu, suurin osa ei erota kuivaa kosteasta, kauheita pöllejä kerran halkaistuja. Kuitenkin pitää itse hakea kunnolliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, kuten muukin muiden huomiointi arjessa. Joku voi tulla paikalle väsyneenä, nälkäisenä ja huonolla säällä, silloin on kivempi päästä sytyttämään tulia heti eikä vasta vähän ajan päästä